Ришат Төхфәтуллин тормыш юлдашы итеп нинди кызны күрә?

1. Ришат Башкортстан Республикасындагы Карамалы-Гобәй авылында үсә. Әти-әнисе – иҗат кешеләре. Бәләкәй чакта клубта эшләүче әнисенә ияреп төрле мәдәни чараларга йөрү бик ошый аңа. Авыл клубына артистлар еш килә, аларның чыгышын карап, Ришат үзе дә гастрольләрдә җырлап йөрергә хыяллана. Әнисенең бишек җырларын тыңлап йокыга китә.

2. Музыкага, музыка уен коралларына мәхәббәт гаиләдән килә. Әбиләре матур җырлый, бөтен туганнары баянда, гармунда уйный. Филүс Каһиров җырларын тыңлаганнан соң, озын татар халык җырларына тартыла Ришат.  Ришатның тамашачы алдында иң беренче танылуы Рәшит Ваһапов фестивале белән бәйле. Филүснең дә, Ришатның да продюсеры Рифат Фәттахов иде.

3. Балалар бакчасыннан ук җырлый. Мәктәп елларында бер генә концерт та Ришаттан башка узмый. Үзлегеннән баянда, гитарада, клавишалы уен коралларында уйнарга өйрәнә. Авылга килгән Октябрьск музыка көллияте укытучылары талантлы егеткә шундук игътибар итә, аны училищега укырга чакыралар. Өйдәгеләргә, дуслар янына барып кайтам дип, Октябрьск шәһәренә китеп бара Ришат. Бер атнадан инде ул музыка көллияте студенты була.



4. Теннис һәм волейбол ярата. Спорт ихтыяр көчен һәм характерны ныгытты, куелган максатларга ирешергә булышты, ди.

5. Ришат репертуарында «Ак яулыклы әбкәйләр» җыры бар. Ул җыр инде бакыйлыкка күчкән әбиләренә багышланган. Җырны башкарганда Ришат ак розалар күтәреп залга төшә һәм иңнәренә ак шәл-яулыкларын салып утырган әбиләргә тарата. Бик дулкынландыргыч күренеш.



6. Талантлы яшь артистларга булышу максаты белән яна. Иң мөһиме – башта аларга беренче тапкыр сәхнәгә чыгарга булышырга кирәк, калганы инде үзләреннән тора. Максаты – гаделсезлекне юкка чыгару һәм ярдәм итү. Хезмәттәшләренең рәхмәтеннән дә канәгать ул.

7. Туган авылым һәрчак йөрәгем түрендә!» – ди Ришат Төхфәтуллин. Аның иң популяр җырларының берсе «Карамалы-Гобәй» дә туган авылына багышланган инде! Җыр язылу тарихы очраклы гына: Ришат дустының машинасында барганда бик матур көй ишетә, ошатып, үз аранжировкасын ясый, җырга сүзләрне әнисе яза, Ришат өстәмәләр кертә, һәм тәүлек эчендә яңа җыр туа...

8. Мондый эш режимында шәхси тормышка вакыт та калмый. Ныклы гаилә корыр өчен өйгә дә вакыт калдырырга, якыннарыңа һәрчак игътибар күрсәтергә кирәк. Ришатның андый мөмкинлеге юк хәзергә. Үзен 100 процент аңлаган, тамашачыдан һәм эшеннән көнләшми торган тормыш юлдашын сайлаячак ул.

