Фәнис ҖИҺАНША турында 15 чын һәм 2 ЯЛГАН факт!

Г. Камал театрының артисты Фәнис ҖИҺАНША үзе турында шушы фактларны сөйләп бирде. Шуларның икесе – ялган! Кайсылары икәнен әйтә аласызмы? Җавапларыгызны комментарийларга языгыз!

 


1. Мин карбызга тоз сибеп, ипи белән ашыйм. 

2. Башлангыч сыйныфларда бакаларның корсагын ярып эчләрен тикшерә идем.

3. Мәктәптә укыганда авылдагы бөтен юлларга асфальт салырга хыялландым.

 

 

4. Беренче уйнаган ролемдә, дулкынланудан, Камал театрының оркестр чокырына төшеп киттем.

5. Ишәк белән дөньяның бик күп илләрендә һәм шәһәрләрендә булырга туры килде.

6. Дәү әни, мин тугач, Арслан дип исем кушмакчы булган.

7. Язгы ташуда агып киткәнмен. Күпер астына кереп барганда бер әби аяктан тотып калган.


8. Тирда төз атып, район буенча призлы урыннар алгалый идем.

9. Иң яратканым – төрек сериаллары, яратмаганым – фәнни фантастик фильмнар.


10. Сәнгать һәм мәдәният академиясендә укыганда, имтихан алдыннан Фәрит Бикчәнтәев кече сәхнәнең идән тактасын пыяла белән кырдырды.

11. Бөтендөнья татар егетләре арасында–  мин 3 нче урында.


12. Радиога туры эфирга баргач, розетканы тартып чыгарып, бөтен станцияне утсыз-эфирсыз калдырдым.

13. Япониянең Токио шәһәрендә яшәүче бер кыз, артист Фәнис Җиһаншаны эзләп, Казанга кадәр үк килде.

14. Артист Минвәли Габдуллин куллана торган тональ крем минем бит тиресенә дә туры килә.


15. Алматыда, Равил Шәрәфиев һәм Нәҗибә Ихсанова белән өчәүләп, агач башына менеп алма җыйдык.

16. Апрельнең суык бер көнендә урамда концерт алып барып туңгач, инстаграм битендә Гөлчәчәк Гайфетдинованың яңа пешкән синнабоннарын күреп алдым. «Минем дә ашыйсым килә!» – дип шалтыраттым. Ул шундук , махсус пешереп, гримеркага китереп т китте.


17. Җәен – болыннарга чыгып, кышын урманга кереп,  бик озак итеп «Эхе-хей» дип кычкырырга яратам.
 



фотолар Фәнис ҖИҺАНШАның ВКонтактедагы сәхифәсеннән алынды - https://vk.com/akter_fanis_zigansha

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (10)
Cимвол калды:
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    Беренче, ундүртенче сораулар дөрес түгел. Карбызны тоз сибеп ашамас иде, 14нче сорауга килгәндә кеше әйберенә кагылмас иде, туры килсәдә, килешсәдә. Сезгә уңышлар Фәнис! Сез барысында булдырасыз, башка сораулар дөрес дип, барысыда булган дип уйлыйм.
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    Берсеннән-берсе кызыклы. Бер караганда бар да ялган кебек. Чынлап та шулай була аламы???
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    10 ;14
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    10 12
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    10; 11:татар егетләре арасында сез, һичшиксез, беренче урында )))
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    4 хэм 9 бу точно!
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    Шәһәрләрдә ишәк белән гострольгә бармый, булган шәһәрләрендәге ишәкләр белән уйный. Питерда цирктан алып торганнар.
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    3;4
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    Инстаграм битендә дөрес җавап бирүчеләр бүләк отты инде.
  • 27 июль 2021 - 02:33
    Без имени
    Гөлнур! Дөрес!
Хәзер укыйлар
  • Үги әнкәйнең җылы йөрәге «...Үги ананың бик әйбәтләре була. Гадәттә, алар турында гел яман сөйлиләр, ләкин алар турында юньле сүзне күбрәк сөйләргә кирәк. Чит канга ана булырга тырыша бит ул. Мәҗбүри яратып булмый бит. Ә ул рольгә кереп «уйнарга» тиеш. Бала исә рольгә керми, «уйнамый». Ике артистның берсе уйнап, икенчесе уйнамаса, спектакль туа алмый. Үги аналы гаиләдә әнә шуңа күрә җылы, уңай тормыш коруы бик кыен. Үги аналарны кызганырга, ихтирам итәргә кирәк...» Мөхәммәт Мәһдиев «Мәңгелек яз» әсәрендә үги әниләр турында әнә шундый уйлануларын язып калдырган. Үги тормышны үз башына төшкәннәр генә аңлыйдыр, мөгаен. Үги ананың да, үги баланың да үз хәле... Әмма гомер уртасына җиткән ир балачагын искә алганда «Үги әниләргә һәйкәл куярга кирәк», – ди икән, димәк, барлык үги әниләр дә, халык телендәге кебек, явыз түгелләр. Чит балаларны карап үстерә икән, димәк, алар олы йөрәкле... Үги әни белән үскән Татарстанның халык артисты Җәвит ШАКИРОВ үзе сөйләсен әле...
    8618
    10
    103
  • Егетемне кыйнадым – Ышанмыйсызмы? Чынлап әйтәм! Ул бу хакта хәтта полициягә хәбәр иткән.
    8886
    2
    71
  • Бәхетле булырга хакым бар!  Мин кияүгә 25 яшемдә чыктым. Яратып чыктым...
    8715
    8
    68
  • Өч кенә көнгә... – Кирәкми. Кешечә түгел бу. Шалтыратмагыз. Өметләнеп көткәнче, алдан ук барысын да аңласын. Башка бер сүз дә әйтмичә, нянечка балалар янына кереп китте. Ишек тавышы йөрәкне сызып үткән кебек булды. Бар да тынып калды. 
    4336
    4
    49
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 23 июль 2021 - 18:22
    Без имени
    Мене шулай кысылып купме бала бехетсез шул.Узебезнен баштан утте
    Кемнәрдән бәйләтим яраны?
  • 25 июль 2021 - 19:20
    Без имени
    Ай, рәхмәт яугырлары!!!!! бик тә нык сөендем бала өчен! Нянечкага рәхмәт!!! Йөрәкләренә, бәгырьләренә үтә торган итеп аңлатып әйтә белгәне өчен! Аллаһы Тәгалә аның аша, ир белән хатынга туры юл күрсәткән, гомерлек үкенечкә юл куймаган.
    Өч кенә көнгә...
  • 24 июль 2021 - 15:57
    Без имени
    Уф.... Йорэккэемне....
    Өч кенә көнгә...
  • 26 июль 2021 - 14:07
    Без имени
    Нәкъ шулай . Тик партнер бер генә булырга тиеш , югыйсә , хатын - кыз үзенең тәнендәге җепселләрен башкаларга таратып , үзе авыру булып калачак .
    ​Назлану өчен алты медицина сәбәбе
  • 22 июль 2021 - 16:52
    Без имени
    Мондый язмаларны еламыйча укый алмыйм,чонки минем бабамда узган ул концлагерларны,9май житсэ бакча артына чыгып жылый иде, соныннан Аны оправдали, ещё орден бирделэр,Бер солдаты коткарган очен,рэхмэт Ана,онытмаган...
    Ева-Мөслимә