Фәнис ҖИҺАНША турында 15 чын һәм 2 ЯЛГАН факт!

Г. Камал театрының артисты Фәнис ҖИҺАНША үзе турында шушы фактларны сөйләп бирде. Шуларның икесе – ялган! Кайсылары икәнен әйтә аласызмы? Җавапларыгызны комментарийларга языгыз!

 


1. Мин карбызга тоз сибеп, ипи белән ашыйм. 

2. Башлангыч сыйныфларда бакаларның корсагын ярып эчләрен тикшерә идем.

3. Мәктәптә укыганда авылдагы бөтен юлларга асфальт салырга хыялландым.

 

 

4. Беренче уйнаган ролемдә, дулкынланудан, Камал театрының оркестр чокырына төшеп киттем.

5. Ишәк белән дөньяның бик күп илләрендә һәм шәһәрләрендә булырга туры килде.

6. Дәү әни, мин тугач, Арслан дип исем кушмакчы булган.

7. Язгы ташуда агып киткәнмен. Күпер астына кереп барганда бер әби аяктан тотып калган.


8. Тирда төз атып, район буенча призлы урыннар алгалый идем.

9. Иң яратканым – төрек сериаллары, яратмаганым – фәнни фантастик фильмнар.


10. Сәнгать һәм мәдәният академиясендә укыганда, имтихан алдыннан Фәрит Бикчәнтәев кече сәхнәнең идән тактасын пыяла белән кырдырды.

11. Бөтендөнья татар егетләре арасында–  мин 3 нче урында.


12. Радиога туры эфирга баргач, розетканы тартып чыгарып, бөтен станцияне утсыз-эфирсыз калдырдым.

13. Япониянең Токио шәһәрендә яшәүче бер кыз, артист Фәнис Җиһаншаны эзләп, Казанга кадәр үк килде.

14. Артист Минвәли Габдуллин куллана торган тональ крем минем бит тиресенә дә туры килә.


15. Алматыда, Равил Шәрәфиев һәм Нәҗибә Ихсанова белән өчәүләп, агач башына менеп алма җыйдык.

16. Апрельнең суык бер көнендә урамда концерт алып барып туңгач, инстаграм битендә Гөлчәчәк Гайфетдинованың яңа пешкән синнабоннарын күреп алдым. «Минем дә ашыйсым килә!» – дип шалтыраттым. Ул шундук , махсус пешереп, гримеркага китереп т китте.


17. Җәен – болыннарга чыгып, кышын урманга кереп,  бик озак итеп «Эхе-хей» дип кычкырырга яратам.
 



фотолар Фәнис ҖИҺАНШАның ВКонтактедагы сәхифәсеннән алынды - https://vk.com/akter_fanis_zigansha

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (10)
Cимвол калды:
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    Беренче, ундүртенче сораулар дөрес түгел. Карбызны тоз сибеп ашамас иде, 14нче сорауга килгәндә кеше әйберенә кагылмас иде, туры килсәдә, килешсәдә. Сезгә уңышлар Фәнис! Сез барысында булдырасыз, башка сораулар дөрес дип, барысыда булган дип уйлыйм.
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    Берсеннән-берсе кызыклы. Бер караганда бар да ялган кебек. Чынлап та шулай була аламы???
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    10 ;14
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    10 12
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    10; 11:татар егетләре арасында сез, һичшиксез, беренче урында )))
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    4 хэм 9 бу точно!
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    Шәһәрләрдә ишәк белән гострольгә бармый, булган шәһәрләрендәге ишәкләр белән уйный. Питерда цирктан алып торганнар.
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    3;4
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    Инстаграм битендә дөрес җавап бирүчеләр бүләк отты инде.
  • 27 ноябрь 2021 - 16:50
    Без имени
    Гөлнур! Дөрес!
Хәзер укыйлар
  • Гөр-гөр килеп яшәү «Бар әле...» дигән эш барлыгын беләсезме? Без белми идек, Актаныш районы Пучы авылында аңлаттылар.
    3173
    5
    122
  • Сихерләнгән йөзек Лилиананы бүлмә уртасындагы урындыкка утыртты Һаҗәр апа. Үзе, уң кулын кызның башына куеп, дога укый башлады. Биш минут чамасы үтте бугай. Шул вакытта кеше ышанмаслык хәл булды...
    10695
    5
    103
  • Җизнәм Көнозын елап ятам, миндә берәрсенең эше булсачы! Чынында еламыйм да инде хәзер, туйдым, күз яшьләре дә чыкмый, көчәнсәм дә.
    10224
    5
    67
  • «Бүтән әнием юк...» – Әнием Картлар йортында минем...
    8786
    11
    61
  • Дуслыкның чиге бармы? Искән җил аның күлмәген тәненә сылады да, түгәрәкләнеп килгән корсагы сизелде. Ир моны күреп, тетрәнеп китте. Ул сүз әйтә алмаслык дәрәҗәгә җитте. Хатынының корсагыннан күзен ала алмады.
    5503
    0
    57
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 ноябрь 2021 - 17:41
    Без имени
    Ришат бэхетле булыгыз концертынны карадым тетевизордан семья белэн искиткеч мэгнэле матур Мишэрский эйтсэм натуральный булды Унышлар балам сина хэр яклап бик матур жырлыйсыз!!!
    Ришат Фазлыйәхмәтов: “Начар сүз әйтүчеләр Тәтишкәмне белми...”    
  • 26 ноябрь 2021 - 19:18
    Без имени
    Ришат,хатынын,а Тэтишкэм дип эйтмэ,ярармы? Ул бит уенчык тугел.Татар телендэ яраткан хатынына эйтэ торган матур сузлэр бик куп:ж,аным,куз нурым,былбылым...
    Ришат Фазлыйәхмәтов: “Начар сүз әйтүчеләр Тәтишкәмне белми...”    
  • 26 ноябрь 2021 - 08:49
    Без имени
    Элбэттэ, мондый очракта хатын-кыз бик авыр хэлгэ юлыга. Кунакларны хезмәтләндерү хатын-кызга тошэ, эзерлэу, юу, якты йөз курсэту. Ботен кеше дә алай булдырылмый. Монда аңлашу юлын эзләргә кирэк. Болай хисләренә ирек биргәндә, узенне алама кеше итеп курсэтергэ момкинсен. Мондый очракта ир кеше дә башын эшлэтергэ тиеш. Кэусэр
    Иремнең туганнары...
  • 24 ноябрь 2021 - 17:17
    Без имени
    Безнен авылга мед училишаны бетереп яшь фельдшер килде каядыр бер 60 елларда.Без элдя балаларгына идек Узе урыс идеТося апа дия идек. Гомере буе эшляде ,кон или тон дими иде.Безнен авылда иргядя чыкты ике баласыда булды. Бик матур тормош иттеляр.Тося апа бик яхшыкеше..Бик куплярне улемнян коткарды эчудян калдырды.Эле инде анарга каядыр 86 яшендя ул.Тагын сауляклы бяхетле аллахы умер бирсену узеня.Без аны эледя яратабыз и хормят итябез.А
    Кайтаваз
  • 24 ноябрь 2021 - 13:13
    Без имени
    🙏👍
    Кышкы былбыллар. № 2.