3 сентябрь 2014 яңалыклары

  • 3 сентябрь 2014 - 00:00
    Тургай яки җиһан тәрәзәсе
    Татар дөньясының иртәләрен Миләүшә белән башлавына быел унбиш ел булган икән инде. Сүзем «Татарстан–Яңа гасыр» каналындагы «Манзара» («Хәерле иртә») тапшыруларының баш мөхәррире..
    1519
    0
    0
  • 3 сентябрь 2014 - 00:00
    Вьетнам
    Вьетнам – тулы рәсми атамасы Вьетнам Социалистик Республикасы – Көньяк-Көнчыгыш Азиядәге дәүләт, Һиндкытай ярымутравында урнашкан. Көнбатыштан – Лаос һәм Камбоджа, төньяктан Кытай белән чиктәш..
    1082
    0
    0
  • 3 сентябрь 2014 - 00:00
    Артык кашыклар
    Бу көннәр ул чакта, өннән бигрәк, төшкә ошаган иде... Игезәк кызларым туды! Тик вакытыннан күпкә алда дөньяга килгәнгә, сабыйларның үпкәләре ачылмады – алар беренче көннәрдә махсус аппаратсыз..
    2600
    2
    10
  • 3 сентябрь 2014 - 00:00
    Мин тиздән әни булам!
    Иң элек хатын-кызлар консультациясенә бардым. Әни булырга теләвемне һәм кирәкле анализлар тапшырырга әзер икәнемне белдергәч, гинеколог сөенә-сөенә башын какты – практикасында бу сорауга җитди якын..
    918
    0
    0
Хәзер укыйлар
  • Юлдаш Бүген – 2 гыйнвар. Алиянең генә туган шәһәрен инде өч ел күргәне юк. Күңел ярасы өч ел буе төзәлмәде... Төне буе елап чыкканнан соң кисәк кенә җыенды да, өч ел элек Мәскәүгә чыгып китте ул...
    7005
    1
    66
  • Яңа ел төне сере – Сәлам! Тагын бер ел үтеп китте. Очрашу төне җитте...  Телефон экранында көтелгән һәм таныш сүзләрне күрүгә Ләйлә  елмаеп куйды. Онытмаган! Быел да үзе беренче яза... Яңа ел төнен каршы алганда нәкъ төнге өчтә... Менә инде унынчы ел шулай...
    8227
    2
    61
  • Ефәк яулык – Апам, менә сиңа тапшырырга куштылар, амәнәт диделәр. – Амәнәт? Марат үтә дә зәвыклы төргәкне Илсөягә сузды.
    6213
    2
    57
  • Тапкыр малай Әнисе тиз генә кайтмады. Ул, гомумән, кайтмады. Хәбәре дә юк, үзе дә. «Суга төшкәндәй югалды», – дип пошынып, елап-сыктап йөрде Фатиха апа. Әтисен госпитальдән кабат фронтка җибәргәннәр. «Хәдичә килеп җитә алмады», – дигән ул хатында. Ризык төягән Хәдичә, мөгаен, ач гидайлар кулыннан кичкәндер дигән уйда тукталдылар. 
    5343
    2
    54
  • Хат язучы Көтелмәгән хат Айдарның бөтен күңелен актарып ташлады. Кайтасы көнен минутлап санап көтә солдат. 
    4113
    0
    47
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 гыйнвар 2022 - 07:56
    Без имени
    Шээп. Бик эчкерсез кеше икэн Фирзэр абый. Укыганнан сон, Фирзэр абыйга хормэт ем артты.
    Хатын-кыз – фәрештә ул!
  • 21 гыйнвар 2022 - 10:12
    Без имени
    Куп язалар инде берсенен ире ташлаган да башка хатынга киткан. я инде егет жебеган анисе сузе белан яши. гел ирлардан зарлану да зарлану. Бу язма ичмасам балачакны, яшь чакны иска алдырды. кызык итеп, матур итеп язылган. авторга рахмат. Ату гел ир-егетларне гаеплау турында язылганнар туйдырган иде.
    Бутый, итек һәм... итек кенә дә түгел
  • 21 гыйнвар 2022 - 12:29
    Без имени
    Бу хәлгз тарыган кешеләргә холай түземлек бирсен.Зур рәхмәт авторга.
    Кулга-кул тотынса...
  • 20 гыйнвар 2022 - 15:40
    Без имени
    Э ник хатыны больниста улде?! Ан,ламадым...
    "Алтын таулар вәгъдә итмим..."
  • 20 гыйнвар 2022 - 12:00
    Без имени
    Бешергэнем бар, тэмле була!
    Лимон бәлеше