27 август 2020 яңалыклары

  • 27 август 2020 - 20:40
    Гүзәл Уразова бәби көтә!!!
    Шикләнүләр дөрес! Илдар Хәкимов белән Гүзәл Уразоваларның гаилә сере безгә дә мәгълүм.
    2256
    0
    11
  • 27 август 2020 - 20:09
    Иртәгә Гашүрә көне!
    Иртәгә кояш баеганнан соң изге Мөкәррәм аендагы мөбарәк көннәрнең берсе керә. Мөселманнар аны Гашүрә көне дип атый.
    458
    0
    1
  • 27 август 2020 - 19:51
    Син минем балам!
    – Нихәл, улым! – Айдар Фидаилевич ак биләүдәге бәбине күтәреп, битенә үк терәде. Үз гомерендәге иң шатлыклы көне бүген аның! – Рәхмәт сезгә, Ләйлә! Бу бәхетне бүләк иткәнегез өчен. – Ир баланы күтәргән килеш Ләйләгә борылды. Хатын елый иде. Башта яшерен генә тамган күз яшьләре тора-бара тоташ үксүгә әверелде.  – Ай-дар... Фи-даи-левич... ба-ла-ны бир-мим... Бирә... ал-мыйм... – Ләйләнең бу сүзләре иңрәү булып чыкты. 
    12080
    5
    147
  • 27 август 2020 - 15:37
    Помидор белән суганнан кышка салат
    Бу салатны кышка инде беренче генә елымны ясамыйм. Бик тәмле була, иң беренче итеп, шуны ашап бетерәләр. Рецепты катлаулы түгел, ясавы да җайлы. Сыналган рецептымны сезгә дә тәкъдим итәм. 
    715
    0
    2
  • 27 август 2020 - 13:59
    Вәт, Гәбди!
    Сездә ничектер, безнең оешмада май бәйрәмнәреннән соң беренче эш көненең яртысы бераз сөйләнеп уза. Кем кайда барган, ничек уздырган, ниләр кырган, фәлән-фәсмәтән. Быел бигрәк тә, бәйрәмнәр матур, җылы килде, эчендә җаны булмаганнар гына фатир саклап утыргандыр...
    1785
    1
    10
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 октябрь 2020 - 10:55
    Без имени
    Шул без белгән сары чәчле Сания, ә биредә нәни кызчык, 10 яшьләрдер инде. Менә бит истәлек.
    Моңаймагыз, шомыртларым
  • 23 октябрь 2020 - 11:50
    Без имени
    популярлык кына түгел, шапырыну, мактанчыклык та китмәячәк синнән мәңгелек "депутат"
    «Йолдызлар өстеннән йөрибез...»
  • 23 октябрь 2020 - 11:49
    Без имени
    сабаны - безнеке, туе - әллә кемнеке?!........
    «Йолдызлар өстеннән йөрибез...»
  • 23 октябрь 2020 - 11:47
    Без имени
    "Дәүләт тә халыкны яшәртү ягын кайгырта дип язган. Һичьюгы "кайгырта"! сүзен куштырнакларга алмаган. Кемгә тәлинкә тотып, к... ен сөртәсең инде, балакай? Ә? Пенсиягә чыга алмыйча үлүче, ә бит алар сәламәт яшәү рәвеше алып барганнар иде, эчми-тартмый, сөйрәлчек түгел иделәр, китеп бардылар. Әйе, яшьли тегендә китүләрен кайгырта. Әзрәк халык янында аның тирәсендә булыгыз инде. күктә очып йөрер замана да, ул яшьтә дә түгелсең, балакаем.
    Хушлашмыйк, яшьлек
  • 23 октябрь 2020 - 15:55
    Без имени
    Мына пример. Улнын ниндие юк та, кызнын ниндие юк. Энилэре беренче чиратта узе гаепле,, элбэттэ...
    Чоңгыллардан чыгам, дисәң