4 август 2020 яңалыклары

  • 4 август 2020 - 19:35
    Августта нәрсә чәчәбез?
    «Ничек инде нәрсә чәчәбез? – дип шаккатасызмы. – Җәй ахыры җитә, уңыш җыяр вакыт...» Юк, бернәрсәне дә бутамадык: әйтик, кәбестәләрнең кайбер төрләрен чәчәргә нәкъ вакыты хәзер. Борчылмагыз, алар бик тиз өлгерә һәм аларны инде хәзер бушап калган түтәлләргә дә утыртырга мөмкин. Әйтик, суган урынына.
    801
    0
    0
  • 4 август 2020 - 16:09
    Колшәриф янында бию янә соцчелтәрләрдә гауга куптарды
    Бу юлы – Чаллыдан бию дуэты.
    678
    0
    0
  • 4 август 2020 - 14:51
    Тузаннан котылу чарасы бар! Аны үзебез ясыйбыз!
    Хатын-кызның бөтен гомере тузан белән көрәшеп уза инде аның. Моның белән сез дә килешерсез.
    915
    0
    5
  • 4 август 2020 - 10:57
    Ире хыянәт иткәнен белгәч, Агата Кристи аннан ничек үч алган
    Бөтен дөнья аны псевдонимы буенча Агата Кристи дип белә. Язучының чын исеме исә Агата Мэллоуэн була. Фантазиясе искиткеч көчле була бу ханымның, шуңа күрә дә XX гасырның иң билгеле детектив остасы булып таныла.
    1543
    0
    9
  • 4 август 2020 - 09:27
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
    Авылга кайтканда таныш кызымның машинасына утырып кайтырга туры килде. Күптән күрешкәнебез юк, сагынышканбыз. Өч сәгать юл сизелмәде дә. Роза юл буе эше, тормышы турында сөйләп кайтты. «Рәхәтләнеп эчемне бушаттым, – диде ул саубуллашканда. – Син бит журналист, язып чык, тик танымасыннар гына, алайса белгән кешеләрдән оят».
    2926
    5
    13
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 октябрь 2020 - 14:33
    Без имени
    Кияугэ чыккансын икэн, баласы бар икэнен белеп, теперь "с этим жить".... Яшь чагымда бер егет кияугэ чакырды, тик минем улым бар, мин аерылышкан диде. Шул вакытта мин араларны оздем, улына тартылып, беренче гаилэсенэ китсэ, минем бала атасыз усэрме диеп. Ул вакытта ике булмэле квартирада яшэп ята иде.Яшэп китергэ бик эйбэт иде. Тик.....
    Бирнәле ир
  • 21 октябрь 2020 - 16:21
    Без имени
    Ашагач, остэл яныннан торып киткэндэ, урындыкны алып куймасан, ирен ялкау була. Чэй эчкэндэ остэлгэ тугеп эчсэн,-ирен исерек була. Кояш баегач, тырнак киссэн-гомерен кыска була. Чэч-тырнакны телэсэ кая ташлап йорсэн, теге доньяда барсын да эзлэп табасы була. Тэрэзэ тобенэ утырсан, буен кыска кала.
    Илсөя БӘДРЕТДИНОВАга ниләр эшләргә ярамый?
  • 20 октябрь 2020 - 21:23
    Без имени
    Тормышта нинди генә кызганыч,аяныч хәл булмый,ахыры язгы тәмам булганга рәхмәт сезгә!!!
    «Китмә!» (6)
  • 21 октябрь 2020 - 05:43
    Без имени
    Оҡшаны!
    Анаң догасыннан язма
  • 20 октябрь 2020 - 08:48
    Без имени
    Акчага интегеп, берничә бала үстерсәң, дарулар да алырга туры килсә, алары аның бик кыйбат, матур күлмзәк-трусик турында уйлый да алмыйсың ул. Өйрәтүе җиңел. Кайсы хатын-кызның матур, затлы киенәсе килмәсен!?????
    Нинди киемнәргә акча жәлләмәскә?