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (14)
Cимвол калды:
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Якташым белән горурланам. Аны халкыбызга Ходай Тәгалә тарафыннан бирелгән бүләк дип кабул итәм Өйләнүгә килгәндә, һәркемнең үз насыйбы була. Аны да кайдадыр насыйбы көтеп торадыр әле. Очратса, өйләнгәнен сизми дә калыр.
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Ак яулыклы әбиләрне хөрмәтләгән җырчы кеше ул бик югары күтәрелгән дигән сүз инде. Гаилә, әбиләр тәрбиясе үтемле булганлыгын күрсәтә. Ришатка кызыкмаган яшь туташлар булмаган кебек, аңа карап сокланмаган, җырларын тыңлап моңланмаган хатын-кызлар сирәктер. Әгәр бар икән, алар әле аның тавышын ишетмәгән, үзен күрмәгән. Ришатның тавышы ул бүләк шикелле. Тыңлаган саен рәхәт, җаннар ял итә, күңел күтәрелә, ирексездән серле елмаясы килә. Чибәр егет, сүз дә юк. Тик эчке матурлыгы, бераз шаянлыгы, эш яратуы, гадилеге, җаваплылык хисе көчле булуы, үзен гел тәртиптә тотуы искиткеч. Мин аңа ихтыяр көченең гел шулай булып калуын телим. Әлбәттә, тормыш иптәшен дөрес сайлый ул. Бик дөрес, синең булганлыгыңнан, талантыңнан көнләшми торган яр насыйп булсын үзеңә. Иииии, бөтен тамашачы бәйрәм итәр иде бу вакыйганы ишетеп. Иншалла.
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    РЭШИТ ЖЫР МОННАРЫН БЕЛЭН БЕЗНЕ БИК СОЕНДЕРЭСЕН АЛЛАНЫН РЭХМЭТЛЭРЕ ЯУСЫН ИЖАДЫЙ ЧЭШКЭЛЭРЕН ТУЛЫП ТАШЫП ТОРСЫН ИЛХАМНАР КИЛЕП ТОРСЫН ХЭР КЕМНЕН УЗ БЭХЕТЕ БАЛАКАЕМ СЕЗНЕН БЭХЕТЛЕ МЕХЭББЭТЕН ИС КИТКЕЧ ЗУР МАТУР САФ МЕХЭББЭТ ТИГЕЗЛЕКТЭ ГАЙЛЭ БЭХЕТЕН БУЛАЧАК КЫЗЫН БИК МАТУР УЗЕННЕ ЯРАТА ТОРГАН ХОРМЭТ ИТЭ ТОРГАН БУЛА СИНДЭ АНА КАРАТА БИК МЕХЭББЭТЛЕ МЭРХЭМЭТЛЕ БУЛ ИЖАТ КЕШЕСЕ БУЛА МЕХЭББЭТ ЖИМЕШЕН МАТУР АКЫЛЛЫ СОЙКЕМЛЕ БУЛА БУЛАЧАК ТОРМЫШ ЮЛДАШЫН БЕЛЭН БЕРГЭ КАРТАЙГАНЧЫ РАББЫБЫЗ НАСЫЙП ЭЙЛЭСЕН МЕХЭББЭТ ЖИМЕШЛЭРЕГЕЗ СЕЗГЭ КИЛЭЧЭКТЭ ТЕРЭК БУЛСЫН АМИН!!!
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Гомеренең соңгы көннәренә кадәр Ришат җырлпрын тыңлап тынычлык таба иде әнкәй
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Тигез мэхэббэт , сэлэмэтлек телим , бэхетле бул .....
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    бик дорес хэм эйбэт булыр идедэ ул шундый кыз очраса бэхетлэр улым сина
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Бәхетле бул, балакаем, иҗат чишмәң саекмасын!
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Дорес инде, артист кешегэ гади, Узе кебек акыллы кыз кирэк, конлэшми торган, ж,ырчы кешенен, торле хэллэр була бит.... Мин Чын кун,елемнэн телим Ришат шундый Кыз очратсын иде диеп... Ак кошлар Мэхэббэте диеп ж,ырлаган кебек... Ришат бигрэктэ Достоин, ул Узе акыллы, итэгатьле, ихтирамлы, гади, тэуфыйклы егет... Аллам Рэхмэтеннэн тошмэсен, ЗУР БЭХЕТЛЭР ТЕЛИМ...
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Ришат,молодец,бик монлы тавышлы жырчы. Яшь артистларга булыша башлавын дэвам итсен иде. Элегэ ул булышкан кеше берэу генэ. Башкалар да бэлки ярдэм котэлэрдер)
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Кузлэр генэ тимэсен инде Ришатка! Минемчэ,татар эстрадасында ин якты йолдыз! Тавышы тылсымлы,искиткеч энергетикалы жырчы хэм шэхес! Ух тинен табырга язсын,унышлар!
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Саф хава булып килеп керде искитмэле мон дарьясына Ришат, узенен кабатланмас тавышы белэн!!! Улеп яратабыз , сокланабыз ! Иманым камиль, аны белмэгэн , тынламаган , яратмаган татар кешесе юкдыр! Озак еллар безне шулай соендереп , дулкынландырып яшэ ! Монлы ижат гомерен озын , бэхетле булсын !
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Йорэклэрне оздереп кунеллэнен астын оскэ китереп, яшьли озелеп соеп тэ кавыша алмаган ярларны искэ тошереп,коне тоне тынлап утырырлык итеп жырлыйсыз ,улым .Рэхэт сезгэ Ришат.Ходай ин акыллы,тэвфиклы тормыш иптэше язсын Бэхетле булыгыз. Талантыгыгызны саклагыз.сезне бар юирдэ дэ фэрештэлэр саклап йорсен.Сезнен жырларны тынлап туярлык тугел.Унышлар сезгэ!
