9 октябрь 2019 яңалыклары

  • 9 октябрь 2019 - 15:15
    Иремә гашыйк буласым килә  
     Туй күлмәген кигән иртәдә кәләш булачак иремне мәңгелеккә яраттым, аннан башка яши алмыйм дип уйлый. Бер кыз да яңадан гашыйк булырмын дигән уйны башына китерми. Бигрәк тә законлы иренә. 
    3479
    0
    10
  • 9 октябрь 2019 - 11:37
    Цифрлы сигналлар килеп җитмәгән авылларда 7300 сум субсидия түлиләр
    Цифрлы сигналлар килеп җитмәгән авылларда яшәүчеләргә 7300 сум субсидия түләячәкләр.
    238
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 10:05
    Әти-әниләргә биш кагыйдә
    Иң яхшы дәва ул – профилактика. Профилактиканың гади генә биш баскычын истә тотсак, балабызның организмы да какшамый, үзебезгә дә җиңелрәк була. Балалар сәламәтлеген ныгыту хакында медицина фәннәре кандидаты, Татарстанның атказанган табибы, Республика клиник хастаханәсенең баш табибы Рафаэль ШӘВӘЛИЕВ белән сөйләшәбез.
    619
    0
    2
  • 9 октябрь 2019 - 03:36
    Кыланчык - 3
    Өченче бүлек 
    7168
    0
    16
  • 9 октябрь 2019 - 03:19
    Билет бәясен кайтарасымы? 
    Мин яңадан мәхәббәт һәм акча турында әле. Сезнең тормышта боларның кайсы мөһимрәк, дип сорасам, күбегез, әлбәттә, икесе дә диячәк. Аннары... ир белән хатын-кыз арасындагы һәрбер мөнәсәбәтне «мәхәббәт» дип атау да килешмидер. Тормышта бар да башкачарак килеп чыга бит...
    992
    1
    1
Хәзер укыйлар
  • 7590
    9
    238
  • ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ  Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара...
    8117
    9
    192
  • Бәхет шәүләсе ​​​​​​​Тиранның төрлесе була. Кул күтәреп, җәберләп кенә торучыны түгел, кешене рухи яктан басып, иреген чикләп яшәүчеләргә карата да әйтелә ул. Карап торышка менә дигән ир, кайгыртучан әти дип уйларлык кешеләр дә гаиләдә тиран булып чыгарга мөмкин.
    8135
    6
    125
  • Кардагы эзләргә ни булыр?!  Урамда кар-буран уйный. Әллә быелның беренче бураны инде?! Юл кырыйларында кар эскерте өелеп тормаганга шулай тоеламы соң, әллә яуганы да эреп бетә баргангамы. Һәр яуган кар, сукмакларны тутырып бөтерелгән буран бу кышның беренчесе сыман... 
    6720
    0
    104
  • Ике туй – бер ир «Ике тапкыр кияүгә чыгарсың», – диде миңа чегән хатыны. Күзләремә яшь килде...
    6588
    2
    102
Соңгы комментарийлар
  • 27 гыйнвар 2020 - 11:47
    Без имени
    Тэмамланмаган хикэя кебек
    Туган көн бүләге
  • 27 гыйнвар 2020 - 12:32
    Без имени
    66 яшьтэ бала тудыру-жавапсызлык
    Чәчәкле көзге мәхәббәт
  • 27 гыйнвар 2020 - 14:32
    Без имени
    Э яшь хатын купмегэ кадэр тузэр икэн сон, бабай ха
    Чәчәкле көзге мәхәббәт
  • 27 гыйнвар 2020 - 15:09
    Без имени
    Бабай вакыт уткэн саен бит шушы яшьтэ тормый, картая, яшь хатын 40 та булганда иргэ бит уже 70 Карт бабай белэн торасы килер микэн Шундый бер семьяны белэм яшь хатын алдан кызы белэн , э 72 яшьлек абзый арт ан бара Бу семьяга олы мэхэббэт телим эфэрин
    Чәчәкле көзге мәхәббәт
  • 27 гыйнвар 2020 - 00:19
    Без имени
    Сенлегезнен эшларенда унышлар гына булсын,пациентлары исан булсыннар!!!
    Гомер җепләре