Хәниякәем киткәнгә 2 ел!

Эстрадабызның йолдызы – җырчы Хәния Фәрхи көтмәгәндә арабыздан китүенә бүген ике ел булды. Чыннан да көтелмәгән хәл булды ул, күбебез әле дә ышанып бетми. Хәния җырлары, моңы, елмаюы һәрвакыт безнең белән!

 

Ахирәте Гөлнур Айзатның сагыш тулы шигыре дә нәкъ шундый хисләр белән тулы. Әйдәгез бергә искә алыйк яраткан җырчыбызны. 

 

Хәниякәем киткәнгә 2 ел! 

Ике елда таңнар синсез атты, 

Шәфәкь батты синсез – йә, нигә?! 

Күңелләрнең моңлы кошы идең, 

Юксынабыз сине, Хәния! 

Сәхнә тулы җырчы, тик йөрәк – буш! 

Синең урын һаман тынлыкта... 

Син җыр итеп көттең гомереңне 

Ышанмыйбыз синең юклыкка... 

Күз алдында һәр чыгышың, бәгырь! 

Елмаюың – кояш нурлары! 

Меңләгәннәр йөрәгендә яши 

Хитлар булып гүзәл җырларың! 

Кеше китә, җыры кала, диләр, 

Җырлар гына басмас сагышны. 

Тарихларга кереп калдың, бәгырь, 

Җырга күмеп серле язмышны...

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (5)
Cимвол калды:
  • 4 ноябрь 2019 - 13:24
    Без имени
    Хэния дустым мэнге кунелебездэ,ул энилэргэ багышланган жырлары очен мен рэхмэт,нурлы йозе,сандугач тавышы мэнгелеккэ кунеллэрдэ калды, рэхмэт онытмйбыз мэнге,якыннарын,балаларын Аллам ярдэменнэн ташламасын. Гулия.
  • 30 июль 2019 - 07:44
    Без имени
    Молодец,Гульнур!!!
  • 27 июль 2019 - 21:50
    Без имени
    Голнур шушы матур щигырен дога булып барсын Хэниягэ
  • 27 июль 2019 - 20:03
    Без имени
    бик матур дөрөс язылган сүзлэр
  • 27 июль 2019 - 19:38
    Без имени
    Рехмет Гельнур.Ижади унышлар Сезге.
Хәзер укыйлар
  • 7635
    4
    106
  • Яңа йорт Әлфия йокысыннан уянуга, янында яткан иренең чигә чәчләренә саклык белән генә кагылды да, аны уятудан куркып, иреннәре
    8962
    5
    66
  • Син мине гафу ит Экраннарга «Зөләйха күзләрен ача» фильмы чыккач, күпләр андагы кайнана образын кабул итә алмады. Татар карчыклары андый усал булмаган, дигән фикерләр дә ишетелде. Бүген язарга теләгән вакыйгам – геройларымның исемнәре үзгәртелсә дә, тормыштан алынган чын хәл. Арабызда Галимҗан Ибраһимовның Сабирасыдай («Татар хатыны ниләр күрми») усал кайнаналар әле дә бармы дигән сорауга җавап табарсыз сез анда.
    8770
    2
    58
  • 7486
    0
    54
Соңгы комментарийлар
  • 6 август 2020 - 00:58
    Без имени
    Исән - сау Илдар! Тырыша- тырмаша Рузалиясе белән яшәп ята. Сәламәтлеге алга таба түгел, алай да бирешми. Һәр көнгә сөенеп, Аллага шөкер дип яшиләр. Юмористик хикәяләре һәрдаим "Татарстан яшьләре" битендә дөнья күрә. Биш китабы чыкты, алтынчысының табадан төшкәнен көтәләр.
    Мәхәббәт сурәте
  • 5 август 2020 - 20:19
    Без имени
    Ачыктан ачык ирегезгэ эйтегез, без кем сон сина дип. Нармальный хатын яшь баласы булган килененэ булышыр иде, сездэ узем эзерлэп идем дип. Юбилей бит диеп. Э малае аркылы эш йортмэс иде. Или узегез кайнана бн ачыктан ачык сойлэшегез. Акылы булса анлар. Э болай тавыш тын булмагач, сезгэ ошый дип уйлый. Ир кеше ойдэ нэрсэ бар нэрсэ югын белми ул. Тавыш чыга дип тэ курыкмагыз, бер чыгада бетэ ул. Э бала бн берни эйтмичэ, ачуыгвзны эчкэ йотып кайтып китеп, доресен эйтергэ кирэк. Алар ял итэсе килгэндер дип кенэ уйларга может.
    Көйсез кайнана хикмәтләре
  • 5 август 2020 - 14:02
    Без имени
    Роза апа Камалитдонва мин Фирдания белэн1984 нче елларда ялгышмасам Котлы Бокэш больницасында яттык Фирдания бик матур ,жор телле безнен кунеллэрне кутэреп шул вакытта ук безне колдерэ иде.Мин анын шундый хэлдэдэ авырлыкларга бирешмичэ уз кунелен узе куруенэ исем акылым китте.Мин андый чибэр сылу кыз кургэнем юк иде.Анын кургэннэрен ходай тэгалэ дошманынада курсэмэсен.Фирдания сэламэт бул матур шигырьлэрен матур жырларын белэн безне соендереп тор.Ходай тэгалэ сине рэхмэтеннэн ташламасын.Рафаилгэдэ исэнлек саулык сабырлык бирсен
    ​Бәхетем