26 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 26 ноябрь 2019 - 17:31
    Курчак күңеле - 2
    (ахыры)
    3810
    1
    64
  • 26 ноябрь 2019 - 17:07
    Өч бала ятим калды  
    Биектау районында бала тапкан вакытта ана үлә. Аның ун яшьлек улы һәм игезәк кызлары ятим калды. 
    1467
    1
    1
  • 26 ноябрь 2019 - 15:41
    Татарстанда халыкны финанс белеменә өйрәтәләр
     Быелның 29 октябрендә Татарстан Республикасы халкын финанс белеменә өйрәтү буенча электрон курсларның апробациясе башланып китте.
    169
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 14:51
    Алма серкәсе генә димәгез...
    Алма серкәсе начар исләрне бетерә, тәнне чистарта, күп авырулардан йолып кала. Кайберләрен генә санап үтик. 
    996
    0
    9
  • 26 ноябрь 2019 - 14:44
    Чәчләреңә җилләр үрелми...
    ...Бу язманы укыганда сез дә шул халәттә булырсызмы икән? Өскә поезд килә. Товар поезды. Мин бала җитәкләгәнмен. Юк, аның кулын чытырдатып кысканмын. Берничә мизгел һәм... Берсеннән-берсе кыска ул мизгелләр эчендә ниләр уйлап өлгерергә була? Ул хатын – ике бала анасы башыннан ниләр кичергән? Ә курчак кебек тугыз яшьлек кызчык?
    7199
    2
    41
  • 26 ноябрь 2019 - 13:06
    Татарстанда «Цифрлы мәдәният» проекты виртуаль концертлар үткәрергә мөмкинлек бирде
    2019 елда республикада 150 борынгы китап электрон форматка күчерелде, виртуаль концертлар күрсәтә торган 5 зал ачылды.
    137
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 01:52
    Юаткычлар
    Халкыбызның кечкенә балаларга багышланган бик күп юаткычлары бар. Балалар белән матур сүзләр һәм юаткычлар аша аралашу бик файдалы булыр. 
    673
    0
    2
  • 26 ноябрь 2019 - 01:48
    Үзмәшгульләрне кулланган  өчен җәзага тартачаклар 
    Россия финанс министрлыгы һәм Федераль салым хезмәте  компанияләренең икътисадый эшчәнлегендә канун бозу очракларын тикшереп тору өчен система булдырырга планлаштыралар, чөнки аларның кайберләре  үзмәшгульләрне кулланып, салымнардан кача башлаганнар. 
    172
    0
    0
Хәзер укыйлар
Соңгы комментарийлар
  • 25 февраль 2020 - 08:35
    Без имени
    Мин билгеле матур итеп яза белмим лэкин мин автор б,н килешмим. Мин ирекле кош диюгезне бэхет димэс идём. Без 37 ел гомер итэбез аллага шокер. Чит иллэргэ йормэдек лэкин мин узем не бэхетле дип эйтэ алам ике бала устердек, оныкларыбыз ны соеп туя алмыйбыз. Яратышып ойлэнешмэдек, лэкин бер _беребездэн башка Яши алмыйбыз. Хазер кызлар га ботен нэрсэ сразо кирэк акчалы, машиналы, квартиры... Барысын бергэ табу турында куп кызлар уйламыйда. Шуна ялгыз кызлар куптэ инде.
    Ирек хакы
  • 25 февраль 2020 - 09:21
    Без имени
    Ботен эшемне ташлап укып чыктым....бер сулыштан............Искиткеч👍💕
    Кеше белән кеше юкка очрашмый
  • 25 февраль 2020 - 10:11
    Без имени
    Сезнен камыр белэн пешереп карыйм эле буген,аллага тапшырып.
    Төче камыр рецепты
  • 25 февраль 2020 - 14:44
    Без имени
    Алланын рэхмэт булсын, шундый матур язылган эсэров очен
    Ай сылуы-5
  • 25 февраль 2020 - 15:14
    Без имени
    Шундый тирэн эчтэлекле, фэhемле эсэр. Мин узем дэ мина авырлык салганнарга якшылык эшли-эшли качтым. Жаным тыныч шуна. Бэхет бит ул шулай булу. Бик ошады, рэхмэт авторга.
    Битлек