Әнвәр Нургалиев турында 17 – чын, 1 ялган факт

Әнвәр Нургалиев турында 17 – чын, 1 ялган факт белдек. Кайсылары - ялган? Комментарийларда языгыз!

1.​ Кечкенә чагымда шук идем. Хәтта биш яшемдә өйне яндыра язганым бар. Өйалдындагы өстәл клеенкасы янамы-юкмы, дип тикшереп караган идем. Ярый әле әни кайтып өлгерде.

2.​ Юл аша йөгереп чыгып уйнарга ярата идек. Берсендә өлгерә алмыйча матай астында калган идем. Булачак җизнәм мине яклап, сугышып та йөргән иде ул вакытта.



3.​ Элек фурман дип атала торган, утын, печән ташу өчен җайлаштырылган зур тәгәрмәчле ат арбасы була иде. Шунда күрше малае белән күзне йомып, тотынмыйча кем озаграк бара ала, дип уйныйбыз. Берсендә кулны җибәрүем булды – ике тәртә арасына төштем дә киттем. Шул арада фурман өстемнән үтте. Анда ияк кенә сынган иде.

4.​ Гитара – яшьлегемнең аерылмас дусты булды.



5.​ Беренче тапкыр өченче сыйныфта укыганда гашыйк булдым. Икенче тапкыр – җиденчедә. Төрекмәнстанда яши иде ул кыз, хатлар алышып тордык. Ул хатларны бик озак сакладым, өйләнгәч кенә яндырдым.

6.​ Артист булырга хыяллансам да, бөтенесе дә “бу эш түгел”, дигәч, башта табиб, аннан соң акчалы эш, дип финансист булырга теләгән идем. Барыбер сәнгать училищесына укырга кердем.



7.​ Җырчы Земфира белән бергә укыдык. Ул малайларча киенеп йөри торган шәһәр кызы иде. Без авыл малайлары “Андый кыз буламыни?” дип аптырый идек.

8.​ Училищедан соң, Уфаның Сәнгать академиясенә опера җырчысы булырга укырга кердем. Минем тавыш – лирик баритон.

9.​ Хәзер дә опера җырлап карыйсы килә.



10.​ Кайчан да булса, рок-җырлардан торган альбом чыгарырга уйлыйм.

11.​ “Ихлас моң” ансамблендә җырлап йөргән җирдән, юрист булырга укырга кердем. Фирмамны булдырып, шактый еллар юрист эшчәнлеге белән шөгыльләнеп алдым.

12.​ Өйрәнсәм, инглиз телен өйрәнер идем. Ләкин татар һәм башкорт телендә чиста итеп сөйләшергә иде әле...



13.​ Татар җырчыларыннан Хәйдәр Бигичевны, Салаватны, Айдар Галимовны яратып тыңлыйм. Мөслим Магомаев, Юрий Антонов, Владимир Кузьмин, Земфираны яратам. Дмитрий Хворостовскийга мөкиббән. Deep Purple, Скорпионс, Роллинг Стоунс төркемнәрен тыңлыйм.


14.​ Элегрәк балта остасы да идем. Акчам булса, тизрәк лобзик, дрель, фрезер кебек кирәк-ярак сатып алып, өйгә берәр җиһаз ясыйм.

15.​ Мин 80 процентка – оптимист, 20 процент – пессимист.



16.​ Кайчак мин үземне йомшак аю кебек хис итәм.

17.​ Китап укымау – җитешсезлегем.

18.​ Кешеләргә артык ышануым да җитешсезлегем буладыр.

