7 июль 2020 яңалыклары

  • 7 июль 2020 - 16:14
    Баш кавыкласа, чәч майланса... аптека – болында
    Урман-кырлар, бакчалар яшьлек чибәрлегебезне озаграк сакларга ярдәм итә торган үсемлекләргә чиксез бай. Дару үләннәре косметикада бик күп кулланыла. Шуларның һәркем куллана ала торган иң гади берничә рецептын бирәбез. Болар журналыбызның 1976 елгы июнь санында басылган булган.
    765
    0
    0
  • 7 июль 2020 - 15:57
    САЛКЫН ЭЧЕМЛЕКЛӘР
    Укучыларыбызга журналыбызның 1976 елгы июнь санында басылган квас ясау рецептларын тәкъдим итик әле. Мондый эсседә салкынча квас йотып куйсаң, хәл кереп китә кебек.
    1297
    0
    0
  • 7 июль 2020 - 15:42
    Аерылышканда
    Әкрам белән Гөлгенә озак бәхәсләштеләр. Әйберләр әле бер машинага, әле икенче машинага күчә торды. Әкрам кыйммәтле, истәлекле нәрсәләрне Гөлгенә машинасына, ә Гөлгенә Әкрам машинасына ташыды. Арып, хәлдән тайгач, өй каршындагы эскәмиягә килеп утырдылар. Әрле-бирле үтеп торучы кешеләргә дә игътибар итмичә, Әкрам кадерле кешесен соңгы тапкыр кочагына алды.
    6858
    2
    21
  • 7 июль 2020 - 14:21
    Кара карлыганнан «Пятиминутка» кайнатмасы
    Бу кайнатманы кайнату өчен бернинди үлчәү дә, бизмән дә кирәк түгел. Бар да стканалап үлчәнә. Кайнатма тәмле, хуш исле була һәм әчеми дә, күгәрми дә.
    2948
    0
    6
  • 7 июль 2020 - 13:42
    Теплицада – Ташкент! Помидорларны коткарабыз!
    ​​​​​​​Теплица үсемлекләрне салкыннан коткарса да, бүгенгедәй эссе көннәрдә анда баш пешәрлек кызу була. Теплицаның түбәсе дә ачылса, үсемлекләр өчен кулай температураны тоту проблема түгел анысы. Әмма баш-баштагы ишекләрне ачу гына мондый эсседә җитәрлек түгел.
    1283
    0
    0
  • 7 июль 2020 - 08:16
    Татар дөньясы зур югалту кичерә
    Татар дөньясы зур югалту кичерә – милләтпәрвар якын дустыбыз ,
    2585
    0
    7
Хәзер укыйлар
  • Кар патшабикәсе Билгеләнгән вакытта кафеда иде инде кыз. Ишекне ачып керде дә, ярым буш залга күз йөртеп, үзенә кирәкле кешене эзләде. Гомерендә беренче күрүе булса да, ул аны әллә каян таныды. «Снежная королева!» – дигән уй сызылып үтте кабат. Ханбикәләрдәй затлы иде ханым.
    8028
    1
    110
  • Хәшәрәт – Әни, без Фәридә белән өйләнешергә булдык. Син каршы түгелсең бит, әйеме? Зөлфия, улының бу хәбәренә күптән әзер булса да, каушап калды. Бу минутта теленнән нинди генә сүз төшсә дә, ничектер урынсыз, ялгыш булыр кебек тоелды.
    6660
    1
    101
  • Тапшырылмаган имтихан Без еш кына: «Күргәннәрдән китап язырлык, кино төшерерлек», – дибез. Беркемнең дә язмышы ал да гөл түгел. Тик кайберәүләр, аның кире якларын оста итеп яшерә,
    5148
    4
    76
  • Гомернең ике яры Бездә бүген – дебют! Гөлнур Сафиуллинаның дебюты! Ниһаять!.. Аның хикәяләр яза башлавын бик көткән идек без. Хәер, Гөлнурның журналист язмалары ук чын хикәя итеп кабул ителә: йә елмаеп, йә күз яшьләрен тыярга тырышып укыйсың... Ә геройлары үзенә охшаган: тыйнак, акыллы, сизгер күңелле, серле... Кечкенә генә бер сүзе, карашы, хәрәкәте белән дөньяларны үзгәртә, гап-гади тормышны ямьгә төрә белгән... Менә шулай! Хикәяләрендә – фәлсәфә, хисләр, сизгер хатын-кыз йөрәге, тагын әллә ниләр – кыскасы, өр-яңа халәт!
    4314
    6
    47
  • Карындашым – көндәшем  Язын чәчәк аткан алмагачның чәчәкләре ап-ак, бик матур. Ләкин нигә соң алмаларының тәме бертөрле түгел? Берсе баллы, ә икенчесе, карар күзгә матур булса да, эчендә – корт. 
    7596
    2
    46
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 2 март 2021 - 22:12
    Без имени
    Гомер ул бер генэ, Килми ул гел генэ. Син анын, кадерен бел генэ.! Марат С.Н.
    Карындашым – көндәшем 
  • 2 март 2021 - 20:39
    Без имени
    Деградациянең аргы ягы.Ир күрдем дип балаларыңны ничек эт көненә төшерергә мөмкин.
    ​ Кире кайтарып булса...
  • 2 март 2021 - 21:14
    Без имени
    И бала китапларга язар лык.нилэр кылдынн?!? БИК яшьсен,...
    Ришат Төхвәтуллин турында китап чыгачак
  • 2 март 2021 - 12:28
    Без имени
    Икесенең дә беренче никахлары булган ир белән хатын гына кавыша диләр шул ахирәт дөньясында.
    Вәгъдә йөзеге
  • 2 март 2021 - 15:10
    Без имени
    Әйе, шөкер, Рәисә исән-сау. Карап торырга бер дә көчлегә охшамаган ул... Әмма тормышта аңа бик күп сынаулар узарга туры килә... Уза ул аларны... Лаеклы уза... Сабыр, көчле, тәвәккәл ул бүген дә...
    Буран эчләрендә буран