Ялкау ирне үзгәртеп буламы?

Бу ирләрнең барысы да ялкаумы, әллә мин генә шундый кешегә каптыммы? Өйдәге бер эшемә дә булышмый, кайта да диванга авып, телефонына каплана. Мин иртән эшкә барганда баланы җыеп, бакчага кертеп калдырам, эштән кайтышлый кереп башта баланы алам, аннары аның белән кибеткә кереп, азык-төлек алам, өйгә кайткач, ашарга әзерлим. Ирем исә бары тик эшкә генә бара. Баланы иртән бакчага кертә алмый – иртән китә, ала алмый – соң кайта. Кибеттән азык-төлек ала белми, әллә нинди кирәкмәгән нәрсәләр алып, акча туздыра. Акчаны күп эшлидер, дип кенә әйтә күрмәгез, анысы да минекеннән әллә ни артык түгел. Әле өстәвенә тәмәке тарта, машина кредиты түли. Мин аның акчасын күрмим дә, үземнекен ашарга да тотам, фатирга да түлим. Акча сорасаң, каян килсен миңа, мин банкта эшләмим, дип кенә әйтә. Бераз булыш, дисәң, чүпрәк сыгарга кушасыңмы миңа, ди. Шуны нигездә өйдә тавыш чыга. «Алайса, акча эшлә, мин өйдәгесен карап кына ятармын», – дисәм, ишекне ябып чыгып та китәргә күп сорамый. Атна ахыры җитсә, авылга чаба. Мине бик сирәк алып кайта, өеңдә генә утыр, ди. Дөресен әйткәндә, авылда баланың аллергиясе башлана, шуңа күрә анда кайтырга үзем дә атлыгып тормыйм. Атна уртасында дуслары белән сыра эчә. 
«Икенчесен алып кайтмыйсызмы әле?» – дип сорыйлар. Мондый ялкау ирдән тагын бер бала табасым килми минем. Алга таба яшәргәме моның белән, юкмы? Мондый ялкау кеше белән яшисем килми дә, бала кызганыч. 
 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (7)
Cимвол калды:
  • 11 ноябрь 2020 - 16:07
    Без имени
    Узгэрмэячэк, яши-яши тагын да хужерак булырга момкин. Балана да ни тэрбия, ни акчасы булмаячак.
  • 11 ноябрь 2020 - 12:57
    Без имени
    ЭЙ, сенелем, сезне санга сукмый инде бу Ир. Бала табып кына узгэртеп булмый андый ирлэрне.
  • 14 май 2020 - 16:36
    Без имени
    Ялкау кеше узгармай, ул шулай тарбияланган, эшлап усмаган, узгартерга тырышып, ахмаклык, сухой пенёк поливать итеу, бына шулай
  • 14 май 2020 - 09:36
    Без имени
    Эйе шул, ялкау, булдыксыз ирне тозэтеп булмый! Бокрене кабер генэ тозэтэ, дип юкка гына эйтмэгэннэр!
  • 13 май 2020 - 16:40
    Без имени
    Узгэрми туганкаем, мэнгегэ шундый булып кала ул.Бер эйбэт ягыда юк бит.Авылга кайтып ата-анасына булыша микэн.Андый ялкау ир, белмим инде.Сине санга сукмый бит.Икенченэ бала тапмаска, дорес бу уегыз.Тэмэке белэн сырага гына ярты акчасы китэ инде анын.Алга таба бер узгэреш булмаячак! Гафу итегез, турысын яздым.Р.S.Берэр йорегэн нэрсэседэ бардыр эле, ул якка унгандыр.
  • 13 май 2020 - 06:47
    Без имени
    Балага андый эти бн эйбэт булыр дип уйлыйсызмы?
  • 12 май 2020 - 23:30
    Без имени
    узегез кызганыч тугелме? бэхэтсез ана = бэхэтсез бала...
Хәзер укыйлар
  • Гафу итә алмыйм сине, әни! – Апа, әни акылдан шашкан! Көзнең яңгырлы салкын бер көне иде ул. Мәктәптән туңып кайтып кына кердем, каршыма башлангыч сыйныфта укучы сеңлем Айзилә йөгереп килеп чыкты да, колагыма әнә шулай дип пышылдады.
    14163
    3
    174
  • Әллә?! Завод капкасы төбендә сезне бер карчык көтә дигән хәбәрне ишетүгә, Фәрһадның йөрәге чәнчеп алды, зиһене чуалды, күз аллары караңгыланды.
    11360
    2
    117
  • Үкенечле үткәннәр... Якшәмбе булса да, иртәдән телефон шалтырады. Башкаларның иртәнге йокысы бүленмәсен дип, атлас халатын тәненә элеп кенә җибәрде дә, телефонын алып балконга йөгерде. Телефонның теге ягында карлыккан ир кеше тавышы ишетелде:
    8606
    2
    89
  • Балагызны үзем карап торам! - 1 Кызлары туганнан бирле Аида белән Тимурның иртәсе гел бертөрле башлана хәзер. Тимур иң беренче булып уяна да, нәни кызы белән төне буе бала караваты яныннан китмәгән хатынын уятмаска тырышып, аш бүлмәсенә чыга. Иртәнге ашны ашагач, кереп битләреннән генә пәп итеп ала да эшкә китә.  Подъез ишегеннән чыгуга телефоны пипылдаганына да ияләште ир. Ул беренче  катка төшеп җиткәнче, хатыныннан уңышлы көннәр теләп смс килеп җитә. Ә ул телефонын алып «Рәхмәт!» яза. Бүгенге иртә дә нәкъ шулай башланды.
    4311
    7
    80
  • Гафу итә алмыйм сине, әни! 2 Шулай да ул ЗАГСка килгән иде. Без машинадан төшүгә яныма килде. – Син ... монда? – гаҗәпләнүемне яшерергә дә теләмәдем.
    4887
    4
    72
Реклама
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 ноябрь 2020 - 17:36
    Без имени
    Ахыры бармы
    Язмышыңа язылсамы?..
  • 27 ноябрь 2020 - 08:16
    Без имени
    Ярату түгел бу! Шундый шәп ир ник минеке түгел әле дип аңа хуҗа булу теләге генә.
    Хатыныңа беркайчан да хыянәт итмәячәгеңне аңлап кайтып киттем. Тик миңа хәзер нишләргә?..
  • 25 ноябрь 2020 - 23:21
    Без имени
    Эби дарственный ясатканмы, завещание мы? Дарственный ясаткан булса, кызы улгэч ул анилируется и эби киредэн уз фатирына хужа була закон нигезендэ. Моны эби белмэгэн. Э кызнын ире бн малаенын бу фатир дауларга бер хакыда юк, эгэрдэ улгэн кеше аларга язып калдырмаган булса, алар аны берничек тэ саталмыйда, анда яшидэ алмый. Уземэ дарственный ясадылар, шундый пунктлары бар иде. Даже кызнын баласы керэалмый ул ойгэ хужа булып.
    Кеше бул
  • 25 ноябрь 2020 - 00:37
    Без имени
    Үземнең башымнан да үтте мондый хәлләр. Елый Елый укыдым. Үзем укыйм, ә күздән яшь тәгәрәп кенә ага.Исән - сау булыгыз балаларыбыз. Голсинә Шакирова.
    Бер сәгать һәм бер гомер
  • 24 ноябрь 2020 - 22:12
    Без имени
    Акылсыз хатын ,яшэргэ кирэк балаларын очен юлэрлэр очен уфтанып яшэмилэр
    ​Бәхетлеме мин? Әйе дә, юк та...