4 август 2020 яңалыклары

  • 4 август 2020 - 19:35
    Августта нәрсә чәчәбез?
    «Ничек инде нәрсә чәчәбез? – дип шаккатасызмы. – Җәй ахыры җитә, уңыш җыяр вакыт...» Юк, бернәрсәне дә бутамадык: әйтик, кәбестәләрнең кайбер төрләрен чәчәргә нәкъ вакыты хәзер. Борчылмагыз, алар бик тиз өлгерә һәм аларны инде хәзер бушап калган түтәлләргә дә утыртырга мөмкин. Әйтик, суган урынына.
    811
    0
    0
  • 4 август 2020 - 16:09
    Колшәриф янында бию янә соцчелтәрләрдә гауга куптарды
    Бу юлы – Чаллыдан бию дуэты.
    687
    0
    0
  • 4 август 2020 - 14:51
    Тузаннан котылу чарасы бар! Аны үзебез ясыйбыз!
    Хатын-кызның бөтен гомере тузан белән көрәшеп уза инде аның. Моның белән сез дә килешерсез.
    925
    0
    5
  • 4 август 2020 - 10:57
    Ире хыянәт иткәнен белгәч, Агата Кристи аннан ничек үч алган
    Бөтен дөнья аны псевдонимы буенча Агата Кристи дип белә. Язучының чын исеме исә Агата Мэллоуэн була. Фантазиясе искиткеч көчле була бу ханымның, шуңа күрә дә XX гасырның иң билгеле детектив остасы булып таныла.
    1556
    0
    9
  • 4 август 2020 - 09:27
    «Тасма теленә ышанып, аферистка 400 мең акча бирдем»
    Авылга кайтканда таныш кызымның машинасына утырып кайтырга туры килде. Күптән күрешкәнебез юк, сагынышканбыз. Өч сәгать юл сизелмәде дә. Роза юл буе эше, тормышы турында сөйләп кайтты. «Рәхәтләнеп эчемне бушаттым, – диде ул саубуллашканда. – Син бит журналист, язып чык, тик танымасыннар гына, алайса белгән кешеләрдән оят».
    2941
    5
    13
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 октябрь 2020 - 19:19
    Без имени
    Гомер бер генэ бирелгэн бит. Эз генэ дэ хормэт юк узенэ бу Айголнен. Шул кадэр авыр булды укырга. Ата анасыннан мин в шоке!!! Нэрсэ утергэннен котэлэрме кызларын? Уз тормышына узе хужа тугел кызларын бит эллэ кайчан тартып чыгарырга кирэк бу тэмугтан. Нинди ул яшэу ди кайнана да, аерылганнар бит. Теге ир кисэгеннэн, телэсэ кайчан кыйналып торыргамы?.
    Якла мине, язмышым
  • 27 октябрь 2020 - 07:37
    Без имени
    Ризыкны кирәк кадәр генә алсагыз айлар буе саклыйсы да булмый...
    Бу лайфакларны хәтта синең әниең дә белми!
  • 26 октябрь 2020 - 12:45
    Без имени
    Хатын кызнын ин зур ялгышы ул, бала тугач узе генэ карый башлый, атасы белми дип уйлый. Билгеле балага, узенэ якын китермэгэч ир кеше узен артык дип хис итэ. Ышана белергэ кирэк, аларга да бала каратырга кирэк эзрэк. Шул вакытта гына гайлэ нык була.
    Артист була белмәгәнмен
  • 26 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Аерылырга, кайнанасыннан китәргә кирәк Аңа(кайнанасына) , нинди булса да, үз улы кадерле. Айгөлгә, балаларының тынычлыгын, тазалыгын сакларга кирәк. Эни кешегә, нинди генә авырлык килсә дә, бөгелмәскә, егылса да торырга, бирешмәскә, балаларына үрнәк, терәк булып яшәргә мөһим. Ул, башка беркем гә, бер ни тиеш түгел. Үстереп җиткергәнче, балалары алдында гына җаваплы. Күктән таш яуса да, аларга тынычлап укырга, яшәргә мөмкинлек тудырырга, дөрес тәрбия биреп үстерергә тиеш. Мине бик гаҗәпләндерде, Айгөлнең әти-әнисенең,булышасы урында, түзәргә кушып, читтән күзәтүләре.
    Якла мине, язмышым
  • 26 октябрь 2020 - 14:11
    Без имени
    "Мунча ташы"нда Фикусия Кактусовна, Мәгмүр Айнымасов кебек исемнәр, то есть, кушаматлар тагалар бит әле геройларына, шуның шикеллерәк итеп Дулкыния дигән. Татарда гомердә дә Дулкыния дигән исем булмады, булмаячак та! Ясалма, бер ышандырмый язганнары, ния генә күттән уйлап, интегеп яза икән ул, аптырыйм. Писатель түгел, псатыл инде.
    Син һаман шул сандугач -3