Г. Камал театрының артисты Илнур ЗАКИРОВ турында 11 ЧЫН һәм 2 ЯЛГАН факт

Г. Камал театрының артисты Илнур ЗАКИРОВ турында 11 ЧЫН һәм 2 ЯЛГАН факт белдек! Кайсылары - ялган? Комментарийларда языгыз!


1. Көз аен үлеп яратам.

2. Якыннарыма хиджама ясыйм.




3. Берьюлы ике туй алып бара алам.

4. Кеше ролен көнендә чыгып уйный алам.



5. Кечкенә чагымда биек агачтан егылып төштем.

6. Балык кирәк яракларына бөтен эш хакын тыгып бетерә алам.



7. Сергей Гармаш - минем ерак абыем.

8. Бәлеш, мантыйны үзем пешерәм.


 9. Ачуым чыкса, 200 км/сәг белән чабып алам.

10. Дөресен белсәм, шуны ялганлап сөйләүчене тыңларга яратам.



11. Уңайлы, ышанычлы машиналар яратам.

12. Минем өч төрле фамилиям булырга тиеш иде.


13. Зоотехник селекционер дипломы һәм трактор машинист правам бар.

Фотолар Илнур Закировның ВКонтактедагы шәхси аккаунтыннан алынды - https://vk.com/id64539858 
 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (8)
Cимвол калды:
  • 3 декабрь 2020 - 20:59
    Без имени
    5 һәм 12
  • 10 октябрь 2020 - 15:18
    Без имени
    3 хэм9
  • 8 октябрь 2020 - 19:29
    Без имени
    👍👍👍👍👍
  • 22 апрель 2021 - 23:42
    Без имени
    7. 12.
  • 22 апрель 2021 - 23:42
    Без имени
    2 -берсузсез..... чонки хиджама ясарга медицина белергэ кирэк...диплом правалары зоотехник тракторга гына. медик булган якыннары гына ясатмаса хиджама... ойрэн, Ильнур, хиджама ясарга жа! егет кешегэ 70 торле хонэр дэ ярый!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)))))))))))))))
  • 22 апрель 2021 - 23:42
    Без имени
    ...кечкенэ чагында биек агачтан егылып тошуе хак бугай))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 200 км сэг ачулы чакта кайда гы юлда чабып ала икэн?..
  • 22 апрель 2021 - 23:42
    Без имени
    Динә! Берсен дөрес әйттегез ;)
  • 22 апрель 2021 - 23:42
    Без имени
    Сөенечле! :) Ләкин кайсысын?)
Шушы ук темага
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 апрель 2021 - 11:49
    Без имени
    И аллакаем, Тәрбия газетасын чыгарган Газинур дип аңладым инде. мин укытучы кеше бик күп ачык дәресләремне 10-15 еллап шул гэзетада бастырдым бит. ирле-хатынлы газета чыгардылар алар. Раббым сабырлык бирсен сезгә, балаларыгызга.
    Кияүгә сүз әйтмәгез!
  • 21 апрель 2021 - 11:44
    Без имени
    Әллә ничә кат укыдым да укыдым. Шулай искә төшергәләп тору киорәк икән дип уйладым тормыш һәм яшәү турында. бу турыда язып яхшы иткәнсез.
    Үреләм дә карыйм күңел түрләремә...
  • 21 апрель 2021 - 23:40
    Без имени
    Бик авыр хэллэр,ачы хэсрэт.Бу турыда укыганым булган икэн,исемэ тошердем.Куз яшьлэре ирексездэн ага гына.Бала хэсрэтлэрен курсэтмэсен,ходаем.
    ​Күбәләк булып очты...
  • 22 апрель 2021 - 05:54
    Без имени
    Бездэ энкэй дип йорет алар энинен энтченрахмат
    Якын ерак әбекәем
  • 22 апрель 2021 - 06:13
    Без имени
    Бик авыр хэл,Аллам сакласын ,куз яшьлэрсез укып булмый!!!
    ​Күбәләк булып очты...