Динә Закирова турында 14 чын һәм 2 ялган факт!

Г. Камал театры оркестр музыканты, скрипкачы Динә ЗАКИРОВА үзе турында шушы фактларны сөйләде. Шуларның икесе – ялган! Кайсылары икәнен әйтә аласызмы? Җавапларыгызны комментарийларга языгыз!

 


1.  2007 елда «Минута славы» проектында ансамбль составында катнаштым. 



2. Кечкенә чагымда шигырьләр сөйләргә яратканмын. «Айболит» әкиятен яттан белгәнмен

3. Беренче тапкыр теш врачына баргач, авызымны ачмадым, безне әти белән кабинеттан куып чыгардылар. Әтидән эләкте ул көнне! 

4. Машина йөртә белмим. 



5. Бакча эшен яратам.

6. Минем кебекләрне эш сөючән диләр. 

7. Томат согына каймак кушып эчәм. 


8. Сигез килограммлы песием һәм ике ташбакам бар. 

9. Лилия чәчәкләрен яратам. 



10. Шахмат уйнарга яратам.

11. Ильмира Шарифуллина минем апам.



12. Шагыйрь Зөлфәт безнең кодабыз.

13. Без гаиләдә биш бала.



14. Кызым Зәлия 2 яшендә «Су анасын» тулаем диярлек яттан белә иде.

15. Миңа Илнур кияүгә чыгу тәкъдимен быел гына ясады.


16. Кышкы балыкка йөрергә яратам.

Фотолар Динә Закированың ВКонтактедагы шәхси аккаунтыннан алынды.

 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (11)
Cимвол калды:
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    Илнур һәм Динә ханым Бик матур парлар. Аларга сәгатәле тормыш телим! Динә ханымның елмаеп, скрипкада уйнаун бик яратам.
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13 һәм 15 ялган
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13. һәм 15.
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13 һәм 15
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13хэм 15
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    Өчегез дә бер ялган фактны таптыгыз. Әмма икенчесе дөрес түгел! :)))
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13 һәм 16
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13хэм 16
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13,7?
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    13 хэм 4?
  • 22 апрель 2021 - 22:42
    Без имени
    Гөлүсә һәм Ландыш! Дөрес!!!
Шушы ук темага
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 апрель 2021 - 11:49
    Без имени
    И аллакаем, Тәрбия газетасын чыгарган Газинур дип аңладым инде. мин укытучы кеше бик күп ачык дәресләремне 10-15 еллап шул гэзетада бастырдым бит. ирле-хатынлы газета чыгардылар алар. Раббым сабырлык бирсен сезгә, балаларыгызга.
    Кияүгә сүз әйтмәгез!
  • 21 апрель 2021 - 11:44
    Без имени
    Әллә ничә кат укыдым да укыдым. Шулай искә төшергәләп тору киорәк икән дип уйладым тормыш һәм яшәү турында. бу турыда язып яхшы иткәнсез.
    Үреләм дә карыйм күңел түрләремә...
  • 21 апрель 2021 - 23:40
    Без имени
    Бик авыр хэллэр,ачы хэсрэт.Бу турыда укыганым булган икэн,исемэ тошердем.Куз яшьлэре ирексездэн ага гына.Бала хэсрэтлэрен курсэтмэсен,ходаем.
    ​Күбәләк булып очты...
  • 22 апрель 2021 - 05:54
    Без имени
    Бездэ энкэй дип йорет алар энинен энтченрахмат
    Якын ерак әбекәем
  • 22 апрель 2021 - 06:13
    Без имени
    Бик авыр хэл,Аллам сакласын ,куз яшьлэрсез укып булмый!!!
    ​Күбәләк булып очты...