Ришат Төхфәтуллин тормыш юлдашы итеп нинди кызны күрә?

1. Ришат Башкортстан Республикасындагы Карамалы-Гобәй авылында үсә. Әти-әнисе – иҗат кешеләре. Бәләкәй чакта клубта эшләүче әнисенә ияреп төрле мәдәни чараларга йөрү бик ошый аңа. Авыл клубына артистлар еш килә, аларның чыгышын карап, Ришат үзе дә гастрольләрдә җырлап йөрергә хыяллана. Әнисенең бишек җырларын тыңлап йокыга китә.

2. Музыкага, музыка уен коралларына мәхәббәт гаиләдән килә. Әбиләре матур җырлый, бөтен туганнары баянда, гармунда уйный. Филүс Каһиров җырларын тыңлаганнан соң, озын татар халык җырларына тартыла Ришат.  Ришатның тамашачы алдында иң беренче танылуы Рәшит Ваһапов фестивале белән бәйле. Филүснең дә, Ришатның да продюсеры Рифат Фәттахов иде.

3. Балалар бакчасыннан ук җырлый. Мәктәп елларында бер генә концерт та Ришаттан башка узмый. Үзлегеннән баянда, гитарада, клавишалы уен коралларында уйнарга өйрәнә. Авылга килгән Октябрьск музыка көллияте укытучылары талантлы егеткә шундук игътибар итә, аны училищега укырга чакыралар. Өйдәгеләргә, дуслар янына барып кайтам дип, Октябрьск шәһәренә китеп бара Ришат. Бер атнадан инде ул музыка көллияте студенты була.



4. Теннис һәм волейбол ярата. Спорт ихтыяр көчен һәм характерны ныгытты, куелган максатларга ирешергә булышты, ди.

5. Ришат репертуарында «Ак яулыклы әбкәйләр» җыры бар. Ул җыр инде бакыйлыкка күчкән әбиләренә багышланган. Җырны башкарганда Ришат ак розалар күтәреп залга төшә һәм иңнәренә ак шәл-яулыкларын салып утырган әбиләргә тарата. Бик дулкынландыргыч күренеш.



6. Талантлы яшь артистларга булышу максаты белән яна. Иң мөһиме – башта аларга беренче тапкыр сәхнәгә чыгарга булышырга кирәк, калганы инде үзләреннән тора. Максаты – гаделсезлекне юкка чыгару һәм ярдәм итү. Хезмәттәшләренең рәхмәтеннән дә канәгать ул.

7. Туган авылым һәрчак йөрәгем түрендә!» – ди Ришат Төхфәтуллин. Аның иң популяр җырларының берсе «Карамалы-Гобәй» дә туган авылына багышланган инде! Җыр язылу тарихы очраклы гына: Ришат дустының машинасында барганда бик матур көй ишетә, ошатып, үз аранжировкасын ясый, җырга сүзләрне әнисе яза, Ришат өстәмәләр кертә, һәм тәүлек эчендә яңа җыр туа...

8. Мондый эш режимында шәхси тормышка вакыт та калмый. Ныклы гаилә корыр өчен өйгә дә вакыт калдырырга, якыннарыңа һәрчак игътибар күрсәтергә кирәк. Ришатның андый мөмкинлеге юк хәзергә. Үзен 100 процент аңлаган, тамашачыдан һәм эшеннән көнләшми торган тормыш юлдашын сайлаячак ул.

