Лилия Муллагалиева әни булды! Дүртенче тапкыр!

Татарстанның атказанган артисты Лилия Муллагалиева гаиләсендә искиткеч матур яңалык: аларның дүртенче балалары туды! Малай! Лилия ханым хәзер бер кыз һәм өч җегет әнисе! 

Яңа туган бәбинең инде исеме дә билгеле – ул Илһам исемле булачак.

Бәбидән котылып, аз гына хәл алуга Лилия инстаграмдагы битенә түбәндәге юлларны язды:

«Күзгә йокы керми... Уйланып, шатланып, ниндидер халәттә барысын күз алдымнан кичереп ятыш... авырлы булып, пух килеп 9 ай йөрүе үзе бер күңелле, рәхәт чор! Ә инде бәбине кулга алып сөеп, иснәп, күзенә караган минутлар иң кадерле, иң онытылмас бәхетле мизгелләр! Мин дә бүген кечкенәбезне 2 сәгатькүкрәгемә кысып, кечкенә кулларыннна үбеп, яратып, назлап, бары тик әни белән бала арасындагы тирән, мәңгелек якынлыкны тоеп яттым. 16 ел элек беренчебез Данилны тудырганда, 13 ел элек кызыбыз Ильвинаны тудырган, 3 ел элек кенә җимешебез Ильясны тудыоган минутлар искә төште. Бер карасаң онытылган да кебек, ә бер карасаң, бар да кичәге кебек күз алдында... Сүземне төгәлләп бүгенгә шуны әйтәсем килә. Бала шатлыгы күреп, куанып яшәргә язсын. Шуны да әйтим, дүртенчегә барырга куркып тормагыз! Дүртенчесе бте тиз туа икән! 

 

Яраткан җырчыбызны без дә кабат әни булуы белән ихластан котлыйбыз! Бәхетле бала булсын! Лилия белән Илсур аларны тигезлектә үстерсеннәр!

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (3)
Cимвол калды:
  • 24 сентябрь 2021 - 09:17
    Без имени
    Лилия ! Дурт мэртэбэ герой булдын . Ильхам Шакировнын талантлары кунсын синен Илхам исемле малаена . Котлыйм!
  • 24 сентябрь 2021 - 09:17
    Без имени
    Котлыйбыз!!! Сезне! Исэн сау бергэ тигезлектэ устерегез. Сез просто молодцы
  • 24 сентябрь 2021 - 09:17
    Без имени
    .БӘБИ ТУЕНА. Бу кадәре якты көннәр туганга, Бу кадәре олы бәйрәм булганга - Яралтучы Ходайга мең риза! Әтисенә-Әнисенә -шатлыкка, Әбисенә-Бабасына - өметкә аваз салды дөньяга Могҗиза! Күктән Җиргә фәрештәләр иңделәр, Бу хәбәрне якын дуслар белделә, Гаиләгә ак бәхетләр теләргә - Бәби туен котлау өчен килделәр! Бу Анага Саурык бирче, Йа Ходай! Бу гаиләгә Иминлек бирче, Ходай! Бу сабыйга - Гомер, Саулык, Нык Иман, Игелек һәм Миһербан бирче, Ходай!!! ---------------------------------------------- biektauly@mail.ru
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 сентябрь 2021 - 22:45
    Без имени
    Оятсыз йэштэр! Иномарка, ял итеу хэзэр проблема тугел. Хаман Ата инэ елкэхендэ йэшэргэ оят бит хезгэ. Узегез генэ елкэ кимереу етмэйме ни, тыумаган балагызга урын Таба алмай ятахыгыз
    Тумаган килеш балама урын юк
  • 23 сентябрь 2021 - 06:38
    Без имени
    Башка кешегез булгач, ник хатыныгыз белән дә йокладыгыз соң? Баланы җил ясамагандыр бит?
    Авырлы хатынны ташлап китү – ир эшеме?
  • 23 сентябрь 2021 - 09:47
    Без имени
    Молодец,көрашче.Бу бәхет күпләргә эләкми.Бәхет телим сезгә һәм сәламәтлек.
    Синең мәхәббәтең коткарды
  • 21 сентябрь 2021 - 20:37
    Без имени
    Гаиленен нигезенде ярату хем хермет булса гаиле бехетле була, ЭХМЕТ абый Фэния алдада Аллахы фатихалап торсын гаилегезне бэхетле булыгыз.
    Әхәт белән Әхмәт
  • 21 сентябрь 2021 - 18:35
    Без имени
    ...телсез калдым. Көтеп алынган оныкка урын юк ((( Хәлегездән килә бит, үзегезгә фатир алыгыз.Арендага акча түләгәнче, ипотекага түлибез, ди, хәзер яшьләр.
    Тумаган килеш балама урын юк