Әнвәр Нургалиев турында 17 – чын, 1 ялган факт

Әнвәр Нургалиев турында 17 – чын, 1 ялган факт белдек. Кайсылары - ялган? Комментарийларда языгыз!

1.​ Кечкенә чагымда шук идем. Хәтта биш яшемдә өйне яндыра язганым бар. Өйалдындагы өстәл клеенкасы янамы-юкмы, дип тикшереп караган идем. Ярый әле әни кайтып өлгерде.

2.​ Юл аша йөгереп чыгып уйнарга ярата идек. Берсендә өлгерә алмыйча матай астында калган идем. Булачак җизнәм мине яклап, сугышып та йөргән иде ул вакытта.



3.​ Элек фурман дип атала торган, утын, печән ташу өчен җайлаштырылган зур тәгәрмәчле ат арбасы була иде. Шунда күрше малае белән күзне йомып, тотынмыйча кем озаграк бара ала, дип уйныйбыз. Берсендә кулны җибәрүем булды – ике тәртә арасына төштем дә киттем. Шул арада фурман өстемнән үтте. Анда ияк кенә сынган иде.

4.​ Гитара – яшьлегемнең аерылмас дусты булды.



5.​ Беренче тапкыр өченче сыйныфта укыганда гашыйк булдым. Икенче тапкыр – җиденчедә. Төрекмәнстанда яши иде ул кыз, хатлар алышып тордык. Ул хатларны бик озак сакладым, өйләнгәч кенә яндырдым.

6.​ Артист булырга хыяллансам да, бөтенесе дә “бу эш түгел”, дигәч, башта табиб, аннан соң акчалы эш, дип финансист булырга теләгән идем. Барыбер сәнгать училищесына укырга кердем.



7.​ Җырчы Земфира белән бергә укыдык. Ул малайларча киенеп йөри торган шәһәр кызы иде. Без авыл малайлары “Андый кыз буламыни?” дип аптырый идек.

8.​ Училищедан соң, Уфаның Сәнгать академиясенә опера җырчысы булырга укырга кердем. Минем тавыш – лирик баритон.

9.​ Хәзер дә опера җырлап карыйсы килә.



10.​ Кайчан да булса, рок-җырлардан торган альбом чыгарырга уйлыйм.

11.​ “Ихлас моң” ансамблендә җырлап йөргән җирдән, юрист булырга укырга кердем. Фирмамны булдырып, шактый еллар юрист эшчәнлеге белән шөгыльләнеп алдым.

12.​ Өйрәнсәм, инглиз телен өйрәнер идем. Ләкин татар һәм башкорт телендә чиста итеп сөйләшергә иде әле...



13.​ Татар җырчыларыннан Хәйдәр Бигичевны, Салаватны, Айдар Галимовны яратып тыңлыйм. Мөслим Магомаев, Юрий Антонов, Владимир Кузьмин, Земфираны яратам. Дмитрий Хворостовскийга мөкиббән. Deep Purple, Скорпионс, Роллинг Стоунс төркемнәрен тыңлыйм.


14.​ Элегрәк балта остасы да идем. Акчам булса, тизрәк лобзик, дрель, фрезер кебек кирәк-ярак сатып алып, өйгә берәр җиһаз ясыйм.

15.​ Мин 80 процентка – оптимист, 20 процент – пессимист.



16.​ Кайчак мин үземне йомшак аю кебек хис итәм.

17.​ Китап укымау – җитешсезлегем.

18.​ Кешеләргә артык ышануым да җитешсезлегем буладыр.

Фотолар Әнвәр Нургалиевнең ВКонтактедагы шәхси төркеменнән алынды - https://vk.com/anvarnurgaliev

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (6)
Cимвол калды:
  • 25 гыйнвар 2022 - 23:11
    Без имени
    7?
  • 25 гыйнвар 2022 - 23:11
    Без имени
    10
  • 25 гыйнвар 2022 - 23:11
    Без имени
    10
  • 25 гыйнвар 2022 - 23:11
    Без имени
    10
  • 25 гыйнвар 2022 - 23:11
    Без имени
    10
  • 25 гыйнвар 2022 - 23:11
    Без имени
    Дөрес, 10 нчы факт - ялган иде. Әнвәр Нургалиев рокны тыңлыйм, ләкин андый җырлар белән мавыкмыйм, диде.
Хәзер укыйлар
  • Юлдаш Бүген – 2 гыйнвар. Алиянең генә туган шәһәрен инде өч ел күргәне юк. Күңел ярасы өч ел буе төзәлмәде... Төне буе елап чыкканнан соң кисәк кенә җыенды да, өч ел элек Мәскәүгә чыгып китте ул...
    7455
    1
    71
  • Яңа ел төне сере – Сәлам! Тагын бер ел үтеп китте. Очрашу төне җитте...  Телефон экранында көтелгән һәм таныш сүзләрне күрүгә Ләйлә  елмаеп куйды. Онытмаган! Быел да үзе беренче яза... Яңа ел төнен каршы алганда нәкъ төнге өчтә... Менә инде унынчы ел шулай...
    8557
    2
    62
  • Тапкыр малай Әнисе тиз генә кайтмады. Ул, гомумән, кайтмады. Хәбәре дә юк, үзе дә. «Суга төшкәндәй югалды», – дип пошынып, елап-сыктап йөрде Фатиха апа. Әтисен госпитальдән кабат фронтка җибәргәннәр. «Хәдичә килеп җитә алмады», – дигән ул хатында. Ризык төягән Хәдичә, мөгаен, ач гидайлар кулыннан кичкәндер дигән уйда тукталдылар. 
    5691
    3
    55
  • Хат язучы Көтелмәгән хат Айдарның бөтен күңелен актарып ташлады. Кайтасы көнен минутлап санап көтә солдат. 
    4220
    0
    47
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 24 гыйнвар 2022 - 09:59
    Без имени
    Эйе, балалар бер дэ дорес эшлэмилэр, акыллы ир булса, яратсан, бер нигэ дэ карамыйча кушылыгыз. Килешерлэр тора-бара, минем бер танышым 70яшендэ чыкты бер бабайка, бик матур, тату яшилэр, соенеп бетэлми, балалары да йорешэлэр, ризалаштылар.
    Кызларым каршы булса да, кияүгә чыгаргамы?
  • 24 гыйнвар 2022 - 09:31
    Без имени
    Исэнмесез,тормыштан алынган эсэр ,куп мени шундый вакыйгалар. Рэхмэт сезгэ ,ошады
    Колынлы бия
  • 24 гыйнвар 2022 - 12:09
    Без имени
    Андый белемнәрне гаиләдә, мәктәптә бирү яхшы булыр иде!
    Акыллы хатын – хәзинә
  • 24 гыйнвар 2022 - 20:35
    Без имени
    Без сонгы поколение эти- энине дэ,балаларны да рэнжетудэн куркучылар. Балалар хэзер эгоистлар аларны тынларга тугел,узенэ ничек унайлы ,ничек рэхэт шулай яшэргэ вакыт житкэн. Хэзер бары тик узегез турында гына уйлагыз.
    Кызларым каршы булса да, кияүгә чыгаргамы?
  • 24 гыйнвар 2022 - 21:29
    Без имени
    Шулай шул, яндагы бәхетнең күпләр кадерен белми. Не было бы счастья, да помогло несчастье подружек)
    Яратып кочаклау