9 октябрь 2019 яңалыклары

  • 9 октябрь 2019 - 15:15
    Иремә гашыйк буласым килә  
     Туй күлмәген кигән иртәдә кәләш булачак иремне мәңгелеккә яраттым, аннан башка яши алмыйм дип уйлый. Бер кыз да яңадан гашыйк булырмын дигән уйны башына китерми. Бигрәк тә законлы иренә. 
    5482
    0
    11
  • 9 октябрь 2019 - 11:37
    Цифрлы сигналлар килеп җитмәгән авылларда 7300 сум субсидия түлиләр
    Цифрлы сигналлар килеп җитмәгән авылларда яшәүчеләргә 7300 сум субсидия түләячәкләр.
    360
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 10:05
    Әти-әниләргә биш кагыйдә
    Иң яхшы дәва ул – профилактика. Профилактиканың гади генә биш баскычын истә тотсак, балабызның организмы да какшамый, үзебезгә дә җиңелрәк була. Балалар сәламәтлеген ныгыту хакында медицина фәннәре кандидаты, Татарстанның атказанган табибы, Республика клиник хастаханәсенең баш табибы Рафаэль ШӘВӘЛИЕВ белән сөйләшәбез.
    1191
    0
    2
  • 9 октябрь 2019 - 03:36
    Кыланчык - 3
    Өченче бүлек 
    8146
    0
    18
  • 9 октябрь 2019 - 03:19
    Билет бәясен кайтарасымы? 
    Мин яңадан мәхәббәт һәм акча турында әле. Сезнең тормышта боларның кайсы мөһимрәк, дип сорасам, күбегез, әлбәттә, икесе дә диячәк. Аннары... ир белән хатын-кыз арасындагы һәрбер мөнәсәбәтне «мәхәббәт» дип атау да килешмидер. Тормышта бар да башкачарак килеп чыга бит...
    1796
    3
    3
Хәзер укыйлар
Соңгы комментарийлар
  • 30 июнь 2020 - 09:20
    Без имени
    Минем белэн булган хэлгэ охшаш. 90 еллар да хезмэт хакын бирми азапладылар бит, коннэрдэн берконне берничэ айлык премия акчасын бирделэр, алтын эшлэнмэлэр сатучы ханым да килеп керде. Каенанамнын Туган коне житэ бит дип, алсу кашлы алкаларны бик ошатып сатып алдым. Булэк итеп биргэч "Акча урлап жыйган иденмени?" Диде, бер тапкыр да кимэде, рэхмэт тэ эйтмэде Алкалар шкафнын Бер булемендэ яттылар, яттылар да юкка чыктылар.
    Кадерсез алкалар
  • 29 июнь 2020 - 17:22
    Без имени
    Жиренэ житкереп,мэгънэле итеп язылган. Зур рэхмэт сезгэ.!!!
    «Әни җырлап китте...»
  • 30 июнь 2020 - 07:13
    Без имени
    Ихластан бирелмэгэн булэк икэнлеге автор сузлэрендэ кычкырып тора. Кайнэгэ бит... Эни кунеле сизгер ул. Ябай яулыкка да риза, эгэр чын кунелдэн булса. Яратып йэшэрлек ир итеп ул устергэн эни кешегэ рэхмэт очен бирелгэн яуап булэк кенэ бит ул. Кире алган да да сорап, барыбер такмыйсын бит эни, эллэ кызыма бирэсенме дип сорап алырга кирэк. Ирне яраткач шулай итсен ул.
    Кадерсез алкалар
  • 29 июнь 2020 - 09:56
    Без имени
    Эйтергэ кирэкми,элек-электэн шундый эйтем йори безнен, халыкта,Ирен,э ышанма-иделгэ таянма! Минем БИК якын туган тиешле хатыннын, да алдылар аналыгын,алар да яштэн яратышып ойлэнешкэн иделэр. Ул да тормыш иптэше-яраткан иренэ барысын да доресен сойлэшкэн. Аерылуын аерылмадылар,Бер тубэ астында яшилэр,иренен, сояркэсе бар,тузгэн кешегэ туземлек бирсен.
    Аналыгыңны алганнарын иреңә әйтергәме, юкмы?
  • 29 июнь 2020 - 12:09
    Без имени
    Элбиттэ, эйтергэ кирэкми, шул аркада аерылган гаилэне белэм. Ир Хэзер икенче хатын белэн Тора, э танышым - Бер узе!
    Аналыгыңны алганнарын иреңә әйтергәме, юкмы?