Җырчы Нюша туйда иренә багышлап Хәния Фәрхинең кайсы җырын җырлаган? (видео)

"Вечерний Ургант" тапшыруында, очраклы рәвештә генә Нюшаның үз туенда Хәния Фәрхи репертуарыннан җыр башкаруы билгеле булды. Сүз нинди җыр турында баруын белергә теләп, "Татар-информ" хәбәрчесе Нюшаның тормыш иптәше Игорь Сивов белән элемтәгә керде.




"Четыре татарина" КВН командасында уйнаган Игорь Сивов Казан мэриясендә эшләде. Бәйрәм программалары дирекциясе директоры, Универсиада ачылышы тантанасы өчен җаваплы җитәкче булды, 2014 елда мэрия башкарма комитеты аппараты җитәкчесе итеп билгеләнде. Игорь хәзер студентлар спорты федерациясе президенты киңәшчесе. Быелның августында ул җырчы Нюшага өйләнде.

  -  Бик матур җыр иде ул, "Җанымның яртысы" дип атала, - диде Игорь Сивов. (Игорь Сивов җырны "Җанымның яртысы" сүзләре белән хәтерли. Хәния Фәрхинең "Мәңгелек ярым син" җырында шушы сүзләр яңгырый - автор).


- Ул сезнең өчен чынлап та сюрприз булдымы, әллә беренче гаилә бәйрәмегездә татарча җырлавын шарт итеп куйдыгызмы?
- Әлбәттә, сюрприз. Бу- Нюшанвң үз теләге.
- Нигә нәкъ менә татарча җырларга булган икән? Мәхәббәтен рус телендә аңлатса да, каршы килмәс идегез бит?
- Мин бит Татарстан егете, татар мохитендә, татар мәдәниятендә тәрбияләнеп үскән кеше. Шуңа күрә хатыным истәлекле сюрприз ясарга теләгән.
- Җыр сүзләрен озак өйрәндеме?
- Анысын белмим, ләкин бик тиз ятлагандыр дип уйлыйм. Ул бит бик талантлы кыз.
- Үзегез Хәния Фәрхи иҗатын яратасызмы?
- Җырлары белән таныш идем, ошый иде. Ә үз туемдагы бу сюрприздан соң мин бу җырчының иҗатына бар күңелем белән гашыйк.
- Нюшаның татар туганнары юкмы соң?
- Аның нәселендә татарлар бар.
- Туй сюрпризын безнең белән дә бүлешә алмыйсызмы?
- Юк, бу җыр безнең гаилә архивы өчен генә... Аннан соң без аны интернетка куя да алмыйбыз бит, хокуклар дигән нәрсә бар. Бәлки, киләчәктә, Нюша аны яздырып, дөньяга танытыр.

Бирсен Ходай! Хәния Фәрхинең үлемсез җырлары рус эстрадасына да үтеп керсә, ничек шәп булыр иде бит! Татар теле өчен көрәшкән көннәрдә, рус җырчылары репертуарларына татар җырларын кертсәләр дә, бу - безнең өчен зур мәртәбә! Бәлки, Татарстан килене Нюша бу өлкәдә беренче революционер булыр! 



