Ялкау ирне үзгәртеп буламы?

Бу ирләрнең барысы да ялкаумы, әллә мин генә шундый кешегә каптыммы? Өйдәге бер эшемә дә булышмый, кайта да диванга авып, телефонына каплана. Мин иртән эшкә барганда баланы җыеп, бакчага кертеп калдырам, эштән кайтышлый кереп башта баланы алам, аннары аның белән кибеткә кереп, азык-төлек алам, өйгә кайткач, ашарга әзерлим. Ирем исә бары тик эшкә генә бара. Баланы иртән бакчага кертә алмый – иртән китә, ала алмый – соң кайта. Кибеттән азык-төлек ала белми, әллә нинди кирәкмәгән нәрсәләр алып, акча туздыра. Акчаны күп эшлидер, дип кенә әйтә күрмәгез, анысы да минекеннән әллә ни артык түгел. Әле өстәвенә тәмәке тарта, машина кредиты түли. Мин аның акчасын күрмим дә, үземнекен ашарга да тотам, фатирга да түлим. Акча сорасаң, каян килсен миңа, мин банкта эшләмим, дип кенә әйтә. Бераз булыш, дисәң, чүпрәк сыгарга кушасыңмы миңа, ди. Шуны нигездә өйдә тавыш чыга. «Алайса, акча эшлә, мин өйдәгесен карап кына ятармын», – дисәм, ишекне ябып чыгып та китәргә күп сорамый. Атна ахыры җитсә, авылга чаба. Мине бик сирәк алып кайта, өеңдә генә утыр, ди. Дөресен әйткәндә, авылда баланың аллергиясе башлана, шуңа күрә анда кайтырга үзем дә атлыгып тормыйм. Атна уртасында дуслары белән сыра эчә. 
«Икенчесен алып кайтмыйсызмы әле?» – дип сорыйлар. Мондый ялкау ирдән тагын бер бала табасым килми минем. Алга таба яшәргәме моның белән, юкмы? Мондый ялкау кеше белән яшисем килми дә, бала кызганыч. 
 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (8)
Cимвол калды:
  • 29 гыйнвар 2021 - 14:25
    Без имени
    Алтыдагы алтмышта диләр,беркайчан да үзгәрмәячәк,үз гаиләмнән белеп әйтәм,гомерегез ялгыз парлы ялгыз булып узачак.Гәудәсе яныгызда булыр,тик җаныгызда боз булыр.
  • 11 ноябрь 2020 - 16:07
    Без имени
    Узгэрмэячэк, яши-яши тагын да хужерак булырга момкин. Балана да ни тэрбия, ни акчасы булмаячак.
  • 11 ноябрь 2020 - 12:57
    Без имени
    ЭЙ, сенелем, сезне санга сукмый инде бу Ир. Бала табып кына узгэртеп булмый андый ирлэрне.
  • 14 май 2020 - 16:36
    Без имени
    Ялкау кеше узгармай, ул шулай тарбияланган, эшлап усмаган, узгартерга тырышып, ахмаклык, сухой пенёк поливать итеу, бына шулай
  • 14 май 2020 - 09:36
    Без имени
    Эйе шул, ялкау, булдыксыз ирне тозэтеп булмый! Бокрене кабер генэ тозэтэ, дип юкка гына эйтмэгэннэр!
  • 13 май 2020 - 16:40
    Без имени
    Узгэрми туганкаем, мэнгегэ шундый булып кала ул.Бер эйбэт ягыда юк бит.Авылга кайтып ата-анасына булыша микэн.Андый ялкау ир, белмим инде.Сине санга сукмый бит.Икенченэ бала тапмаска, дорес бу уегыз.Тэмэке белэн сырага гына ярты акчасы китэ инде анын.Алга таба бер узгэреш булмаячак! Гафу итегез, турысын яздым.Р.S.Берэр йорегэн нэрсэседэ бардыр эле, ул якка унгандыр.
  • 13 май 2020 - 06:47
    Без имени
    Балага андый эти бн эйбэт булыр дип уйлыйсызмы?
  • 12 май 2020 - 23:30
    Без имени
    узегез кызганыч тугелме? бэхэтсез ана = бэхэтсез бала...
Хәзер укыйлар
  • Кар патшабикәсе Билгеләнгән вакытта кафеда иде инде кыз. Ишекне ачып керде дә, ярым буш залга күз йөртеп, үзенә кирәкле кешене эзләде. Гомерендә беренче күрүе булса да, ул аны әллә каян таныды. «Снежная королева!» – дигән уй сызылып үтте кабат. Ханбикәләрдәй затлы иде ханым.
