9 май 2021 яңалыклары

  • 9 май 2021 - 18:10
    Пион шау чәчәк атсын өчен
    Пионнар – татарча чалмабашлар, үсәргә баш калкыта. Җир астыннан кызгылт бөреләр күренә башлады инде. Чәчәкләре эре һәм күп булсын өчен, хәзер аларны вакытында ашлап һәм тәрбияләп калырга кирәк. Нәрсәләр сибәбез? 
    1792
    0
    3
  • 9 май 2021 - 17:38
    Бишек җырлары
    Кадерле укучыларыбыз! Сайтыбызда әниләргә, балалар тәрбиясенә багышланган проект башлап җибәрәбез. Әниләрнең бәхетле мизгелләре дә, борчулары да күп була. Бергәләп фикер алышырбыз, күңелне борчыган сорауларга җавап табарбыз. 
    1495
    0
    0
  • 9 май 2021 - 10:10
    «Вәхшәт» шигыре... татарларны берләштерде
    Бөек Җиңү көне алдыннан Муса Җәлилнең «Вәхшәт» шигыре дөнья татарларын берләштерде.
    628
    0
    3
  • 9 май 2021 - 10:00
    Исәнме, солдат!
    «Бәлки, аларны тынычсызламаскадыр? Ничә ел ятканнар бит инде...» Ә җавапны бары алар – әтиләре хакында һичьюгы бер хәбәр булса да ирешүен тилмереп көткән сугыш ятимнәре генә бирә ала. Ул җавап – мөлдерәмә күзләрдә... Артык дулкынланудан яшь аралаш пышылдап кына әйтелгән (хисләр комачаулый!) «рәхмәт» сүзендә... Ниһаять, ничә еллардан соң, хыяллары чынга ашып, әтиләренең каберенә булса да барып баш ия алуда... Менә кемнәрдән сорарга ул җавапны!
    905
    0
    0
  • 9 май 2021 - 00:00
    Онытылган һөнәр
    «Һәр бала дөньяга үз ризыгы белән туа»… Ана күңелен иркәләргә алтындай сүзләр тапкан минем халкым. 
    1240
    0
    0
Хәзер укыйлар
  • Гөр-гөр килеп яшәү «Бар әле...» дигән эш барлыгын беләсезме? Без белми идек, Актаныш районы Пучы авылында аңлаттылар.
    3180
    5
    122
  • Сихерләнгән йөзек Лилиананы бүлмә уртасындагы урындыкка утыртты Һаҗәр апа. Үзе, уң кулын кызның башына куеп, дога укый башлады. Биш минут чамасы үтте бугай. Шул вакытта кеше ышанмаслык хәл булды...
    10702
    5
    103
  • Җизнәм Көнозын елап ятам, миндә берәрсенең эше булсачы! Чынында еламыйм да инде хәзер, туйдым, күз яшьләре дә чыкмый, көчәнсәм дә.
    10229
    5
    67
  • «Бүтән әнием юк...» – Әнием Картлар йортында минем...
    8789
    11
    61
  • Дуслыкның чиге бармы? Искән җил аның күлмәген тәненә сылады да, түгәрәкләнеп килгән корсагы сизелде. Ир моны күреп, тетрәнеп китте. Ул сүз әйтә алмаслык дәрәҗәгә җитте. Хатынының корсагыннан күзен ала алмады.
    5507
    0
    57
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 ноябрь 2021 - 17:41
    Без имени
    Ришат бэхетле булыгыз концертынны карадым тетевизордан семья белэн искиткеч мэгнэле матур Мишэрский эйтсэм натуральный булды Унышлар балам сина хэр яклап бик матур жырлыйсыз!!!
    Ришат Фазлыйәхмәтов: “Начар сүз әйтүчеләр Тәтишкәмне белми...”    
  • 26 ноябрь 2021 - 19:18
    Без имени
    Ришат,хатынын,а Тэтишкэм дип эйтмэ,ярармы? Ул бит уенчык тугел.Татар телендэ яраткан хатынына эйтэ торган матур сузлэр бик куп:ж,аным,куз нурым,былбылым...
    Ришат Фазлыйәхмәтов: “Начар сүз әйтүчеләр Тәтишкәмне белми...”    
  • 26 ноябрь 2021 - 08:49
    Без имени
    Элбэттэ, мондый очракта хатын-кыз бик авыр хэлгэ юлыга. Кунакларны хезмәтләндерү хатын-кызга тошэ, эзерлэу, юу, якты йөз курсэту. Ботен кеше дә алай булдырылмый. Монда аңлашу юлын эзләргә кирэк. Болай хисләренә ирек биргәндә, узенне алама кеше итеп курсэтергэ момкинсен. Мондый очракта ир кеше дә башын эшлэтергэ тиеш. Кэусэр
    Иремнең туганнары...
  • 24 ноябрь 2021 - 17:17
    Без имени
    Безнен авылга мед училишаны бетереп яшь фельдшер килде каядыр бер 60 елларда.Без элдя балаларгына идек Узе урыс идеТося апа дия идек. Гомере буе эшляде ,кон или тон дими иде.Безнен авылда иргядя чыкты ике баласыда булды. Бик матур тормош иттеляр.Тося апа бик яхшыкеше..Бик куплярне улемнян коткарды эчудян калдырды.Эле инде анарга каядыр 86 яшендя ул.Тагын сауляклы бяхетле аллахы умер бирсену узеня.Без аны эледя яратабыз и хормят итябез.А
    Кайтаваз
  • 24 ноябрь 2021 - 13:13
    Без имени
    🙏👍
    Кышкы былбыллар. № 2.