13 апрель 2020 яңалыклары

  • 13 апрель 2020 - 16:23
    Алинә Заһитовага бүген тагын сокланыйк!
    Бүген, ниһаять, җанатарлар Олимпия чемпионы Алинә Заһитованың Швейцариядә узган Аrt on lce шоу программасын югары сыйфатта карый ала.
    786
    0
    0
  • 13 апрель 2020 - 16:13
    Үзгәртергә теләгән гадәтләрегез бармы? Моны ничек эшләргә?
    Гадәт дигәч, кемдер шунда ук аның начарларын гына күз алдына китерер. Әйтик, аракы эчүне, тәмәке тартуны. Югыйсә, гадәтләр һәркайсыбызда бихисап. Без аларның кайберләренең барлыгын сизмибез генә. Әйтик, иртән  торгач бит юу, теш чистарту, урын-җирне җыештырып кую – болар да гадәт бит. Һәм алар безгә кечкенәдән салына. Шулай булгач, бездәге гадәтләрне икегә бүләргә кирәктер: файдалыга һәм начарларга. Файдалысы аңлашыла инде: иртән йөгерү,  зарядка ясау, өйне тәртиптә тоту...   
    779
    0
    3
  • 13 апрель 2020 - 11:34
     Яман шештән үлгән Айгөлнең улы ятим түгел
    Үткән ел Россия каналында «Андрей Малахов белән туры эфир» тапшыруында якташыбыз, Казан шәһәрендә яшәүче, яман шеш белән авыручы ялгыз ана Айгөл Фазыйлова бердәнбер улы – алты яшьлек улы Әмирне тәрбиягә алу өчен гаилә эзләве турында белдергән иде.
    9143
    2
    89
  • 13 апрель 2020 - 01:14
    Бүген Татарстанда медицина битлекләре җитештерүнең яңа линиясе ачыла
    «Түбәнкаманефтехим»нең «Полиматиз»  кече компаниясе бүгеннән медицина битлекләре җитештерү буенча линия эшләтеп җибәрә.  
    645
    0
    0
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 26 октябрь 2020 - 10:55
    Без имени
    Шул без белгән сары чәчле Сания, ә биредә нәни кызчык, 10 яшьләрдер инде. Менә бит истәлек.
    Моңаймагыз, шомыртларым
  • 23 октябрь 2020 - 11:50
    Без имени
    популярлык кына түгел, шапырыну, мактанчыклык та китмәячәк синнән мәңгелек "депутат"
    «Йолдызлар өстеннән йөрибез...»
  • 23 октябрь 2020 - 11:49
    Без имени
    сабаны - безнеке, туе - әллә кемнеке?!........
    «Йолдызлар өстеннән йөрибез...»
  • 23 октябрь 2020 - 11:47
    Без имени
    "Дәүләт тә халыкны яшәртү ягын кайгырта дип язган. Һичьюгы "кайгырта"! сүзен куштырнакларга алмаган. Кемгә тәлинкә тотып, к... ен сөртәсең инде, балакай? Ә? Пенсиягә чыга алмыйча үлүче, ә бит алар сәламәт яшәү рәвеше алып барганнар иде, эчми-тартмый, сөйрәлчек түгел иделәр, китеп бардылар. Әйе, яшьли тегендә китүләрен кайгырта. Әзрәк халык янында аның тирәсендә булыгыз инде. күктә очып йөрер замана да, ул яшьтә дә түгелсең, балакаем.
    Хушлашмыйк, яшьлек
  • 23 октябрь 2020 - 15:55
    Без имени
    Мына пример. Улнын ниндие юк та, кызнын ниндие юк. Энилэре беренче чиратта узе гаепле,, элбэттэ...
    Чоңгыллардан чыгам, дисәң