    8307
    1
    113
  • Хәшәрәт – Әни, без Фәридә белән өйләнешергә булдык. Син каршы түгелсең бит, әйеме? Зөлфия, улының бу хәбәренә күптән әзер булса да, каушап калды. Бу минутта теленнән нинди генә сүз төшсә дә, ничектер урынсыз, ялгыш булыр кебек тоелды.
    7116
    1
    106
  • Тапшырылмаган имтихан Без еш кына: «Күргәннәрдән китап язырлык, кино төшерерлек», – дибез. Беркемнең дә язмышы ал да гөл түгел. Тик кайберәүләр, аның кире якларын оста итеп яшерә,
    5353
    4
    78
  • Гомернең ике яры Бездә бүген – дебют! Гөлнур Сафиуллинаның дебюты! Ниһаять!.. Аның хикәяләр яза башлавын бик көткән идек без. Хәер, Гөлнурның журналист язмалары ук чын хикәя итеп кабул ителә: йә елмаеп, йә күз яшьләрен тыярга тырышып укыйсың... Ә геройлары үзенә охшаган: тыйнак, акыллы, сизгер күңелле, серле... Кечкенә генә бер сүзе, карашы, хәрәкәте белән дөньяларны үзгәртә, гап-гади тормышны ямьгә төрә белгән... Менә шулай! Хикәяләрендә – фәлсәфә, хисләр, сизгер хатын-кыз йөрәге, тагын әллә ниләр – кыскасы, өр-яңа халәт!
    4476
    6
    49
  • Карындашым – көндәшем  Язын чәчәк аткан алмагачның чәчәкләре ап-ак, бик матур. Ләкин нигә соң алмаларының тәме бертөрле түгел? Берсе баллы, ә икенчесе, карар күзгә матур булса да, эчендә – корт. 
    7871
    2
    48
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 4 март 2021 - 21:40
    Без имени
    Укенеп уз узeнне бетермаска булган сезга, мин уземнен тормыштан чыгып эйтам, мин яшь вакытта ирнен изменаларын кичереп килдем,яра инде,балалар бар,бала хакы дип, шунда УК сезнен кебек кутареп сугарга булган, олыгайгач пенсияга чыккач барыбер чыгып китте ,сезнен ипташегез кебек эйберларен жыеп,азгын кеше барыбер азгын була,курасен, хазер инде минда Бер узем яшап ятам, сезда шул кадар кайгырмагыз ,узегезне бетермагез,балаларыгыз исан булсын
    «Иреңне берәүгә дә бирмә!»
  • 4 март 2021 - 21:04
    Без имени
    Бик сирэк очрый торган чын мохэббэт.
    Минем йолдызым
  • 4 март 2021 - 21:12
    Без имени
    Ничек балаларынны иреннэн азрак яраттынмы эллэ? Ир хыянэт итте яки ташлап китте дип, балалар турында уйламыйча ,узенне генэ кызганып, улэргэ житеп,балаларны борчып ягэргэ ярвймы.Аллага шокер итеп,исэн саулар дип яшэргэ иде.Бу узенне генэ ярату, ирне дэ, балаларны да тугел.
    «Иреңне берәүгә дә бирмә!»
  • 4 март 2021 - 21:24
    Без имени
    Эх, Гузэл, карьера дип баланнын ин матур, тэмле вакытларын курми калдын тугелме? Ул вакытлары кабатланмый бит. Э сина насыйп эш коткэн булып иде. (Фикерем ошамаска момкин, гафу утенэм)
    Мин гаепле, кызым...
  • 4 март 2021 - 10:09
    Без имени
    Бик кызык язма. Ботенлэй икенче торле фикер йортучелэр дэ бар. Гомер буе интегеп яшэп, сэлэмэтлеклэре беткэч " ник яшь чакта аерылмадым икэн " диючелэр дэ. Балалар да "нигэ безне тилмереп яшэрттен бу эти белэн" диючелэр дэ бар. Хэр очракта кеше узе генэ хэл итэ ала. Кеше сузенэ карап тугел. Аерылган вакытта "тукта алай эшлэмэ" дигэн кешелэргэ упкэлэр йореп иде.Аллахы Тэгалэ ни язган шуны курэбез. Синен язмышына язылган икэн Бер кая китэ алмыйсын.
    «Иреңне берәүгә дә бирмә!»