Фотолар Әнвәр Нургалиевнең ВКонтактедагы шәхси төркеменнән алынды - https://vk.com/anvarnurgaliev

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (6)
Cимвол калды:
  • 2 август 2021 - 09:05
    Без имени
    7?
  • 2 август 2021 - 09:05
    Без имени
    10
  • 2 август 2021 - 09:05
    Без имени
    10
  • 2 август 2021 - 09:05
    Без имени
    10
  • 2 август 2021 - 09:05
    Без имени
    10
  • 2 август 2021 - 09:05
    Без имени
    Дөрес, 10 нчы факт - ялган иде. Әнвәр Нургалиев рокны тыңлыйм, ләкин андый җырлар белән мавыкмыйм, диде.
Хәзер укыйлар
  • Үги әнкәйнең җылы йөрәге «...Үги ананың бик әйбәтләре була. Гадәттә, алар турында гел яман сөйлиләр, ләкин алар турында юньле сүзне күбрәк сөйләргә кирәк. Чит канга ана булырга тырыша бит ул. Мәҗбүри яратып булмый бит. Ә ул рольгә кереп «уйнарга» тиеш. Бала исә рольгә керми, «уйнамый». Ике артистның берсе уйнап, икенчесе уйнамаса, спектакль туа алмый. Үги аналы гаиләдә әнә шуңа күрә җылы, уңай тормыш коруы бик кыен. Үги аналарны кызганырга, ихтирам итәргә кирәк...» Мөхәммәт Мәһдиев «Мәңгелек яз» әсәрендә үги әниләр турында әнә шундый уйлануларын язып калдырган. Үги тормышны үз башына төшкәннәр генә аңлыйдыр, мөгаен. Үги ананың да, үги баланың да үз хәле... Әмма гомер уртасына җиткән ир балачагын искә алганда «Үги әниләргә һәйкәл куярга кирәк», – ди икән, димәк, барлык үги әниләр дә, халык телендәге кебек, явыз түгелләр. Чит балаларны карап үстерә икән, димәк, алар олы йөрәкле... Үги әни белән үскән Татарстанның халык артисты Җәвит ШАКИРОВ үзе сөйләсен әле...
    9461
    10
    114
  • Бәхетле булырга хакым бар!  Мин кияүгә 25 яшемдә чыктым. Яратып чыктым...
    9596
    8
    78
  • Өч кенә көнгә... – Кирәкми. Кешечә түгел бу. Шалтыратмагыз. Өметләнеп көткәнче, алдан ук барысын да аңласын. Башка бер сүз дә әйтмичә, нянечка балалар янына кереп китте. Ишек тавышы йөрәкне сызып үткән кебек булды. Бар да тынып калды. 
    5277
    4
    62
  • Көтеп алынган бәхет Әллә күзенә күренәме, сискәнеп китте Гөлгенә. Каршысында пәйда булган Гамилне күргәч, ни уйларга да белмәде, чөнки бу  очрашу көтмәгәндә, кинәт булды. Унсигез еллап гомер үтсә дә, шундук  таныды  аны: шул ук озын буй, киң җилкә, серле караш, тик куе кара чәчләренең чигә тирәләренә ак бәс яткан. Күзләрендә ниндидер сагышмы, назмы...
    4065
    0
    44
  • Сөеп, сөелеп яшисем килә-2 «Таһирә өстеннән жалу язганнар» дигән хәбәр авылда таралганга да бер айга якын вакыт үтте. Тегеләй дә, болай да дип тикшергәннән соң: «Фактлар ачыкланмады», дигән.
    6475
    2
    30
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 31 июль 2021 - 14:13
    Без имени
    Аллаһыга сыенырга кирэк, догалар укырга, дога ярсыган йорэкне тынычландыра ул.
    Ничек онытырга?
  • 31 июль 2021 - 23:11
    Без имени
    3 тапкыр ташлаган нинди кинэш сезгэ. Бер нинди кинэш тэ сезгэ булышмый.
    Ничек онытырга?
  • 31 июль 2021 - 22:51
    Без имени
    Азрак гордость диган айбкр булырга тиеш сина аягын сорткан да сорткан бит и биграк исар булгансын бит.
    Ничек онытырга?
  • 1 август 2021 - 20:56
    Без имени
    Җуләр, нәрсә дип әйтим...
    Ничек онытырга?
  • 1 август 2021 - 21:15
    Без имени
    Ачу кила башлады инде, бер да узенне ихтирам итмисен икан.
    Ничек онытырга?