Айгөл Бариева турында 12 чын һәм 3 ялган факт!


Җырчы Айгөл БАРИЕВА үзе турында шушы фактларны сөйләде. Шуларның икесе – ялган! Кайсылары икәнен әйтә аласызмы? Җавапларыгызны комментарийларга языгыз!

1. Мин фортепиано һәм гитарада уйный беләм. 

2. Беренче сыйныфта укыганда бер ел буена скрипкада уйнарга өйрәндем. 




3. Мәктәптә укырганда малайлар миңа игътибар итмәде. 

4. Сәхнәгә беренче мәртәбә мәктәптә укыганда мендем. Ул вакытта мин вокаль-инструменталь төркемдә җырладым.



5. Дүрт ел башлангыч сыйныфларда татар теле һәм әдәбияты укыттым.  

6. Ун ел машина йөртү стажым бар. 



7. Ун тугыз яшемнән эш стажым бара. 

8. Елан һәм бөҗәкләрдән куркам. 




9. Мин аш остасы!

10. Заманында комсомолка булдым.



11. Сәяхәт итәргә яратам. Егермедән артык илдә булдым!

12. 2004 елда «Нечкәбил» бәйгесендә катнашып, «Матур Нечкәбил» номинациясенә лаек булдым.



13. Булачак ирем белән танышып, өч көн эчендә кияүгә чыктым.

14. Таиландта филләргә атландым, аларны кулдан ашаттым. 



15. Татар, рус телендә генә түгел, инглиз һәм кытай телләрендә дә җырлыйм.


Фотолар Айгөл Бариеваның ВКонтактедагы шәхси аккаунытннан алынды.
 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (5)
Cимвол калды:
  • 7 март 2021 - 23:38
    Без имени
    Бүләр! Белдегез! Тагын берәү калды!
  • 7 март 2021 - 23:38
    Без имени
    3,8,13
  • 7 март 2021 - 23:38
    Без имени
    19-кушылып языла(унтугыз). Аш остасы тугел,аш-су остасы. Мэктэптэ укыганда.
  • 7 март 2021 - 23:38
    Без имени
    6 хэм 15 дорес тугел
  • 7 март 2021 - 23:38
    Без имени
    3,5,15 дэрес тугел.
Хәзер укыйлар
  • Кар патшабикәсе Билгеләнгән вакытта кафеда иде инде кыз. Ишекне ачып керде дә, ярым буш залга күз йөртеп, үзенә кирәкле кешене эзләде. Гомерендә беренче күрүе булса да, ул аны әллә каян таныды. «Снежная королева!» – дигән уй сызылып үтте кабат. Ханбикәләрдәй затлы иде ханым.
    8554
    1
    113
  • Хәшәрәт – Әни, без Фәридә белән өйләнешергә булдык. Син каршы түгелсең бит, әйеме? Зөлфия, улының бу хәбәренә күптән әзер булса да, каушап калды. Бу минутта теленнән нинди генә сүз төшсә дә, ничектер урынсыз, ялгыш булыр кебек тоелды.
    7553
    1
    109
  • Тапшырылмаган имтихан Без еш кына: «Күргәннәрдән китап язырлык, кино төшерерлек», – дибез. Беркемнең дә язмышы ал да гөл түгел. Тик кайберәүләр, аның кире якларын оста итеп яшерә,
    5556
    4
    78
  • Гомернең ике яры Бездә бүген – дебют! Гөлнур Сафиуллинаның дебюты! Ниһаять!.. Аның хикәяләр яза башлавын бик көткән идек без. Хәер, Гөлнурның журналист язмалары ук чын хикәя итеп кабул ителә: йә елмаеп, йә күз яшьләрен тыярга тырышып укыйсың... Ә геройлары үзенә охшаган: тыйнак, акыллы, сизгер күңелле, серле... Кечкенә генә бер сүзе, карашы, хәрәкәте белән дөньяларны үзгәртә, гап-гади тормышны ямьгә төрә белгән... Менә шулай! Хикәяләрендә – фәлсәфә, хисләр, сизгер хатын-кыз йөрәге, тагын әллә ниләр – кыскасы, өр-яңа халәт!
    4653
    6
    50
  • Карындашым – көндәшем  Язын чәчәк аткан алмагачның чәчәкләре ап-ак, бик матур. Ләкин нигә соң алмаларының тәме бертөрле түгел? Берсе баллы, ә икенчесе, карар күзгә матур булса да, эчендә – корт. 
    8087
    2
    48
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 5 март 2021 - 19:29
    Без имени
    Балага 40 конда юк,азырак саклау карактер ул
    Гүзәл Уразова сабые белән хастаханәдә
  • 5 март 2021 - 20:03
    Без имени
    Куз тиядер тугач та фотасын куя башлыйлар бит 40 консез чит кешегэ курсэтмилэр иде бит элек
    Гүзәл Уразова сабые белән хастаханәдә
  • 5 март 2021 - 21:25
    Без имени
    Нинди генә җуләрлекләр эшләми адәм баласы.
    Җиңгәм: «Чибәр ирләр уртак булалар», – диде...
  • 5 март 2021 - 10:20
    Без имени
    Минем кызым да кияүнең беренче хатыны 2 яшьтә ташлап киткәнбаласын тәрбияли (икенче баласын икенче иренә ташлап китте). Ташлап китсә дә интернет челтәрендәге сайтларда "Минем өчен иң кадерле кешеләрем -улларым. Алар өчен генә яшим",-дип яза. Ә үзе бер ирдән икенче иргә йөри. Менә шундый тормыш.
    Әллә?!
  • 5 март 2021 - 11:13
    Без имени
    Мокшы икенче торле эйткэндэ мордва буламы?
    Мокшыларда туйда булдык