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Мин алай бик сентименталь кеше түгел дип саныйм үземне, ләкин Ришат Төхфәтуллинның моңлы тавышы күңелемнең иң нечкә кылларына кагыла,елата да ала.Моң чишмәсе, диңгез кебек ,тулып-ташып торсын бу җырчыбызның,иң изге теләкләребез генә үзенә!!!
  • 3 декабрь 2022 - 01:53
    Без имени
    Ришатка иҗатында зур унышлар телим. Уз тинен табып бэхетле гаилә корырга язсын!! Мон чишмэлэрен саекмасын!!
Хәзер укыйлар
  • «Мин синең иреңне бәхетле итәм...» Тормышның яңа борылышында үзебезне нәрсә көткәнен без беркайчан белмибез. Уйламаган җирдән аякка уралган ниндидер борчулармы, әллә бөтенләй көтмәгән сөенечләрме? Тормыш борылышлары безне күкләрдән җиргә төшерә ала. Ә кайчак – киресенчә: бәхетсезлегең бәхет юлына бер адым гына булуын аңлата. Чүпрәле районының «Туган як» газетасы баш мөхәррире Резидә Җамалтдинова һәм аның ире Рамилнең очрашу, танышу, кавышу тарихы – шуңа бер мисал. Ачыктан-ачык сөйләшәбез.
    6942
    7
    65
  • «Хатының кайда – син шунда бул, тормышны бергә тартыгыз» «Тәгәри китте йомгагым, күрмәдегезме, агайлар», – ди Гөлчәчәк татар халык әкиятендә. Гомер йомгагын сүтә-сүтә, көннәр, айлар, еллар үтә... Адәм баласы әллә кайда – офыклар артында көтеп торган бәхетне эзләп бара да бара... Үткәнебезне – бар иткән, киләчәгебезгә нигез салган бүгенгебезне сизми дә калабыз. Мин бүгенгем белән бәхетле!
    4355
    0
    43
  • Өмет белән алга карап яшәргә әнкәйдән өйрәндем 1981 ел. Булачак кайнанам белән мин Казан тимер юл вокзалында таныштым. Төнге сәгать 11 дә! «Төнлә белән беренче тапкыр кайнанаң белән кайнатаңны күрергә вокзалга төшәчәксең», – дисәләр, һич ышанмас идем.
    2847
    4
    36
  • Үтмә, гомер, заяга! Хатынын һәр баганага көнләвенең урынсыз гына түгел, ә тормышларын җимерүче, бер-берсеннән читләтүче гамәл икәнлеген, кызганыч, Гамил һич кенә дә аңларга теләми...
    9425
    6
    35
  • Сыналган мәхәббәт бәхете Язмыштан котылып булмый, язмышыңа язылган булса, тешеңне сындырып керер, диләр. Вәсиләгә Газие белән бәхетле булырга язган булган инде. Урау юллар, яңа гаилә аша узып булса да. 
    3687
    0
    30
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 1 декабрь 2022 - 21:27
    Без имени
    Баланын этисе бардыр бит? Этисе дэ алгаласын бакчадан, уйнатсын, саф хавалар суларга алып чыксын. Ник эни тиеш дип белэсез? Ул узенекен устереп, кеше иткэн инде, житэр ана. Олы яшьтэ, башны кутэрмичэ, бала карап булмый да эле, арыта да. Узегез тапкансыз, узегез устерегез! Алла сабырлык хэм ярдэмен бирсен. Бала устеру жинел дигэн кеше юк эле, аны бит уйнатып, ашату, юындыру гына тугел, тэрбия бирергэ дэ кирэк.
    Әни шәхси тормышын төзи, мин җәфаланам
  • 1 декабрь 2022 - 21:15
    Без имени
    Белмим, мин дэ баланы берузем тарбиялим, эни эти икенче шэхэрдэ торалар, Бер булышучым да юк, куршедэн башка, элдэ Аллага шокер ул бар, баланы иртэн торып мэктэпкэ озата (1класс), мин эшкэ БИК иртэ китэм, дэрес беткэч подъездда каршы алып квартирага кертеп, ашарга жылытып бирэ. Свидание га йорергэ уемда да юк, даже не представляю как это. Куршемэ озын гомер сэлэмэтлек телим, элдэ ул бар. Бала усэ ул, Гомер буе бэлэкэй булмый, Шуна элеге вакытта баланы карау минем очен важнее всяких свиданий и личной жизни.
    Әни шәхси тормышын төзи, мин җәфаланам
  • 1 декабрь 2022 - 16:39
    Без имени
    Баштан утте, килмэгэн туганы калды микэн, торыргада. Йэ эйтмичэ килеп керэлэр иде. Аннары зарланганнарын ишеттемдэ. Берегезнедэ чакырып китермэдем, уземнен сезгэ барып торганым юк дидем. Мэжбури тотмыйм узегез килэсез дидем. Тоже бер булмэле иде. Хэзер килэсэлэрдэ китэлэр. Эле аларча булырга тиеш. Булмый гына торсын эле.
    Иремнең туганнары...
  • 1 декабрь 2022 - 10:43
    Без имени
    Котлыйбыз! Яшьлэр безнен килэчэгебез
    «Яңа йолдыз»да яңа җиңүче!
  • 1 декабрь 2022 - 09:35
    Без имени
    Бик кызыклы ,эчтелекле язма.
    Тау артында таулар бар