9 апрель 2020 яңалыклары

  • 9 апрель 2020 - 22:13
    Дөньяның бөтен мөселманнары берьюлы дога кылырга җыена
    Коронавирус таралу белән бәйле рәвештә Татарстан мөселманнары Казакъстан мөфтияте башлангычына – планетаның барлык почмакларында да берүк вакытта дога кылуга кушылачак.
    711
    0
    6
  • 9 апрель 2020 - 16:21
    «Кешелекне дәвалыйсым килә!» 3
    (3 бүлек, азагы)
    2126
    1
    19
  • 9 апрель 2020 - 12:23
    Үзизоляция вакытында ир-ат үз янәшәсендә нинди хатын-кызны күрергә тели? Уенын-чынын кушып
    Хатын-кызга таләпләр башка вакытта да гел югары инде аңа. Ә хәзер – бигрәк тә. Гаиләне бу шартларда саклап калу – бары аның кулыннан гына киләчәк. Язып торалар: карантин тәмамлангач, Кытайда күпләр иң беренче эш итеп аерылышу турында гариза илткән диләр. 
    864
    0
    3
  • 9 апрель 2020 - 10:17
    Иртәрәк үссен дисәк...
    Укропны барыбыз да үстерә. Бер караганда, аны үстерүнең бернәрсәсе дә юк кебек. Әмма тәҗрибәле бакчачылар белә, шушы гади генә аш тәмләткечне дә кайсыбер елны үстереп алу шактый мәшәкатьле. Ул йә бик озак тишелә, йә бөтенләй тишелми, йә кортлый, үсми утыра...  Аннары, аны бит әле иртәрәк тә авыз итәсе килә. Ә моның үзенә күрә бер сере бар. 
    1710
    0
    3
  • 9 апрель 2020 - 04:24
    "Анна Каренина"дан башланган көн... Көндәлек, 08.04.2020
    Ышанасызмы, Толстойның "Анна Каренина"сын укый башладым. Мәктәптә дә, университетта укыдык анысы. Ләкин алары сочинение язар, зачёт тапшырыр өчен иде. Мәҗбүри уку...
    697
    1
    2
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 октябрь 2020 - 14:33
    Без имени
    Кияугэ чыккансын икэн, баласы бар икэнен белеп, теперь "с этим жить".... Яшь чагымда бер егет кияугэ чакырды, тик минем улым бар, мин аерылышкан диде. Шул вакытта мин араларны оздем, улына тартылып, беренче гаилэсенэ китсэ, минем бала атасыз усэрме диеп. Ул вакытта ике булмэле квартирада яшэп ята иде.Яшэп китергэ бик эйбэт иде. Тик.....
    Бирнәле ир
  • 21 октябрь 2020 - 16:21
    Без имени
    Ашагач, остэл яныннан торып киткэндэ, урындыкны алып куймасан, ирен ялкау була. Чэй эчкэндэ остэлгэ тугеп эчсэн,-ирен исерек була. Кояш баегач, тырнак киссэн-гомерен кыска була. Чэч-тырнакны телэсэ кая ташлап йорсэн, теге доньяда барсын да эзлэп табасы була. Тэрэзэ тобенэ утырсан, буен кыска кала.
    Илсөя БӘДРЕТДИНОВАга ниләр эшләргә ярамый?
  • 20 октябрь 2020 - 21:23
    Без имени
    Тормышта нинди генә кызганыч,аяныч хәл булмый,ахыры язгы тәмам булганга рәхмәт сезгә!!!
    «Китмә!» (6)
  • 21 октябрь 2020 - 05:43
    Без имени
    Оҡшаны!
    Анаң догасыннан язма
  • 20 октябрь 2020 - 08:48
    Без имени
    Акчага интегеп, берничә бала үстерсәң, дарулар да алырга туры килсә, алары аның бик кыйбат, матур күлмзәк-трусик турында уйлый да алмыйсың ул. Өйрәтүе җиңел. Кайсы хатын-кызның матур, затлы киенәсе килмәсен!?????
    Нинди киемнәргә акча жәлләмәскә?