Гөлназ Асаева ник Ришат Төхвәтуллин концертында катнашмаган?


Кичә “Пирамида” концертлар залында Башкортстанның атказанган артисты Ришат Төхвәтуллиның юбилей концертлары узды. Әлеге уңайдан узган матбугат очрашуында җырчы концертта Филүс Каһировның, Алия Карачуринаның, Чулпан Йосыпованың һәм Гөлназ Асаеваның катнашачагын әйткән иде. Тик Гөлназ юбилей концертында катнашмады. Моның сәбәбен Ришатның үзеннән сорадык.  
– Бу турыда аның үзеннән сорагыз. Аның башында нинди уйлардыр, белмим. Моннан соң минем авыздан аның турында бер сүз дә ишетмәссез. Аңа кагылышлы бер сорауга да җавап бирә алмыйм. Уфа концертында катнашты ул. Ә бүген концертыма килмәвендә минем бер гаебем дә юк. Аның булмавын үзем дә “Пирамида”га килгәч кенә белдем, – диде Ришат.
Гөлназ Асаеваның үзенә шалтыраткач, аның безнең белән сөйләшергә теләмәве аңлашылды. Шулай булгач, вәгъдә итеп тә, хезмәттәшенең концертында катнашмавы безгә сер булып кала.    

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (4)
Cимвол калды:
  • 24 сентябрь 2021 - 08:03
    Без имени
    Нигэ кирэк ул? Башы яшь эле.
  • 24 сентябрь 2021 - 08:03
    Без имени
    Катнашасы килмэгэн, шуна катнашмаган
  • 24 сентябрь 2021 - 08:03
    Без имени
    дорес ..башы яшрэк шул эле.... каждый должен знать свое место.... если бы не мама и 2 папы , стала бы она такой, какая сейчас??????????????????? егылып китэрлек жырч тугел дэ инде... нинди генэ монлы балалар юк.... возможносте булмагач кутэрелээми лэр шул...
  • 24 сентябрь 2021 - 08:03
    Без имени
    Голназ Асаева белән авыз чайкаган кешеләрне,мин бары көнчелектән дим.Ул яшь һәм бик талантлы җырчы.
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 сентябрь 2021 - 22:45
    Без имени
    Оятсыз йэштэр! Иномарка, ял итеу хэзэр проблема тугел. Хаман Ата инэ елкэхендэ йэшэргэ оят бит хезгэ. Узегез генэ елкэ кимереу етмэйме ни, тыумаган балагызга урын Таба алмай ятахыгыз
    Тумаган килеш балама урын юк
  • 23 сентябрь 2021 - 06:38
    Без имени
    Башка кешегез булгач, ник хатыныгыз белән дә йокладыгыз соң? Баланы җил ясамагандыр бит?
    Авырлы хатынны ташлап китү – ир эшеме?
  • 23 сентябрь 2021 - 09:47
    Без имени
    Молодец,көрашче.Бу бәхет күпләргә эләкми.Бәхет телим сезгә һәм сәламәтлек.
    Синең мәхәббәтең коткарды
  • 21 сентябрь 2021 - 20:37
    Без имени
    Гаиленен нигезенде ярату хем хермет булса гаиле бехетле була, ЭХМЕТ абый Фэния алдада Аллахы фатихалап торсын гаилегезне бэхетле булыгыз.
    Әхәт белән Әхмәт
  • 21 сентябрь 2021 - 18:35
    Без имени
    ...телсез калдым. Көтеп алынган оныкка урын юк ((( Хәлегездән килә бит, үзегезгә фатир алыгыз.Арендага акча түләгәнче, ипотекага түлибез, ди, хәзер яшьләр.
    Тумаган килеш балама урын юк