3 октябрь 2019 яңалыклары

  • 3 октябрь 2019 - 17:07
    40 тан соң тормыш яңа башлана
    40 тан соң тормыш яңа башлана. Мин бу сүзләргә элек ышанмадым. Инде бигүк яшь булмаган кешене тынычландырыр өчен генә әйтәләр, дип уйлый идем. Ләкин нәкъ менә кырыктан соң язмыш миңа зур үзгәрешләр әзерләп куйган булган.
    7038
    0
    33
  • 3 октябрь 2019 - 15:48
    Исерек айнырмы?
    Алкоголизм белән авыручылар саны арта. Дөрес, ул үзгәртеп кору елларындагы эшсезлек вакытында кебек зур түгел. Хәзерге көндә дүрт эчкече ир-атка бер исерек хатын-кыз туры килә. Бу хакта бүген бөтендөнья алкоголизмга каршы көрәш көненә багышланган матбугат очрашуында хәбәр иттеләр.
    701
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 13:47
    Бөтен хикмәт антеннада-1
    14 октябрьдә Татарстан Республикасында тапшырулар алып бару туктатыла. 20 федераль канал программаларын карауны дәвам итәр өчен цифралы эфир ТВга көйләнергә кирәк.
    621
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 10:43
    СОЦИАЛЬНАЯ АКЦИЯ #ЯПРОШЛА В ТЦ «МЕГА»
    В рамках информационной кампании «Образование против новообразований» 3 октября 2019 года в Казани будет организована социальная акция #ЯПРОШЛА, направленная на повышение осведомленности жительниц республики о важности ранней диагностики рака груди.
    678
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 09:24
    Лилия Муллагалиева белән Айгөл Бариева уртак түшәктә нишли?
    ​​​​​​​Татарстанның атказанган артисты, җырчы Лилия МУЛЛАГАЛИЕВА кичә кич инстаграмдагы битенә: «Тыныч йокы!» – дип Айгөл Бариева белән төшкән фотосурәтен куйды. Җырчылар бергә түшәктә яталар, ярымшәрәләр.
    4049
    3
    1
Хәзер укыйлар
  • Гөр-гөр килеп яшәү «Бар әле...» дигән эш барлыгын беләсезме? Без белми идек, Актаныш районы Пучы авылында аңлаттылар.
    3522
    5
    124
  • Җизнәм Көнозын елап ятам, миндә берәрсенең эше булсачы! Чынында еламыйм да инде хәзер, туйдым, күз яшьләре дә чыкмый, көчәнсәм дә.
    10809
    5
    73
  • «Бүтән әнием юк...» – Әнием Картлар йортында минем...
    9175
    11
    64
  • Дуслыкның чиге бармы? Искән җил аның күлмәген тәненә сылады да, түгәрәкләнеп килгән корсагы сизелде. Ир моны күреп, тетрәнеп китте. Ул сүз әйтә алмаслык дәрәҗәгә җитте. Хатынының корсагыннан күзен ала алмады.
    6027
    0
    62
  • Мәмдәлнең катлаулы гаиләсе – Өйдә сигез көн авырып ятты. Температурасы төшмәде... Шул инде, коронавирус. Балалар Казанга алып киттеләр. Сыгылып кына төшеп калдым. Төяп алып кайтсалар дим... Бик курыктым! Аннан ике операция кичерде. Әй, берсе минеке инде аның... Барыбыз да рәхәтләнеп көлешәбез.  Әмма Гөлсия апа ялгышып әйтсә дә хагын әйтте: береңнең тәне авыртканда икенчеңнең җаны авырту шушы була инде. Сулар һаваң кебек кадерлегә әйләнгән кешең бит ул...
    260
    0
    55
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 30 ноябрь 2021 - 06:29
    Без имени
    Зульфира. Казан. Эгоистка хатын булган бу. Исемен эйтэсе килми даже. Ирен бар, балалаоын бар. Ни калган сина Фидан тормышында? Нэрсэгэ анын каршында мамай заманыннан калган хатларны селкеп йорергэ? Азгын, нэфесен тыя алмаган кабэхэт.
    Аермагыз сөйгәннәрне
  • 30 ноябрь 2021 - 07:55
    Без имени
    " Тамак гүргә кертә" диләр,.. бу гүргә керү түгел бит әле, урлашу да түгел. Шәһәрдә фатир алулары парлыларга да бик авыр. Түләвен дә түләр идең, "первоначальный взнос" дигәне кирәк, анысын балалы хатын эшләп кенә таба алмый шул....
    Кыралак әни
  • 29 ноябрь 2021 - 12:37
    Без имени
    Физәлиянең барлык әсәрләре дә тәрбияви, матур эчтәлекле, бик яратып укыйм рәхмәт.Баласы ана назына, иркәләвенә мохтаҗ чагында, чирле баласын ташлап киткән кешене ничек кичермәк кирәк, бу очракта мин Илүсне гәепләмәс идем
    ​Югалган әни
  • 28 ноябрь 2021 - 19:09
    Без имени
    Июнь аенда туучыларныкы тамчы да туры килми.
    Туган ай буенча холык билгеләү
  • 29 ноябрь 2021 - 02:43
    Без имени
    Нинди үрнәк гаилә. Фәнил абыйдан күпкә яшь, мин алай булдыра алмас идем.
    Нәселнең матур киләчәге – тамырларның нык булуында