Лилия Сәлахетдинова: «Реамобильдә Мәскәүгә барышыбыз. Догада булыгыз!»

Шагыйрә Лилия Тимергалиеваның (Сәлахетдинова) бәби көтүен, әлеге сөенечле хәбәрнең алар өчен берүк вакытта зур сынау да булуын язган идек. Лилия тумыштан авыр генетик чирдән интегә – бәллүр кыз ул. Авырга узуын белүгә, табиблар аңа йөклелекне өзәргә киңәш иткән иде. Әмма Лилия үзе дә, ире дә Аллаһы Тәгаләнең алар гаиләсенә биргән бу бүләген саклап калырга теләделәр. «Барысы да Аллаһы Тәгалә кулында», – дигән иде Лилия ул вакытта.

Бүген иртән шагыйрә үзенең Инстаграмм аккаунтына яңа хәбәр куйды – реамобильдә Мәскәүгә юл тотуларын язды.

«Менә искиткеч сынау айлары артта калды. Миңа калса, «йөклелекне өзегез» дип, консилиумнарда безне күбрәк тә куркыттылар бугай. Бу... һөкем карары булып, чарасызлык булып яңгырый иде. Менә хәзер, реамобильдә Мәскәүгә барганда мин моны аңлыйм: ирем белән без җиңел юл сайламадык, хәер, бөтен гомер юлыбызда да җиңел юллар сайламадык бугай.

Иремнең мине гомер юлдашы итеп сайлавы сүзләремә дәлил. Бернигә дә карамастан, без яшәүне сайладык, һәм мин моңа тамчы да үкенмим, соң бу бит искиткеч! Хәзерге вакытта балам тулысынча сәламәт, бу бәхет түгелмени!?

Инде бик тиздән без яңа елмаю күрербез, яңа аваз ишетербез һәм, Алла теләсә, әти-әни булуның мизгелләрен татырбыз.

Дусларым, безнең өчен догада булыгыз. Хәзер безгә сезнең ихлас догагыз бик кирәк. Барысы да яхшы булырына ышанабыз».

Пост астына ике йөзгә якын кеше теләктәшлеген белдереп, җылы сүзләр язып калдырган. Лилия һәм аның туасы сабые өчен барыбыз да догада булыйк, бәхетле әти һәм әни булулары белән котларга язсын үзләрен.

