Алсу Абелханова: «Сине үземә дип карап үстердем, ди ирем»

Алсу Әбелханова турында 10 факт


1. Аны берьюлы дүрт шәһәр халкы үзләренеке дип саный. Алсу Воркутада туа, Ульяновскида үсә. Казанда укый, Самарага кияүгә китә.

2. Ире Радик аннан нәкъ 10 яшькә олырак. Икесенең дә әбиләре күршеләр булып гомер итә һәм Алсу белән Радик та балачактан ук бер-берсен белә. Радик кич клубка чыкканда, Алсу әле дус кызлары белән урамда уйнап кала торган була. Хәзер әнә ире гел генә, сине үземә дип карап үстердем, дип шаярта.

3. Алсуның тирән диңгезне хәтерләткән зәңгәр күзләре – әнисе Җәүһәриядән. Әнисе гомере буе балалар бакчасында пешекче булып эшли.



4. Алсу кечкенәдән баянда уйнарга өйрәнгәнен әлегә кадәр яшереп килгән, әле дә сөйләргә яратмый. «Баян кызлар уйный торган инструментмы инде? Уйнарга өйрәнә башлаганда үзем дә шул баян кадәр генә, урындыкка утырсам, баян артыннан хәтта күренми дә идем», – ди Алсу.

5. Иң курыкканы самолетта очу. Шуңа да машина белән барып җитеп булырдай җиргә җирдән генә барырга тырыша.



6. Ул кырыс әни. Уллары Әмир белән Солтанны бик кырыс тәрбиялим дип саный.

7.  Хоббие – спорт. Инде егерме елдан артык якын дуслар алар спорт белән. Һәр иртәне йөгерергә чыга, спортзалга йөри. Тагын бер хоббие – гөлләр. Кемдә нниди матур гөл күрә, бер тармагын кыстырып кайта. Өе тулы гөл аның.

8. Аквамарин төсендәге беренче «тугызлы»ны 2000  елны «иярли». Машиналарны яратуы – әтисеннән.



9. Беркайчан да офиста утырып эшли алмас идем, ди. Хәрәкәт ярата.

10. Инглиз телен татар һәм рус телләре кебек үк белә. Гастрольләргә чыккач, инглиз телен белүе авыр хәлләрдән чыгарга булышканы да булган.

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (5)
Cимвол калды:
  • 14 март 2020 - 20:00
    Без имени
    Бик матур затлы тэртипле.Сэхнэдэ узен бик матур Тота..Сэлэмэтлек ижади унышлар сина Алсу.
  • 22 апрель 2021 - 23:45
    Без имени
    Бик затлы, куркэм син Алсу!!!
  • 22 апрель 2021 - 23:45
    Без имени
    Кечкенэдэн ук Алсу Эбелханованы яратам, ул башкаларга охшамаган, татар эстрадасындагы куп жырчылардан аерылып тора
  • 22 апрель 2021 - 23:45
    Без имени
    Алсунын культурасы югары булуы ошый. Аннан ижатында уз стиле бар. Ул затлы hэм куркэм йолдызларнын берсе.
  • 22 апрель 2021 - 23:45
    Без имени
    Любимая наша Алсу приезжайте к нам в заинске в гости на день города 30 августа 2018 года мы вас очень любим я ваш поклонник раушан из заинского района
Шушы ук темага
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 апрель 2021 - 11:49
    Без имени
    И аллакаем, Тәрбия газетасын чыгарган Газинур дип аңладым инде. мин укытучы кеше бик күп ачык дәресләремне 10-15 еллап шул гэзетада бастырдым бит. ирле-хатынлы газета чыгардылар алар. Раббым сабырлык бирсен сезгә, балаларыгызга.
    Кияүгә сүз әйтмәгез!
  • 21 апрель 2021 - 11:44
    Без имени
    Әллә ничә кат укыдым да укыдым. Шулай искә төшергәләп тору киорәк икән дип уйладым тормыш һәм яшәү турында. бу турыда язып яхшы иткәнсез.
    Үреләм дә карыйм күңел түрләремә...
  • 21 апрель 2021 - 23:40
    Без имени
    Бик авыр хэллэр,ачы хэсрэт.Бу турыда укыганым булган икэн,исемэ тошердем.Куз яшьлэре ирексездэн ага гына.Бала хэсрэтлэрен курсэтмэсен,ходаем.
    ​Күбәләк булып очты...
  • 22 апрель 2021 - 05:54
    Без имени
    Бездэ энкэй дип йорет алар энинен энтченрахмат
    Якын ерак әбекәем
  • 22 апрель 2021 - 06:13
    Без имени
    Бик авыр хэл,Аллам сакласын ,куз яшьлэрсез укып булмый!!!
    ​Күбәләк булып очты...