5 май 2020 яңалыклары

  • 5 май 2020 - 21:18
    Үзе бер батырлык
    «Әтине әни белән урам буйлап клуб янына кадәр озата төшкәнем исемдә калган», –  ди күпне күргән, күпне кичергән, артык күп сөйләргә яратмаган әниебез. Соңгы тапкыр әтисен күрүе шушы була.
    332
    0
    0
  • 5 май 2020 - 21:08
    Тимербаева Наилә апа
    Безнең әбиебез Тимербаева Наилә Мөбәрәкҗан кызы 1935 елның 1 ноябрендә Баландыш авылында дөньяга килә.Сугыш башланган елны аңа нибары 6 яшь була.Шул елларда ачлыкны тоеп, ни бар шуны ашап үскән бала ул. Әтиләре исә сугыштан кайтмый – хәбәрсез югалганнар исемлегендә.
    323
    0
    0
  • 5 май 2020 - 21:02
    «Ничек исән калдык без?»
    Әбием сүзләре : «Саварга сыер юк, тамак туйдырам дияргә йортта бернәрсә юк, ничек исән калып, бүгенге көнгә кадәр яши алуым бер могҗизага тиң. Олы апам әнигә үги бала булса да, без аны яратып, тату яшәдек.
    297
    0
    0
  • 5 май 2020 - 20:53
    «Аны мин генә теләп кайтардым...»
    «Көтә белгәннәр» полкы әнием ягыннан әбием –  Мобаракова Мөгәллимә Шафигулла кызының (1917 – 2007) исеме дә язылырга тиеш. Әби бер-бер артлы ике баласын югалта. Чит җирләргә чыгып китәргә шушы хәл дә этәрмәдеме икән аларны?
    328
    0
    3
  • 5 май 2020 - 20:32
    Кишер үстерүнең  биш сере
    Бер карасаң, кишер үстерүнең ние бар инде? Чәчтең, утадың, сирәкләдең, алдың... Әмма кайчак менә шушы гап-гади генә булган кишерне дә тиешенчә үстереп булмый. Йә тишелми, йә вак була, йә кәкре дә бөкре булып үсә... Бу язмада кишер үстерүгә бәйле берничә серне чишмәкче булабыз.
    1909
    0
    3
  • 5 май 2020 - 16:37
    «Татарстанда маска режимы әле озак сакланачак» 
    Бүгенге көнгә республикада коронавирус инфекциясе йоктарган 1208 кеше теркәлгән.
    560
    0
    2
  • 5 май 2020 - 13:21
    Каберен генә булса да белсәк
    Минем Әнием Мөхәммәтшина Фирая Сөләйман кызы сугыш чоры баласы. Ул 1934 нче елның 8 нче декабрендә Баландыш авылында дөньяга килгән. Сугыш башланганда аңа нибары 7 яшь кенә була.
    312
    0
    0
  • 5 май 2020 - 13:15
    Ничә чакрым җәяү үттек икән...
    Әбиемнең яшьлеге сугыш чорына туры килә. Сугыш башланган көнне бүгенгедәй хәтерли ул. Сугыш башланганда аңа 11 яшь була.
    297
    0
    0
  • 5 май 2020 - 13:08
    Садриева Хәттисә
    Садриева Хәттисә Апас районы Дәүләки авылыннан, тыл ветераны.
    296
    0
    0
  • 5 май 2020 - 13:01
    Мәңгелек көтү
    Әбием Гарифҗанова Мәгъмүрә Шакир кызы 1908 елда Әтнә районы Олы Мәңгәр авылында туган.
    296
    0
    0
  • 5 май 2020 - 12:56
    Күпме газап, сагыш, кайгы күргән күзләренә карыйм тутырып
    Әнием Хаҗиева Сания Габдрахман кызы 1935 нче елның 16 нчы февралендә Баландыш авылында дөньяга килә. Сугыш башланганда Әнигә 6 яшь була. Әниемнең әтисе Габдрахман бабайны 1942 нче елда сугышка алалар.