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (14)
Cимвол калды:
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Якташым белән горурланам. Аны халкыбызга Ходай Тәгалә тарафыннан бирелгән бүләк дип кабул итәм Өйләнүгә килгәндә, һәркемнең үз насыйбы була. Аны да кайдадыр насыйбы көтеп торадыр әле. Очратса, өйләнгәнен сизми дә калыр.
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Ак яулыклы әбиләрне хөрмәтләгән җырчы кеше ул бик югары күтәрелгән дигән сүз инде. Гаилә, әбиләр тәрбиясе үтемле булганлыгын күрсәтә. Ришатка кызыкмаган яшь туташлар булмаган кебек, аңа карап сокланмаган, җырларын тыңлап моңланмаган хатын-кызлар сирәктер. Әгәр бар икән, алар әле аның тавышын ишетмәгән, үзен күрмәгән. Ришатның тавышы ул бүләк шикелле. Тыңлаган саен рәхәт, җаннар ял итә, күңел күтәрелә, ирексездән серле елмаясы килә. Чибәр егет, сүз дә юк. Тик эчке матурлыгы, бераз шаянлыгы, эш яратуы, гадилеге, җаваплылык хисе көчле булуы, үзен гел тәртиптә тотуы искиткеч. Мин аңа ихтыяр көченең гел шулай булып калуын телим. Әлбәттә, тормыш иптәшен дөрес сайлый ул. Бик дөрес, синең булганлыгыңнан, талантыңнан көнләшми торган яр насыйп булсын үзеңә. Иииии, бөтен тамашачы бәйрәм итәр иде бу вакыйганы ишетеп. Иншалла.
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    РЭШИТ ЖЫР МОННАРЫН БЕЛЭН БЕЗНЕ БИК СОЕНДЕРЭСЕН АЛЛАНЫН РЭХМЭТЛЭРЕ ЯУСЫН ИЖАДЫЙ ЧЭШКЭЛЭРЕН ТУЛЫП ТАШЫП ТОРСЫН ИЛХАМНАР КИЛЕП ТОРСЫН ХЭР КЕМНЕН УЗ БЭХЕТЕ БАЛАКАЕМ СЕЗНЕН БЭХЕТЛЕ МЕХЭББЭТЕН ИС КИТКЕЧ ЗУР МАТУР САФ МЕХЭББЭТ ТИГЕЗЛЕКТЭ ГАЙЛЭ БЭХЕТЕН БУЛАЧАК КЫЗЫН БИК МАТУР УЗЕННЕ ЯРАТА ТОРГАН ХОРМЭТ ИТЭ ТОРГАН БУЛА СИНДЭ АНА КАРАТА БИК МЕХЭББЭТЛЕ МЭРХЭМЭТЛЕ БУЛ ИЖАТ КЕШЕСЕ БУЛА МЕХЭББЭТ ЖИМЕШЕН МАТУР АКЫЛЛЫ СОЙКЕМЛЕ БУЛА БУЛАЧАК ТОРМЫШ ЮЛДАШЫН БЕЛЭН БЕРГЭ КАРТАЙГАНЧЫ РАББЫБЫЗ НАСЫЙП ЭЙЛЭСЕН МЕХЭББЭТ ЖИМЕШЛЭРЕГЕЗ СЕЗГЭ КИЛЭЧЭКТЭ ТЕРЭК БУЛСЫН АМИН!!!
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Гомеренең соңгы көннәренә кадәр Ришат җырлпрын тыңлап тынычлык таба иде әнкәй
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Тигез мэхэббэт , сэлэмэтлек телим , бэхетле бул .....
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    бик дорес хэм эйбэт булыр идедэ ул шундый кыз очраса бэхетлэр улым сина
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Бәхетле бул, балакаем, иҗат чишмәң саекмасын!
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Дорес инде, артист кешегэ гади, Узе кебек акыллы кыз кирэк, конлэшми торган, ж,ырчы кешенен, торле хэллэр була бит.... Мин Чын кун,елемнэн телим Ришат шундый Кыз очратсын иде диеп... Ак кошлар Мэхэббэте диеп ж,ырлаган кебек... Ришат бигрэктэ Достоин, ул Узе акыллы, итэгатьле, ихтирамлы, гади, тэуфыйклы егет... Аллам Рэхмэтеннэн тошмэсен, ЗУР БЭХЕТЛЭР ТЕЛИМ...
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Ришат,молодец,бик монлы тавышлы жырчы. Яшь артистларга булыша башлавын дэвам итсен иде. Элегэ ул булышкан кеше берэу генэ. Башкалар да бэлки ярдэм котэлэрдер)
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Кузлэр генэ тимэсен инде Ришатка! Минемчэ,татар эстрадасында ин якты йолдыз! Тавышы тылсымлы,искиткеч энергетикалы жырчы хэм шэхес! Ух тинен табырга язсын,унышлар!
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Саф хава булып килеп керде искитмэле мон дарьясына Ришат, узенен кабатланмас тавышы белэн!!! Улеп яратабыз , сокланабыз ! Иманым камиль, аны белмэгэн , тынламаган , яратмаган татар кешесе юкдыр! Озак еллар безне шулай соендереп , дулкынландырып яшэ ! Монлы ижат гомерен озын , бэхетле булсын !
