2 декабрь 2019 яңалыклары

  • 2 декабрь 2019 - 15:46
    3 декабрьдә мөмкинлекләре чикләнгән кешеләр декадасы башлана
    Декадада балаларга игътибар зур булачак. Бу хакта бүген булып узган матбугат очрашуында Хезмәт, халыкны эш белән тәэмин итү һәм социаль яклау министры Эльмира Зарипова хәбәр итте.
    176
    0
    0
  • 2 декабрь 2019 - 14:53
    Ул ЯРАТУ турында яза 
    Укучылары белән очрашу турына чыккан  Эльчин САФАРЛИның Казанны урап узганы юк әле. «Южный» сәүдә-күңел ачу үзәгендә язучы белән булган быелгы очрашу беренче минуттан ук «сорау-җавап» форматында барды. Аларның кайберләрен сезгә дә тәкъдим итәбез.    
    843
    2
    3
  • 2 декабрь 2019 - 12:04
    Абунәче декадасы башланды. Бәяләргә 10 процент ташлама!
    Бүгеннән Абунәче декадасы башланды. 12 декабрьгә кадәр яраткан газета-журналларыгызга арзанрак бәядән язылып кала аласыз
    167
    0
    0
Хәзер укыйлар
  • 7579
    9
    238
  • ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ  Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара...
    8106
    9
    192
  • Бәхет шәүләсе ​​​​​​​Тиранның төрлесе була. Кул күтәреп, җәберләп кенә торучыны түгел, кешене рухи яктан басып, иреген чикләп яшәүчеләргә карата да әйтелә ул. Карап торышка менә дигән ир, кайгыртучан әти дип уйларлык кешеләр дә гаиләдә тиран булып чыгарга мөмкин.
    8122
    6
    125
  • Кардагы эзләргә ни булыр?!  Урамда кар-буран уйный. Әллә быелның беренче бураны инде?! Юл кырыйларында кар эскерте өелеп тормаганга шулай тоеламы соң, әллә яуганы да эреп бетә баргангамы. Һәр яуган кар, сукмакларны тутырып бөтерелгән буран бу кышның беренчесе сыман... 
    6713
    0
    104
  • Ике туй – бер ир «Ике тапкыр кияүгә чыгарсың», – диде миңа чегән хатыны. Күзләремә яшь килде...
    6560
    2
    101
Соңгы комментарийлар
  • 27 гыйнвар 2020 - 11:47
    Без имени
    Тэмамланмаган хикэя кебек
    Туган көн бүләге
  • 27 гыйнвар 2020 - 12:32
    Без имени
    66 яшьтэ бала тудыру-жавапсызлык
    Чәчәкле көзге мәхәббәт
  • 27 гыйнвар 2020 - 14:32
    Без имени
    Э яшь хатын купмегэ кадэр тузэр икэн сон, бабай ха
    Чәчәкле көзге мәхәббәт
  • 27 гыйнвар 2020 - 15:09
    Без имени
    Бабай вакыт уткэн саен бит шушы яшьтэ тормый, картая, яшь хатын 40 та булганда иргэ бит уже 70 Карт бабай белэн торасы килер микэн Шундый бер семьяны белэм яшь хатын алдан кызы белэн , э 72 яшьлек абзый арт ан бара Бу семьяга олы мэхэббэт телим эфэрин
    Чәчәкле көзге мәхәббәт
  • 27 гыйнвар 2020 - 00:19
    Без имени
    Сенлегезнен эшларенда унышлар гына булсын,пациентлары исан булсыннар!!!
    Гомер җепләре