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (9)
Cимвол калды:
  • 8 май 2020 - 18:36
    Без имени
    Исэнлек саулык телибез🧕🧕🧕
  • 8 май 2020 - 15:38
    Без имени
    Исәән имин булыгыз! Барда яхшы булыр.
  • 8 май 2020 - 00:30
    Без имени
    Ходай тэгалэ ярдэменнэн ьашламамын. Бик бэхетле эни булуынны телим, балакай.
  • 7 май 2020 - 16:51
    Без имени
    Лилия исэнмесез,мин бик шатмын, бала котуегез белэн.син куркмыйсынмы Иреннен диогнзы бала да булыр дип.ул авыру нэселдэн бирелэ.
  • 7 май 2020 - 16:27
    Без имени
    Исэн сау булыгыз яраббым, иуасы сабый сау сэламэт булып туып сезне куандырып яшэргэ язсын
  • 7 май 2020 - 13:37
    Без имени
    Хэркемнен бэхетле булырга хакы бар, бэхетле булып бэбиегезне пар канатлар астында устерегез.
  • 7 май 2020 - 09:14
    Без имени
    Всё в руках Аллаха. Пусть мечта исолнится.
  • 7 май 2020 - 06:55
    Без имени
    Барысы да яхшы булыр Алла бирсэ!Ходай ярдэменнэн ташламасын!
  • 7 май 2020 - 06:01
    Без имени
    Буквы с утра скачут. Последстви есячной самоизоляции..
Хәзер укыйлар
  • Син минем балам! – Нихәл, улым! – Айдар Фидаилевич ак биләүдәге бәбине күтәреп, битенә үк терәде. Үз гомерендәге иң шатлыклы көне бүген аның! – Рәхмәт сезгә, Ләйлә! Бу бәхетне бүләк иткәнегез өчен. – Ир баланы күтәргән килеш Ләйләгә борылды. Хатын елый иде. Башта яшерен генә тамган күз яшьләре тора-бара тоташ үксүгә әверелде.  – Ай-дар... Фи-даи-левич... ба-ла-ны бир-мим... Бирә... ал-мыйм... – Ләйләнең бу сүзләре иңрәү булып чыкты. 
    10191
    5
    129
  • Бозым Сихерчеләр, имчеләрне никтер картаеп-бирчәеп беткән карчыклар кыяфәтендә генә күзаллый иде моңарчы Галия. Аларның яшәгән йорты да каядыр бер читтә, аулакта булырга тиеш иде кебек. Ул йорт үзе үк күңелдә шик уятырга, шом кертергә тиеш...  Ачык йөзле, ак яулыклы апа каршы алды аларны.
    5991
    1
    82
  • 7176
    2
    52
  • Ялгыш очрашу Инде ничә ел үткән, әмма аны күргән саен, атлап барган җирдән адымнарын әкренәйтә, йөзенә иңгән гаепле елмаюын махсус җыерылган кашлары астына яшерергә тели. Оныта алмый бугай шул...
    8194
    1
    46
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 19 сентябрь 2020 - 07:50
    Без имени
    Минем курше авылга к лен булып тошкэн апам нэк шушындый тормыш а гомер кичерде, кайнэсе эгэр балалар га берэр кием алса апам барында мичкэ ата иде дип сойли, бер вакыт малае на бурек алып кайткан идём кулымнан тартып алдыда янып торган мичкэ а ты ди, ике каен сенелсе бар иде эти _энисе урынга калгач пинсэлэрен алдылар, э кайтып та алып китеп тэ карамадылар алар вафат инде хэзер, э апамны хэзер бик авыр чир бэреп екты шулай бер рэхэт курмэде язсан язып бетерэ торган тугел роман язырлык анын тормыш, аллам андый тормыш ны бер кемгэ дэ курсэтмэсен
    Инде минем чират...
  • 18 сентябрь 2020 - 10:15
    Без имени
    Бик матур хикэя !!! Укыйсы да бик кунелле булды !!! Эйдэ бергэлэшеп устерсеннэр инде сабыйларын .... Лэйлэ узе дэ югалтуны кичергэн бит !!!Бэхет елмайган димэк .... Бэхетлэре булсын барча балаларнын да .... Кеше бэхет очен туа,бэхетле булсын hэркем ....
    Син минем балам!
  • 18 сентябрь 2020 - 14:00
    Без имени
    Бик яхшы эсэр,бик азлар гына анлый шул язмышнын кисэтуен.Яшь чагымда ирем бн ачуланышкач,сойлэшмим дип уземэ-узем суз биреп,ярты кон сойлэшмэсэм,ике улымнын берсе нык итеп авырый башлый иделэр,температуралар бн.Шуннан сойлэшэ башлыйсын инде,уртак борчу килгэч.Купме сынадым,гел шулай була иде,аннары тэкэбберлегемне читкэ куеп,элэгешсэк тэ,сойлэшмичэ йормэдем,мин хаклы булсам,ярар,Аннан минем Бер жирем жэ кимеми дип,уземне тынычландыра идем.Бер тирэ,аерылыйм микэн эллэ дигэн уйлар да кергэлэде,аннары уйладым,этилэре балаларга минем шикелле ук якын,бигрэк тэ ир балага,этилэреннэн аерып алсам,барыбер мине гаеплэрлэр,алар да бит ир кешелэр,алга таба узем генэ доес тэрбия бирэ алырмынмы дип,барысын уйлап торып калдым.Аллага шокер,хэзер шуна соенеп бетэ алмыйм,инде 45-ел яшибез.Балалар да гаилэле,аларга гел тигезлектэ уз балаларын узлэренэ устерулэрен телим.Балалар бэхете эти-энидэн тора.
    Бала хакы
  • 18 сентябрь 2020 - 14:47
    Без имени
    Шуннан ни булды?
    Яңгыр 
  • 18 сентябрь 2020 - 15:05
    Без имени
    Фото, фото, купме хатирэ саклый. Ойгэ кайткач, экрен генэ фотоальбом алып, карап утырырга яратам. Менэ балачак, менэ усмер чак, менэ мин инде усеп житкэнмен. Бу ваеыт аралыгында ни генэ булмады, ни генэ тормышта алышынмады. Сагынып искэ аласын. Тагын бер кайтыр идем дип эченнэн генэ хыялланасын.
    Фотолар дәвалый?