Мин бала таба алмаячакмын….

Миңа 32 яшь.  Ирем белән сигез ел яшибез. Бик яратышып өйләнештек.  Ул күп балалы гаиләдә үскән. Өйләнешүгә хәзерге заман яшьләре кебек «үзебез өчен яшик әле» димәдек, балалар турында хыялландык. Булачак балаларыбызга исемнәр сайлый идек кичләрен. Өйләнешеп өч ай үткәч тә, әле бәбигә узмагымны аңлап, борчыла башладым. Ирем сер бирмәсә дә, аның  миңа караган өмет тулы күзләрен күрдем.  Бер ел шулай өметләнеп көткәч, хастаханә юлын таптый башладык. Анализлар бирдек. Иремдә гаеп тапмадылар. Ә менә минем күкәйлекләремдә проблемалар барлыгы ачыкланды. Йөрмәгән табиб, бармаган әби калмады. Әмма бернәрсә ярдәм итмәде. 


 Быел миңа бик авыр операция ясадылар. Наркоздан уянуга табиб яныма килде дә җайлап кына хәлне аңлатты.Минем аналык торбаларымның икесен дә алганнар. Әле ул вакытта аңларлык дәрәҗәдә булмаганмындыр. Проблема чыганагын кисеп ташлангач, бәбигә узачакмын дигән уй йөгереп үтте. Хәтта шатлыгымнан тәнем буйлап кайнар дулкын йөгергәнен тойдым. Табиб киткәч уйларым белән ялгыз калдым. Бары тик берничә сәгатьтән соң гына миңа нинди карар чыгарылганын аңладым. Мин бала таба алмаячакмын икән бит! Бар җиремнән салкын тир бәреп чыкты. Ыңгырашып кычкырып җибәреүмне үзем дә сизми калдым.  Шәфкать туташлары йөгерешеп яныма килеп җитте. Төнне мин тынычландыра торган уколлар  белән генә чыктым. 
Ике көннәнн соң  уңышлар теләп хастаханәдән чыгарып җибәрделәр.  Нинди уңыш турында сүз булырга мөмкин?! Әле дә аңламыйм. Каршы алырга килгән иремнең күзләренә туры карый алмадым. Ике көннән соң гына барсын да сөйләп бирдем. «Әйдә, аерылышыйк!», – дидем бөтен көчемне учыма кысып. Ул мине  кочаклап алды. 


Ирем аерылышу турында ишетергә дә теләми. Әмма аның да җаны өзгәләнгәнен сизеп яшим. Ирем янында еламыйм, ялгыз калган чакта күз яшьләремне тыеп тора алмыйм. Тормышның  мәгънәсе калмады бит дигән куркыныч уйлар килә кайчак башыма. Элек ирем белән якынлык кылган саен өметләнә идек, ә хәзер нишләргә:  болай гына мәхәббәт белән шөгыльләнергәме? Мин алай булдыра алмыйм.  
Үземне кирәксезгә, бервакытта да бәхетен таба алмаячак  бу дөньядагы артык бер кешегә саныйм. Мин беркайчан да әни булмаячакмын, мине беркем дә яратмаячак, беркем дә «әнием» дип эндәшмәячәк. Нәрсәгә яшәргә? Тормыш мәгънәсе кайда?
                                                                                                                                                                                      Исемемне күрсәтмәвегезне сорыйм
 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (3)
Cимвол калды:
  • 12 сентябрь 2020 - 05:32
    Без имени
    Детдомнан бала алыгыз, андыйлар бик күпләр бит, өзгәләнмәгез шул тиклем.
  • 12 сентябрь 2020 - 02:39
    Без имени
    Эко
  • 11 сентябрь 2020 - 22:30
    Без имени
    Ико бн табып була бит,я булмаса детдомнан алырга була.Купме кеше шулай уз бэхетен таба.Кайбер кешелэр баласыз да бик бэхетле яшилэр,юкка ирегезнен дэ,узегезнен дэ бэхетенэ аяк чалмагыз.Ботен эти-эни булган кеше бэхетле дигэн суз тугел эле,балалылар да аерылыша,алай гына да тугел,уз балаларын ташлап,балалары усеп беткэн,инде уртак бала алып кайтырга сонга калган хатыннар белэн кавышалар,алар якынлыкны нэрсэ очен кылалар икэн сон,минем уйлавымча бер-берсенэ тартылганга курэ.Сез ирегезне узегездэн этэрмэгез,ул яратканда,сез дэ яратыгыз,мэхэббэтегезне уз гамэллэрегез белэн утермэгез!
Хәзер укыйлар
  • Балагызны үзем карап торам! - 1 Кызлары туганнан бирле Аида белән Тимурның иртәсе гел бертөрле башлана хәзер. Тимур иң беренче булып уяна да, нәни кызы белән төне буе бала караваты яныннан китмәгән хатынын уятмаска тырышып, аш бүлмәсенә чыга. Иртәнге ашны ашагач, кереп битләреннән генә пәп итеп ала да эшкә китә.  Подъез ишегеннән чыгуга телефоны пипылдаганына да ияләште ир. Ул беренче  катка төшеп җиткәнче, хатыныннан уңышлы көннәр теләп смс килеп җитә. Ә ул телефонын алып «Рәхмәт!» яза. Бүгенге иртә дә нәкъ шулай башланды.
    6243
    7
    110
  • Гафу итә алмыйм сине, әни! 2 Шулай да ул ЗАГСка килгән иде. Без машинадан төшүгә яныма килде. – Син ... монда? – гаҗәпләнүемне яшерергә дә теләмәдем.
    6542
    7
    91
  • Картаясың барын онытма! Килен кыз булмый. Бу әйтемне барыгызның да ишеткәне бардыр, мөгаен. Дөрес әйтә халык, берәү дә киленен дә, киявен дә үз баласы кебек ярата алмый. Кайнана белән кайната да үз әти-әниең кебек үк түгел, билгеле. Ләкин яратуга алмашка хөрмәт дигән хис тә бар бит әле.
    7087
    0
    62
  • 5374
    0
    49
Реклама
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 4 декабрь 2020 - 11:46
    Без имени
    Әсәр ошамады!!!! Банальная история, банальные мечты
    Кыланчык - 5
  • 4 декабрь 2020 - 14:48
    Без имени
    Иң җиңеле кешегә киңәш бирү. Үзеңә кагылмаганда бар да ап-ачык кебек. Үз башына төшкән кеше генә белә үз хәлен, бу хәлдән ничек чыгарга белми буталып бетә. Аллаһ ярдәменнән ташламасын.
    ​Алдап... һәм алданып
  • 3 декабрь 2020 - 09:12
    Без имени
    СубхәнАллаһ, субхәәнАллаһ, субхәәнАллаһ! Тагын да шундый әсәрләр көтеп калам.
    Кешегә килгән кайгы аның тирә-юнендәгеләрне дә сыный
  • 3 декабрь 2020 - 10:54
    Без имени
    Ахры яхшы тэмэмлэнгэн экият.
    Ай сылуы-5
  • 3 декабрь 2020 - 16:28
    Без имени
    Кыз ике институт бетерде, нык акыллы, надан анасына килеп йорми. Килсеннэр,, эни,, бер генэ була дип килуне кирэксенмилэр. Ин гажэбе бер района яшибез. Ойлэнгэч улым 3ел ботенлэй килмэде, Хэзер дэ санга сирэк кенэ килэ. Э кыз, узенэ кирэксэ шалтрата, кирэкмэсэ юк.
    «Ирне ташлап йөрү буламы?!»