23 сентябрь 2020 яңалыклары

  • 23 сентябрь 2020 - 20:10
    Алинә Заһитованың биегәне ярты сәгатьтә интернетны яулаган
    Ул шат, шаян һәм бәхетле. Алинә Заһитованың биегәнен күрдегезме?
    2041
    0
    2
  • 23 сентябрь 2020 - 15:56
    Лалә үстергәндә еш җибәрелүче 5 хата
    Яз көне купшы чәчәк аткан лаләләргә карап кайсыбыз гына хозурланмый. Күз җете төсләр тансыклаган мәлдә иң беренче булып алар чәчәк ата. Ел да шушы матурлыкка карап соклану өчен, биш әйбергә игътибар итегез. 
    1419
    0
    2
  • 23 сентябрь 2020 - 14:14
    Идеаль хуҗабикәдән киңәшләр
    Күгәрек гөмбәсен ничек бетерергә, кухня шакафларын ничек җайлы гына чистартырга, күн сумканы ничек яңартырга – бу киңәшләр шул хакта.
    1637
    0
    3
  • 23 сентябрь 2020 - 00:00
    «Китмә!»
    Миләүшәнең күзләре бу көннәрдә гел яшьле. Бүген чәршәмбе көн. Җомга көнгә төпчек улы Булатның – никахы билгеләнгән. Ире Чыңгыз инде айдан артык никах, туй эшләре белән мәшгуль. Әле кием-салымын кайгырта, әле никах буласы мәчет, имамнарны белешеп-сөйләшеп йөри. Никахтан соң өйдә кечкенә генә булса да мәҗлес оештырырга кирәк.
    14312
    8
    59
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 17 сентябрь 2021 - 07:08
    Без имени
    Астагы фикерләрне укыдым да, язарга булдым әле. Әни кешене бит беренче чиратта кызының никахсыз яшәве борчый. Өйләнмичә генә яшәуне гадәти хәл итеп карый купчелек хатын-кыз. Гражданский брак, дигән булалар. Сожительство ул. Гражданский брак - ЗАГСта теркәлу ул. Дин буенча өйләнешуне тыйган Совет заманында туган суз. Ничек кенә булмасын, официаль рәвештә өйләнмәгән егет уз өстенә җаваплылык алмый бит. Димәк, теләсә кайсы вакытта ташларга мөмкин. Әнине шул борчый. Кызык, , балага узганмын бугай, дисә, егет нәрсә дияр иде икән? Гаилә корырга риза булыр микән? Әллә төшер, диярме?
    Кызыбызны югалтабыз...
  • 15 сентябрь 2021 - 20:54
    Без имени
    Яраббым син тиле мэллэ .Ир диеп кем баласына ташлый Хайваннар да балаларын ташламый
    Булачак иремә мин кирәк, улым кирәкми
  • 15 сентябрь 2021 - 22:03
    Без имени
    Хатынын маржамыни?
    Әнвәр Нургалиев: «Мәхәббәтебез шушы подъездда башланды»
  • 15 сентябрь 2021 - 22:14
    Без имени
    Алла сабырлык бирсен, купме аталы ятим усэ…
     Алиментка бирсәң...