6 май 2021 яңалыклары

  • 6 май 2021 - 18:05
    «Син ялгыз түгел...»
    ..Март башында Россия Президенты Владимир Путин «Без бергә» Бөтенроссия хәйрия акциясендә катнашучылар белән очрашты. «Көмеш волонтерлар» исеменнән анда Казаннан Хөрия Халитова катнашты. Хәер, Казаннан гына түгел, өлкәннәр арасында Россиядән дә бердәнбер волонтер иде ул.
    678
    0
    1
  • 6 май 2021 - 18:01
    Без – каратайлар. Телебез – каратайча
    Казаннан 140 чакрымда – Кама Тамагы районында бер авыл бар. Мордва Каратае дип атала ул. Россиядәге иң аз санлы һәм иң серле халыкларның берсе булган каратайлар яши монда. 1958 елны гына дөньяда бер меңнән артык каратай саналса, хәзер алар нибары йөз кеше генә калган. 
    515
    0
    0
  • 6 май 2021 - 17:51
    Алган белем авыр йөк түгел
    Ирина ОКУНЕВА Кама Тамагы районы Мордва Каратае авылында клуб мөдире булып эшли, «Мордовские узоры» фольклор ансамбле җитәкчесе. Шушы авылда туган, үскән, шунда яшәгән.  
    486
    0
    0
  • 6 май 2021 - 17:47
    Лимфодренажлы массаж
    Сәламәтлек лимфа системасына да бәйле. Ул организмнан җыелган токсиннарны чыгару өчен җаваплы. Лимфа системасы эшчәнлеге бозылу аз хәрәкәтләнүдән, дөрес тукланмаудан, аз су эчүдән һәм авырулардан килеп чыгарга мөмкин. Иртән көзгедән шешенгән бит, күз астында «капчык»лар күрәсез икән, димәк, лимфодренажлы массаж сезнең өчен. Массажист Гөлназ ХӘБИБУЛЛИНА белән әлеге массажны ясау серләренә өйрәнәбез.
    764
    0
    1
  • 6 май 2021 - 17:34
    Осетин бәлеше
    «Аш-су» рубрикасының бүгенге кунагы  Руслан ӘШРАФҖАНОВ безгә осетин бәлеше пешереп карарга тәкъдим итә. Әлеге рецептны аның авторлык эше дип тә әйтергә була. Тәмле дә, туклыкла да ул, әзерләве дә кыен түгел. 
    725
    0
    1
  • 6 май 2021 - 17:23
    Латыйфа оныклары
    Алар үзләрен зур горурлык белән «Латыйфа оныклары» дип атап йөртә. «Гадәттә, кадерле кешеләрен соңгы юлга озатканда, ашын уздырганда гына бөтен нәселе җыела. Ә без бу гадәтне үзгәртергә булдык. Нигә соң әле Латыйфа дәү әнине бергә җыелып күңелле итеп искә алмаска?!» – диләр.
    601
    0
    1
  • 6 май 2021 - 15:30
    Хатын-кыз энергиясе
    Ишеткәнегез бар идеме икән: хатын-кыз энергияне бөтен нәрсәдән ала ала: табигатьтән, җирдән, судан, балалардан... Ә ир-ат аны бары тик хатын-кыздан гына ала. Хатынымы, әнисе, кызымы – мөһим түгел, иң мөһиме: аның янында яшәү көче биреп торырдай хатын-кыз булырга тиеш.
    1768
    0
    7
  • 6 май 2021 - 10:38
    Ирис яратасызмы?
    Бакчада үсүче ирисләр турында әйтүебез. Май азагы – июнь башында бакчаны зәңгәр рәшә белән өретүче бу чәчәкләрне яратмау мөмкинме соң?  Алар түтәлдә генә түгел, букетта да бик матур күренәләр. Әйдәгез әле, ирисләрне кайда утырту һәм ничек тәрбияләү турында сөйләшик. 
    679
    0
    0
Хәзер укыйлар
  • Гөр-гөр килеп яшәү «Бар әле...» дигән эш барлыгын беләсезме? Без белми идек, Актаныш районы Пучы авылында аңлаттылар.
    3174
    5
    122
  • Сихерләнгән йөзек Лилиананы бүлмә уртасындагы урындыкка утыртты Һаҗәр апа. Үзе, уң кулын кызның башына куеп, дога укый башлады. Биш минут чамасы үтте бугай. Шул вакытта кеше ышанмаслык хәл булды...
    10696
    5
    103
  • Җизнәм Көнозын елап ятам, миндә берәрсенең эше булсачы! Чынында еламыйм да инде хәзер, туйдым, күз яшьләре дә чыкмый, көчәнсәм дә.
    10226
    5
    67
  • «Бүтән әнием юк...» – Әнием Картлар йортында минем...
    8787
    11
    61
  • Дуслыкның чиге бармы? Искән җил аның күлмәген тәненә сылады да, түгәрәкләнеп килгән корсагы сизелде. Ир моны күреп, тетрәнеп китте. Ул сүз әйтә алмаслык дәрәҗәгә җитте. Хатынының корсагыннан күзен ала алмады.
    5506
    0
    57
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 ноябрь 2021 - 17:41
    Без имени
    Ришат бэхетле булыгыз концертынны карадым тетевизордан семья белэн искиткеч мэгнэле матур Мишэрский эйтсэм натуральный булды Унышлар балам сина хэр яклап бик матур жырлыйсыз!!!
    Ришат Фазлыйәхмәтов: “Начар сүз әйтүчеләр Тәтишкәмне белми...”    
  • 26 ноябрь 2021 - 19:18
    Без имени
    Ришат,хатынын,а Тэтишкэм дип эйтмэ,ярармы? Ул бит уенчык тугел.Татар телендэ яраткан хатынына эйтэ торган матур сузлэр бик куп:ж,аным,куз нурым,былбылым...
    Ришат Фазлыйәхмәтов: “Начар сүз әйтүчеләр Тәтишкәмне белми...”    
  • 26 ноябрь 2021 - 08:49
    Без имени
    Элбэттэ, мондый очракта хатын-кыз бик авыр хэлгэ юлыга. Кунакларны хезмәтләндерү хатын-кызга тошэ, эзерлэу, юу, якты йөз курсэту. Ботен кеше дә алай булдырылмый. Монда аңлашу юлын эзләргә кирэк. Болай хисләренә ирек биргәндә, узенне алама кеше итеп курсэтергэ момкинсен. Мондый очракта ир кеше дә башын эшлэтергэ тиеш. Кэусэр
    Иремнең туганнары...
  • 24 ноябрь 2021 - 17:17
    Без имени
    Безнен авылга мед училишаны бетереп яшь фельдшер килде каядыр бер 60 елларда.Без элдя балаларгына идек Узе урыс идеТося апа дия идек. Гомере буе эшляде ,кон или тон дими иде.Безнен авылда иргядя чыкты ике баласыда булды. Бик матур тормош иттеляр.Тося апа бик яхшыкеше..Бик куплярне улемнян коткарды эчудян калдырды.Эле инде анарга каядыр 86 яшендя ул.Тагын сауляклы бяхетле аллахы умер бирсену узеня.Без аны эледя яратабыз и хормят итябез.А
    Кайтаваз
  • 24 ноябрь 2021 - 13:13
    Без имени
    🙏👍
    Кышкы былбыллар. № 2.