чыганак: http://intertat.ru

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (3)
Cимвол калды:
  • 7 октябрь 2019 - 22:14
    Без имени
    Нигэ жырнын авторлары турында искэ алынмый
  • 7 октябрь 2019 - 22:07
    Без имени
    Бу җыр Хәния Фәрхи репертуарыннан әлбәттә. Ә җырның авторлары: Көе -Рамиль Мифтахов, сүзләре Фәүзия Мөхәммәтованыкы. Нигә бу җырның авторлары бердә телгә алынмый. Авторлар янә читтә кала. Авторлар булмаса "Мәңгелек ярым син " җыры шулай ук Бәширә Насыйрова, Рамиль Хазимуратов һәм башка җырчылар репертуарларында да җырланмас иде. Сүзләре мәгьнәле көе җанга ятышлы булганга җырлыйсы килә бит бу җырны.
  • 7 октябрь 2019 - 21:33
    Без имени
    Нюша Үз туенда җырлаган җыр "Мәңгелек ярым син" дип атала. Фәүзия Мөхәммәтова сүзләре, Рамил Мифтахов көе.
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 гыйнвар 2021 - 11:24
    Без имени
    18 гыйнвар 2021 - 19:50 язган кешегә фикер әйтәсем килә. Белеп торыгыз, бөтен кеше бертөсле язмый, бу - беренчедән булса, икенчедән, сез әдәбият белгече, тел белгече, галим-тәнкыйтьчеме әллә? "Алсу күзлек" авторы - үзешчән. Шулай булса да кемнәрдер аны яратып укый икән, бу яхшы - язсын.
    Алсу күзлек
  • 21 гыйнвар 2021 - 11:19
    Без имени
    Чиста, пакь хатынга яла ягу - зинада гаепләү - олы гөнаһ. Аллаһ Тәгалә кичерми ирнең бу олы гөнаһасын - яла ягуын, сезне пычратуын нахактан яла ягуын. Әгәр дә ки ул сездән гафу үтенмәсә һәм сез аны бәхилләмәсәгез ул бит тәмугта кала мәңге. Мәңгелек Җәһәннәмгә төшүдән курыкмый микәнни? Бу хакта Коръәндә аять бар - бу точно. Ләкин кайсы сүрәдә икәнен оныттым. Менә шулай инде ул динсез яшәү үз хатынына, кыз булган көенчә бәла тага бит. "ПАКь хатынга яла ягу турында ничек әйтелгән Аллаһның Коръәнендә?" - дип укымышлы имамнан сорагыз әле. Аңлатып бирер, ин шәә Аллаһ. Ә күңелегезгә кергән теге начар уй - шәйтан вәсвәсәсе ул. Берүк сакланыгыз андый гөнаһтан.
    Ирем гомер буе, «кыз түгел идең», диде
  • 21 гыйнвар 2021 - 11:14
    Без имени
    Сенлем анлыйм хэленне бик авыр андый гонахсыз сузне ишетуе. Мин ирем белэн 33 ел яшэдем. Кыз булып кияугэ чыктым, 2 малай алып квйттык. Бик матур яшэдек, ул мине ормэгэн жиргэдэ утыртмады, бер кырын суз ишетмэдем, ожмахта яшэгэн мен икэн дип искэ алам, сагынам. Ул хэзер исэн тугел, бакыйлыкка кучте. Э азакы 3 елнында ул да мина кеше белэн йорисен диде кече малай минеке тугел дип тенкэмэ тиде. Эчмэгэн ирем эчэ башлады. Ходай дан сабырлык сорап яшэдем, и яшим. Ходай сабырлык, исэнлек бирсен сина. Балаларыннын кадер хормэтен куреп яшэргэ язсын. Язмыштан узмыш юк.
    Ирем гомер буе, «кыз түгел идең», диде
  • 21 гыйнвар 2021 - 22:45
    Без имени
    Дөньяда кеше бер генә мәртәбә яши. Балаларың үскән. Үзеңне мыскыл иттереп яшәмә, мөмкинлегең булса, аерыл. Балаларыңа аңлат. Тик хыянәт итмә. Үзеңә кыен булачак.
    Ирем гомер буе, «кыз түгел идең», диде
  • 21 гыйнвар 2021 - 22:59
    Без имени
    Узем дэ нэкъ сезнен кебек кияугэ чыктым, горур булдым, бик яраткан кешемэ ачу итеп чыктым, кеше сузен тынлады дип. Туйдан сон уянган кебек булдым, нишлэдем?! Бер убешмэгэн кешегэ чык эле. Ул вакытта аерылу оят, балага да уздым, саклана белмибез бит. Мине ярамыйсын, башка кешен бар дип, эшэке сузлэр бик озак ишеттем, хэзер генэ уйлыйм, мин яратмыйча яшэп, иремне дэ бэхетсез иткэнмендер дип. Хэзер олыгайдык, яраткан кешем 20 ел юк инде, иремэ дэ хыянэт итмэдем. Ике кызым, оныгымны яратам, балалар белэн соенеп яшим. Кинэшем шул, телэсэ кем белэн жанынны пычыратма, чиста булып кал, яшьлек узды инде, балалар белэн куанып яшик. Сабырлык бирсен ходай.
    Ирем гомер буе, «кыз түгел идең», диде