25 май 2020 яңалыклары

  • 25 май 2020 - 20:26
    Кием шундый күп, кияргә әйбер юк!
    Кием шкафын ачкач, хатын-кыз башына төшкән беренче күңелле хәсрәт бу. Эшкә дә соңга калына, баланы да бакчага кертергә кирәк, үзеңнең дә ким-хур булып йөрисе килми...
    531
    0
    1
  • 25 май 2020 - 20:14
    Маскаларны кайчан салабыз?
    Күпләребезне, бу битлек-перчаткаларны кайчан салабыз инде дигән уртак сорау берләштерә. Салмыйбыз икән әле, җәмәгать!
    847
    0
    2
  • 25 май 2020 - 16:24
    180 мең кешегә азык-төлек ярдәме! Быелгы Рамазан нәтиҗәләре әнә шулай
    30 көн эчендә Татарстан мөселманнары Диния нәзарәтенең «Зәкят» хәйрия фонды, битараф булмаган татарстанлылар ярдәме белән, Татарстанның төрле почмакларыннан 12 авыру бала финанс ярдәме алган, 180 мең аз керемле кешегә азык-төлек ярдәме күрсәтелгән, Ютазы районы Иске Каразирек авылында янган мәчет торгызылган.
    302
    0
    0
  • 25 май 2020 - 15:32
    Бу – безнең уртак тарихыбыз
    «Бу безнең уртак тарихыбыз» фотокүргәзмәсендә Рамиль Галинең 1980-1990 нчы елларда төшерелгән сурәтләре тәкъдим ителә.
    312
    0
    0
  • 25 май 2020 - 15:13
    Гашыйк булырга!
    Табигаткә! Кояшка! Тормышка! Үзеңә һәм…
    487
    0
    2
  • 25 май 2020 - 14:30
    Бавырсак (пончики) 
    Ике генә ингредиенттан торган бавырсак. 
    909
    0
    1
  • 25 май 2020 - 12:37
    Лилия Тимергалиева улының исеменә җиде шатлык төсе кушылган
    Шагыйрә Лилия Тимергалиеваның улына төрле исемнәр тәкъдим ителде, могҗиза булып дөньяга килгән нәни егеткә озаклап исем сайлады халык. Баксаң, әтисе белән әнисе аңа инде исемне күптән уйлап куйган икән!
    4885
    0
    24
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 октябрь 2020 - 10:55
    Без имени
    Шул без белгән сары чәчле Сания, ә биредә нәни кызчык, 10 яшьләрдер инде. Менә бит истәлек.
    Моңаймагыз, шомыртларым
  • 23 октябрь 2020 - 11:50
    Без имени
    популярлык кына түгел, шапырыну, мактанчыклык та китмәячәк синнән мәңгелек "депутат"
    «Йолдызлар өстеннән йөрибез...»
  • 23 октябрь 2020 - 11:49
    Без имени
    сабаны - безнеке, туе - әллә кемнеке?!........
    «Йолдызлар өстеннән йөрибез...»
  • 23 октябрь 2020 - 11:47
    Без имени
    "Дәүләт тә халыкны яшәртү ягын кайгырта дип язган. Һичьюгы "кайгырта"! сүзен куштырнакларга алмаган. Кемгә тәлинкә тотып, к... ен сөртәсең инде, балакай? Ә? Пенсиягә чыга алмыйча үлүче, ә бит алар сәламәт яшәү рәвеше алып барганнар иде, эчми-тартмый, сөйрәлчек түгел иделәр, китеп бардылар. Әйе, яшьли тегендә китүләрен кайгырта. Әзрәк халык янында аның тирәсендә булыгыз инде. күктә очып йөрер замана да, ул яшьтә дә түгелсең, балакаем.
    Хушлашмыйк, яшьлек
  • 23 октябрь 2020 - 15:55
    Без имени
    Мына пример. Улнын ниндие юк та, кызнын ниндие юк. Энилэре беренче чиратта узе гаепле,, элбэттэ...
    Чоңгыллардан чыгам, дисәң