7 июль 2020 яңалыклары

  • 7 июль 2020 - 16:14
    Баш кавыкласа, чәч майланса... аптека – болында
    Урман-кырлар, бакчалар яшьлек чибәрлегебезне озаграк сакларга ярдәм итә торган үсемлекләргә чиксез бай. Дару үләннәре косметикада бик күп кулланыла. Шуларның һәркем куллана ала торган иң гади берничә рецептын бирәбез. Болар журналыбызның 1976 елгы июнь санында басылган булган.
    564
    0
    0
  • 7 июль 2020 - 15:57
    САЛКЫН ЭЧЕМЛЕКЛӘР
    Укучыларыбызга журналыбызның 1976 елгы июнь санында басылган квас ясау рецептларын тәкъдим итик әле. Мондый эсседә салкынча квас йотып куйсаң, хәл кереп китә кебек.
    1098
    0
    0
  • 7 июль 2020 - 15:42
    Аерылышканда
    Әкрам белән Гөлгенә озак бәхәсләштеләр. Әйберләр әле бер машинага, әле икенче машинага күчә торды. Әкрам кыйммәтле, истәлекле нәрсәләрне Гөлгенә машинасына, ә Гөлгенә Әкрам машинасына ташыды. Арып, хәлдән тайгач, өй каршындагы эскәмиягә килеп утырдылар. Әрле-бирле үтеп торучы кешеләргә дә игътибар итмичә, Әкрам кадерле кешесен соңгы тапкыр кочагына алды.
    4847
    1
    12
  • 7 июль 2020 - 14:21
    Кара карлыганнан «Пятиминутка» кайнатмасы
    Бу кайнатманы кайнату өчен бернинди үлчәү дә, бизмән дә кирәк түгел. Бар да стканалап үлчәнә. Кайнатма тәмле, хуш исле була һәм әчеми дә, күгәрми дә.
    2677
    0
    6
  • 7 июль 2020 - 13:42
    Теплицада – Ташкент! Помидорларны коткарабыз!
    ​​​​​​​Теплица үсемлекләрне салкыннан коткарса да, бүгенгедәй эссе көннәрдә анда баш пешәрлек кызу була. Теплицаның түбәсе дә ачылса, үсемлекләр өчен кулай температураны тоту проблема түгел анысы. Әмма баш-баштагы ишекләрне ачу гына мондый эсседә җитәрлек түгел.
    1107
    0
    0
  • 7 июль 2020 - 08:16
    Татар дөньясы зур югалту кичерә
    Татар дөньясы зур югалту кичерә – милләтпәрвар якын дустыбыз ,
    2433
    0
    7
Хәзер укыйлар
  • Син минем балам! – Нихәл, улым! – Айдар Фидаилевич ак биләүдәге бәбине күтәреп, битенә үк терәде. Үз гомерендәге иң шатлыклы көне бүген аның! – Рәхмәт сезгә, Ләйлә! Бу бәхетне бүләк иткәнегез өчен. – Ир баланы күтәргән килеш Ләйләгә борылды. Хатын елый иде. Башта яшерен генә тамган күз яшьләре тора-бара тоташ үксүгә әверелде.  – Ай-дар... Фи-даи-левич... ба-ла-ны бир-мим... Бирә... ал-мыйм... – Ләйләнең бу сүзләре иңрәү булып чыкты. 
    10755
    5
    136
  • Бозым Сихерчеләр, имчеләрне никтер картаеп-бирчәеп беткән карчыклар кыяфәтендә генә күзаллый иде моңарчы Галия. Аларның яшәгән йорты да каядыр бер читтә, аулакта булырга тиеш иде кебек. Ул йорт үзе үк күңелдә шик уятырга, шом кертергә тиеш...  Ачык йөзле, ак яулыклы апа каршы алды аларны.
    6489
    1
    85
  • 7566
    2
    52
  • Ялгыш очрашу Инде ничә ел үткән, әмма аны күргән саен, атлап барган җирдән адымнарын әкренәйтә, йөзенә иңгән гаепле елмаюын махсус җыерылган кашлары астына яшерергә тели. Оныта алмый бугай шул...
    8577
    1
    48
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 сентябрь 2020 - 21:33
    Без имени
    Нэкь шундый дип куз алдына китергэн идем.Ошыйсын Син мина Золфэт,кеше буларак,ир-ат буларак.Сойлэвеннэн ук эйтмэсэн дэ хатынны да балаларынны да яратуын сизелеп тора.Шундый гаилэлэр кубрэк булсын иде.Молодец!!!
    ​Мин хуҗабикәне сайлыйм
  • 21 сентябрь 2020 - 14:35
    Без имени
    Молодцы, Голнур да, Голназ да, афэрин сезгэ, кызлар! Бик матур килеп чыккан!)
    «Мин – Гөлназ Сәфәрова...»
  • 21 сентябрь 2020 - 22:04
    Без имени
    Акыллы ир,сырлап,матурлап тормый,турыдан,молодец!
    ​Мин хуҗабикәне сайлыйм
  • 21 сентябрь 2020 - 11:27
    Без имени
    Яхшы тәмамланды, ләкин бик кыска язма булды
    Җилбәзәкне өйләндерү
  • 20 сентябрь 2020 - 07:43
    Без имени
    Бернәнсәдә аңлашылмады, дәвамы ничек?
    Яңгыр