    304
    0
    0
  • 5 май 2020 - 12:39
    Моңаймагыз, шомыртларым
    Сугыш башланганда, әнием Рәхимәгә 17 яшь булган. 1917 елгы, 1918 елгы Шәрифҗан һәм Мөбәрәкҗан исемле ике абыйсын фронтка алалар. Алар хәбәрсез югала. Шулай итеп, уку кайгысы онытыла.
    462
    1
    3
  • 5 май 2020 - 12:33
    Гарипова Гөлсем апа
    Гарипова Гөлсем апа Әтнә районы Югары Сәрдә авылында 1910 елда туа.
    305
    0
    0
  • 5 май 2020 - 11:54
    НИНДИ УЛ АЛИНА?
    Алина Заһитова турында ниләр генә язмыйлар да, ниләр генә сөйләмиләр! Бу көннәрдә аның фигуралы шуу буенча Россия җыелма командасында калу-калмавын тикшерделәр.
    623
    0
    0
  • 5 май 2020 - 01:41
    Бер мәхәббәт һәм нәфрәт тарихы
    Аның эчендә гел ут булгандыр. Ул шул уйлары белән яткандыр, торгандыр... Сагынгандыр, саргайгандыр... Билгесезлек әрнеткәндер... Бабам – Гордеев Петр Гордеевичның тормыш юлы белән якыннан таныша башлагач шаккаттым: ул бу сынауны ничекләр кичте, гомер буе шушындый газап белән ничек яшәде икән?! 
    4630
    3
    25
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 октябрь 2020 - 19:19
    Без имени
    Гомер бер генэ бирелгэн бит. Эз генэ дэ хормэт юк узенэ бу Айголнен. Шул кадэр авыр булды укырга. Ата анасыннан мин в шоке!!! Нэрсэ утергэннен котэлэрме кызларын? Уз тормышына узе хужа тугел кызларын бит эллэ кайчан тартып чыгарырга кирэк бу тэмугтан. Нинди ул яшэу ди кайнана да, аерылганнар бит. Теге ир кисэгеннэн, телэсэ кайчан кыйналып торыргамы?.
    Якла мине, язмышым
  • 27 октябрь 2020 - 07:37
    Без имени
    Ризыкны кирәк кадәр генә алсагыз айлар буе саклыйсы да булмый...
    Бу лайфакларны хәтта синең әниең дә белми!
  • 26 октябрь 2020 - 12:45
    Без имени
    Хатын кызнын ин зур ялгышы ул, бала тугач узе генэ карый башлый, атасы белми дип уйлый. Билгеле балага, узенэ якын китермэгэч ир кеше узен артык дип хис итэ. Ышана белергэ кирэк, аларга да бала каратырга кирэк эзрэк. Шул вакытта гына гайлэ нык була.
    Артист була белмәгәнмен
  • 26 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Аерылырга, кайнанасыннан китәргә кирәк Аңа(кайнанасына) , нинди булса да, үз улы кадерле. Айгөлгә, балаларының тынычлыгын, тазалыгын сакларга кирәк. Эни кешегә, нинди генә авырлык килсә дә, бөгелмәскә, егылса да торырга, бирешмәскә, балаларына үрнәк, терәк булып яшәргә мөһим. Ул, башка беркем гә, бер ни тиеш түгел. Үстереп җиткергәнче, балалары алдында гына җаваплы. Күктән таш яуса да, аларга тынычлап укырга, яшәргә мөмкинлек тудырырга, дөрес тәрбия биреп үстерергә тиеш. Мине бик гаҗәпләндерде, Айгөлнең әти-әнисенең,булышасы урында, түзәргә кушып, читтән күзәтүләре.
    Якла мине, язмышым
  • 26 октябрь 2020 - 14:11
    Без имени
    "Мунча ташы"нда Фикусия Кактусовна, Мәгмүр Айнымасов кебек исемнәр, то есть, кушаматлар тагалар бит әле геройларына, шуның шикеллерәк итеп Дулкыния дигән. Татарда гомердә дә Дулкыния дигән исем булмады, булмаячак та! Ясалма, бер ышандырмый язганнары, ния генә күттән уйлап, интегеп яза икән ул, аптырыйм. Писатель түгел, псатыл инде.
    Син һаман шул сандугач -3