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Йорэклэрне оздереп кунеллэнен астын оскэ китереп, яшьли озелеп соеп тэ кавыша алмаган ярларны искэ тошереп,коне тоне тынлап утырырлык итеп жырлыйсыз ,улым .Рэхэт сезгэ Ришат.Ходай ин акыллы,тэвфиклы тормыш иптэше язсын Бэхетле булыгыз. Талантыгыгызны саклагыз.сезне бар юирдэ дэ фэрештэлэр саклап йорсен.Сезнен жырларны тынлап туярлык тугел.Унышлар сезгэ!
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Мин алай бик сентименталь кеше түгел дип саныйм үземне, ләкин Ришат Төхфәтуллинның моңлы тавышы күңелемнең иң нечкә кылларына кагыла,елата да ала.Моң чишмәсе, диңгез кебек ,тулып-ташып торсын бу җырчыбызның,иң изге теләкләребез генә үзенә!!!
  • 26 июль 2021 - 16:09
    Без имени
    Ришатка иҗатында зур унышлар телим. Уз тинен табып бэхетле гаилә корырга язсын!! Мон чишмэлэрен саекмасын!!
Хәзер укыйлар
  • Үги әнкәйнең җылы йөрәге «...Үги ананың бик әйбәтләре була. Гадәттә, алар турында гел яман сөйлиләр, ләкин алар турында юньле сүзне күбрәк сөйләргә кирәк. Чит канга ана булырга тырыша бит ул. Мәҗбүри яратып булмый бит. Ә ул рольгә кереп «уйнарга» тиеш. Бала исә рольгә керми, «уйнамый». Ике артистның берсе уйнап, икенчесе уйнамаса, спектакль туа алмый. Үги аналы гаиләдә әнә шуңа күрә җылы, уңай тормыш коруы бик кыен. Үги аналарны кызганырга, ихтирам итәргә кирәк...» Мөхәммәт Мәһдиев «Мәңгелек яз» әсәрендә үги әниләр турында әнә шундый уйлануларын язып калдырган. Үги тормышны үз башына төшкәннәр генә аңлыйдыр, мөгаен. Үги ананың да, үги баланың да үз хәле... Әмма гомер уртасына җиткән ир балачагын искә алганда «Үги әниләргә һәйкәл куярга кирәк», – ди икән, димәк, барлык үги әниләр дә, халык телендәге кебек, явыз түгелләр. Чит балаларны карап үстерә икән, димәк, алар олы йөрәкле... Үги әни белән үскән Татарстанның халык артисты Җәвит ШАКИРОВ үзе сөйләсен әле...
    8573
    10
    103
  • Егетемне кыйнадым – Ышанмыйсызмы? Чынлап әйтәм! Ул бу хакта хәтта полициягә хәбәр иткән.
    8849
    2
    71
  • Бәхетле булырга хакым бар!  Мин кияүгә 25 яшемдә чыктым. Яратып чыктым...
    8664
    8
    68
  • Өч кенә көнгә... – Кирәкми. Кешечә түгел бу. Шалтыратмагыз. Өметләнеп көткәнче, алдан ук барысын да аңласын. Башка бер сүз дә әйтмичә, нянечка балалар янына кереп китте. Ишек тавышы йөрәкне сызып үткән кебек булды. Бар да тынып калды. 
    4264
    4
    49
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 23 июль 2021 - 18:22
    Без имени
    Мене шулай кысылып купме бала бехетсез шул.Узебезнен баштан утте
    Кемнәрдән бәйләтим яраны?
  • 25 июль 2021 - 19:20
    Без имени
    Ай, рәхмәт яугырлары!!!!! бик тә нык сөендем бала өчен! Нянечкага рәхмәт!!! Йөрәкләренә, бәгырьләренә үтә торган итеп аңлатып әйтә белгәне өчен! Аллаһы Тәгалә аның аша, ир белән хатынга туры юл күрсәткән, гомерлек үкенечкә юл куймаган.
    Өч кенә көнгә...
  • 24 июль 2021 - 15:57
    Без имени
    Уф.... Йорэккэемне....
    Өч кенә көнгә...
  • 26 июль 2021 - 14:07
    Без имени
    Нәкъ шулай . Тик партнер бер генә булырга тиеш , югыйсә , хатын - кыз үзенең тәнендәге җепселләрен башкаларга таратып , үзе авыру булып калачак .
    ​Назлану өчен алты медицина сәбәбе
  • 22 июль 2021 - 16:52
    Без имени
    Мондый язмаларны еламыйча укый алмыйм,чонки минем бабамда узган ул концлагерларны,9май житсэ бакча артына чыгып жылый иде, соныннан Аны оправдали, ещё орден бирделэр,Бер солдаты коткарган очен,рэхмэт Ана,онытмаган...
    Ева-Мөслимә