6 август 2020 яңалыклары

  • 6 август 2020 - 19:06
    Дискотека
    Яшь чакта сез дә авыл клубына дискотекага йөрдегезме ул? Дискотека дип... без аны клубка чыгу дип йөртә идек. «Бүген клубка чыгабызмы?» Кич көтү каршыларга баргач, кызлар белән шулай сүз берләшәбез: түтәлләргә су сибеп, кош-кортны ябып бетергәч, кичке ашны ашап, савыт-сабаны юып урнаштырганнан соң, клубка чыгабыз! 
    4784
    4
    45
  • 6 август 2020 - 17:40
    Берничә елдан бу урыннарны танымассыз. Елга портының яңа концепциясе нинди?
    Шушы көннәрдә генә Казан елга портының яңа концепциясе тәкъдим ителде. Портовая урамындагы территорияне үзгәртү концепциясе проектының баш архитекторы Татьяна Прокофьева белдерүенчә, монда бик зур үзгәрешләр булачак.
    503
    0
    0
  • 6 август 2020 - 14:24
    Ирек яратам...
    Дөньяга фәлсәфи күзлектән карап, тирән уйлар белән яшәгән талантлы актриса.
    1329
    0
    1
  • 6 август 2020 - 13:40
    Лилияләр үрчетүнең өч ысулы
    Ак, алсу, кызыл, сары, чуар... Матурлар! Үзләренең исе-е-е! Бакча бизәге булган лилияләр үстерәсезме сез? Үстермәгән булсагыз, август-сентябрь – аларны күчереп утырту һәм үрчетү чоры.  Без сезгә аның өч ысулын тәкъдим итәбез. 
    1429
    0
    0
  • 6 август 2020 - 13:04
    Чүлмәк апа
    Тсс! Телефоннарны сүндердек. Тавышлар тынды. Пәрдәләр ачылды. Сәхнәдә спектакль башланды! Тамашачының уйлары геройлар, күренешләр белән бәйләнә, театр иҗат дөньясына чума...
    2330
    0
    1
  • 6 август 2020 - 11:14
    Нәкъ кибетнекечә тозланган кыяр
    Кыярларны тозлап бетермәдегезме әле? Бетермәгән булсагыз, без сезгә бик тә шәп бер рецепт тәкъдим итәбез. Татар блогеры, аш-су остасы Мәрьям Миңнегулованың сыналган рецепты ул. 
    2808
    0
    6
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 апрель 2021 - 17:45
    Без имени
    Бик гүзәл әхләк әсәрдә.Мондый әсәрне уку рәхәтлек бирә
    Энҗе бөртекләре
  • 22 апрель 2021 - 18:20
    Без имени
    АллахыТэгэлэ ярдэменнэн ташламасын.
    ​Cынатмаска иде ничек тә
  • 23 апрель 2021 - 07:03
    Без имени
    Йөзенең нуры калмаган. "Ябригә өйләнгән дә, кияүгә барган да шул кавемгә әйләнә" диләр иде, хактыр күрәсең.
    Җырчы Алсудан бәхет рецепты
  • 21 апрель 2021 - 11:49
    Без имени
    И аллакаем, Тәрбия газетасын чыгарган Газинур дип аңладым инде. мин укытучы кеше бик күп ачык дәресләремне 10-15 еллап шул гэзетада бастырдым бит. ирле-хатынлы газета чыгардылар алар. Раббым сабырлык бирсен сезгә, балаларыгызга.
    Кияүгә сүз әйтмәгез!
  • 21 апрель 2021 - 11:44
    Без имени
    Әллә ничә кат укыдым да укыдым. Шулай искә төшергәләп тору киорәк икән дип уйладым тормыш һәм яшәү турында. бу турыда язып яхшы иткәнсез.
    Үреләм дә карыйм күңел түрләремә...