Алсу Абелханова: «Сине үземә дип карап үстердем, ди ирем»

Алсу Әбелханова турында 10 факт


1. Аны берьюлы дүрт шәһәр халкы үзләренеке дип саный. Алсу Воркутада туа, Ульяновскида үсә. Казанда укый, Самарага кияүгә китә.

2. Ире Радик аннан нәкъ 10 яшькә олырак. Икесенең дә әбиләре күршеләр булып гомер итә һәм Алсу белән Радик та балачактан ук бер-берсен белә. Радик кич клубка чыкканда, Алсу әле дус кызлары белән урамда уйнап кала торган була. Хәзер әнә ире гел генә, сине үземә дип карап үстердем, дип шаярта.

3. Алсуның тирән диңгезне хәтерләткән зәңгәр күзләре – әнисе Җәүһәриядән. Әнисе гомере буе балалар бакчасында пешекче булып эшли.



4. Алсу кечкенәдән баянда уйнарга өйрәнгәнен әлегә кадәр яшереп килгән, әле дә сөйләргә яратмый. «Баян кызлар уйный торган инструментмы инде? Уйнарга өйрәнә башлаганда үзем дә шул баян кадәр генә, урындыкка утырсам, баян артыннан хәтта күренми дә идем», – ди Алсу.

5. Иң курыкканы самолетта очу. Шуңа да машина белән барып җитеп булырдай җиргә җирдән генә барырга тырыша.



6. Ул кырыс әни. Уллары Әмир белән Солтанны бик кырыс тәрбиялим дип саный.

7.  Хоббие – спорт. Инде егерме елдан артык якын дуслар алар спорт белән. Һәр иртәне йөгерергә чыга, спортзалга йөри. Тагын бер хоббие – гөлләр. Кемдә нниди матур гөл күрә, бер тармагын кыстырып кайта. Өе тулы гөл аның.

8. Аквамарин төсендәге беренче «тугызлы»ны 2000  елны «иярли». Машиналарны яратуы – әтисеннән.



9. Беркайчан да офиста утырып эшли алмас идем, ди. Хәрәкәт ярата.

10. Инглиз телен татар һәм рус телләре кебек үк белә. Гастрольләргә чыккач, инглиз телен белүе авыр хәлләрдән чыгарга булышканы да булган.

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (5)
Cимвол калды:
  • 14 март 2020 - 20:00
    Без имени
    Бик матур затлы тэртипле.Сэхнэдэ узен бик матур Тота..Сэлэмэтлек ижади унышлар сина Алсу.
  • 2 август 2021 - 09:45
    Без имени
    Бик затлы, куркэм син Алсу!!!
  • 2 август 2021 - 09:45
    Без имени
    Кечкенэдэн ук Алсу Эбелханованы яратам, ул башкаларга охшамаган, татар эстрадасындагы куп жырчылардан аерылып тора
  • 2 август 2021 - 09:45
    Без имени
    Алсунын культурасы югары булуы ошый. Аннан ижатында уз стиле бар. Ул затлы hэм куркэм йолдызларнын берсе.
  • 2 август 2021 - 09:45
    Без имени
    Любимая наша Алсу приезжайте к нам в заинске в гости на день города 30 августа 2018 года мы вас очень любим я ваш поклонник раушан из заинского района
Шушы ук темага
Хәзер укыйлар
  • Үги әнкәйнең җылы йөрәге «...Үги ананың бик әйбәтләре була. Гадәттә, алар турында гел яман сөйлиләр, ләкин алар турында юньле сүзне күбрәк сөйләргә кирәк. Чит канга ана булырга тырыша бит ул. Мәҗбүри яратып булмый бит. Ә ул рольгә кереп «уйнарга» тиеш. Бала исә рольгә керми, «уйнамый». Ике артистның берсе уйнап, икенчесе уйнамаса, спектакль туа алмый. Үги аналы гаиләдә әнә шуңа күрә җылы, уңай тормыш коруы бик кыен. Үги аналарны кызганырга, ихтирам итәргә кирәк...» Мөхәммәт Мәһдиев «Мәңгелек яз» әсәрендә үги әниләр турында әнә шундый уйлануларын язып калдырган. Үги тормышны үз башына төшкәннәр генә аңлыйдыр, мөгаен. Үги ананың да, үги баланың да үз хәле... Әмма гомер уртасына җиткән ир балачагын искә алганда «Үги әниләргә һәйкәл куярга кирәк», – ди икән, димәк, барлык үги әниләр дә, халык телендәге кебек, явыз түгелләр. Чит балаларны карап үстерә икән, димәк, алар олы йөрәкле... Үги әни белән үскән Татарстанның халык артисты Җәвит ШАКИРОВ үзе сөйләсен әле...
    9469
    10
    114
  • Бәхетле булырга хакым бар!  Мин кияүгә 25 яшемдә чыктым. Яратып чыктым...
    9601
    8
    78
  • Өч кенә көнгә... – Кирәкми. Кешечә түгел бу. Шалтыратмагыз. Өметләнеп көткәнче, алдан ук барысын да аңласын. Башка бер сүз дә әйтмичә, нянечка балалар янына кереп китте. Ишек тавышы йөрәкне сызып үткән кебек булды. Бар да тынып калды. 
    5280
    4
    62
  • Көтеп алынган бәхет Әллә күзенә күренәме, сискәнеп китте Гөлгенә. Каршысында пәйда булган Гамилне күргәч, ни уйларга да белмәде, чөнки бу  очрашу көтмәгәндә, кинәт булды. Унсигез еллап гомер үтсә дә, шундук  таныды  аны: шул ук озын буй, киң җилкә, серле караш, тик куе кара чәчләренең чигә тирәләренә ак бәс яткан. Күзләрендә ниндидер сагышмы, назмы...
    4075
    0
    44
  • Сөеп, сөелеп яшисем килә-2 «Таһирә өстеннән жалу язганнар» дигән хәбәр авылда таралганга да бер айга якын вакыт үтте. Тегеләй дә, болай да дип тикшергәннән соң: «Фактлар ачыкланмады», дигән.
    6476
    2
    30
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 31 июль 2021 - 14:13
    Без имени
    Аллаһыга сыенырга кирэк, догалар укырга, дога ярсыган йорэкне тынычландыра ул.
    Ничек онытырга?
  • 31 июль 2021 - 23:11
    Без имени
    3 тапкыр ташлаган нинди кинэш сезгэ. Бер нинди кинэш тэ сезгэ булышмый.
    Ничек онытырга?
  • 31 июль 2021 - 22:51
    Без имени
    Азрак гордость диган айбкр булырга тиеш сина аягын сорткан да сорткан бит и биграк исар булгансын бит.
    Ничек онытырга?
  • 1 август 2021 - 20:56
    Без имени
    Җуләр, нәрсә дип әйтим...
    Ничек онытырга?
  • 1 август 2021 - 21:15
    Без имени
    Ачу кила башлады инде, бер да узенне ихтирам итмисен икан.
    Ничек онытырга?