12 ноябрь 2021 яңалыклары

  • 12 ноябрь 2021 - 17:07
    Сез әле Бөтенроссия халык санын алу кампаниясендә катнаштыгызмы?
    «Татар-информ» мәгълүмат агентлыгында журналистлар өчен узган матбугат конференциясендә Бөтенроссия халык санын алу кампаниясенең азаккы көннәре турында сөйләштеләр.
    2689
    0
    0
  • 12 ноябрь 2021 - 16:49
    «Без үз авылыбызга кирәк»
    Батырып эшләгән кебек, ял да итә беләләр. Әйе, әйе, шуның кадәр һөнәрләре булса да, алар ял итәргә вакыт таба. Илүзә әйткәнчә, авылда да менә дигән итеп яшәп була, теләк кенә булсын да, өлгер генә бул.
    1955
    1
    1
  • 12 ноябрь 2021 - 15:06
    Тагын бер танылган гаиләдә сабый туган 
    Татарстанның халык артисты Римма Ибраһимованың тагын бер оныгы туган.
    2595
    0
    4
  • 12 ноябрь 2021 - 14:40
    Гөр-гөр килеп яшәү
    «Бар әле...» дигән эш барлыгын беләсезме? Без белми идек, Актаныш районы Пучы авылында аңлаттылар.
    5046
    5
    127
  • 12 ноябрь 2021 - 11:46
    Дәрвиш режиссёр
    «Ничек бар – шулай»: режиссер Айдар Җәббаров. «Алтын битлек» номинанты, Мәскәү, Санкт-Петербургның мәртәбәле сәхнәләре өчен спектакльләр куеп, Казаннан, яраткан Камал театрыннан аерылмаган яшь режиссёр Айдар Җәббаровның  холкындагы биш төп сыйфатны, аның нәрсәсез яши алмаячагын беләсегез килсә, видеоны карагыз. 
    829
    0
    0
  • 12 ноябрь 2021 - 10:33
    Тутырылган күркә боты
    Ноябрь – өмәләр чоры. Борынгыдын килгән йола буенча, симез казларны суеп, каклап, тозлап, мамык мендәрләр тутырып, бәрәкәтенә сөенеп йөри торган ай ул. Хәзер күпләр, каз-үрдәк белән генә чикләнмичә, күркәләр дә үстерә. Туклыклы, диетик күркә итен төрле сыйларда кулланырга була. Рубриканың ноябрь кунагы – Венера АРСЛАНОВА. Уңган хуҗабикәдән тутырылган күркә боты пешерергә өйрәнәбез.
    1333
    0
    0
  • 12 ноябрь 2021 - 09:42
    «Мən – azərbaycanlıyam. Azərbaycan dilində danışıram»*
    Кара күзле, чем-кара чәчле, гадәттәгедән карарак тәнле азәрбайҗаннар – безнең тугандаш халык. Диннәре белән дә, чыгышлары белән дә безнең милләткә якын алар. Азәрбайҗаннар – ковер сугу осталыгына, тамбур чигүе серләренә ия халык, моны бөтен дөнья белә. Тормыш мәшәкатенә ничек кенә күмелмәсеннәр, бусагада кунак күренсә, бар эшләрен ташлап, кадерле кешене каршы алырга, сыйларга тотыналар. Азәрбайҗаннар өенә килеп керүгә иң элек аяк киемегезне салыгыз. Аннары тулысынча кунакчыл хуҗа хозурында калырсыз.
    772
    0
    0
  • 12 ноябрь 2021 - 09:38
    Кулларга массаж
    Кулларга массаж ясап, аның матурлыгын һәм яшьлеген озынайтабыз. Җитмәсә, безнең кулларда, бигрәк тә уч төбендә бик күп рефлекс нокталары бар. Массаж ясап, бөтен организмга дәва ала алабыз. Сәхифәбезнең даими эксперты Ләйсән САБИТОВА кул бармакларына массаж ясарга өйрәтер.
    787
    0
    0
  • 12 ноябрь 2021 - 08:49
    Ләбиб Лерон: «Аның ышанычы миңа көч бирде»
    Ир-ат һәм хатын-кыз. Бер үк Галәмгә без бит очраклы гына эләкмәгән... Шулай булгач, нигә соң бер-беребезне күп вакыт аңламыйбыз? Гамәлләребезне, теге яки бу адымыбызны, әйткән сүзләребезне... Бу юлы сүзне язучы Ләбиб Леронга бирик әле. 
    1944
    0
    1
Хәзер укыйлар
  • «Мин синең иреңне бәхетле итәм...» Тормышның яңа борылышында үзебезне нәрсә көткәнен без беркайчан белмибез. Уйламаган җирдән аякка уралган ниндидер борчулармы, әллә бөтенләй көтмәгән сөенечләрме? Тормыш борылышлары безне күкләрдән җиргә төшерә ала. Ә кайчак – киресенчә: бәхетсезлегең бәхет юлына бер адым гына булуын аңлата. Чүпрәле районының «Туган як» газетасы баш мөхәррире Резидә Җамалтдинова һәм аның ире Рамилнең очрашу, танышу, кавышу тарихы – шуңа бер мисал. Ачыктан-ачык сөйләшәбез.
    7214
    7
    66
  • «Хатының кайда – син шунда бул, тормышны бергә тартыгыз» «Тәгәри китте йомгагым, күрмәдегезме, агайлар», – ди Гөлчәчәк татар халык әкиятендә. Гомер йомгагын сүтә-сүтә, көннәр, айлар, еллар үтә... Адәм баласы әллә кайда – офыклар артында көтеп торган бәхетне эзләп бара да бара... Үткәнебезне – бар иткән, киләчәгебезгә нигез салган бүгенгебезне сизми дә калабыз. Мин бүгенгем белән бәхетле!
    4479
    0
    43
  • Гомер бер генә килә  Балалары икәү булса да, әниләре янына килергә ашыкмыйлар, эшләре бик тыгыз, ахры. Рафига апа ике учын янәшә куеп гел дога укый, Аллаhы Тәгаләдән җиңел үлем сорап ялвара.  Ул Галиягә үз тормышын сөйләп бирде инде: «Балаларым минем үлемемне телиләр инде. Мин киткәч, алар арасында фатир өчен тавыш-гауга чыгар инде. Карт кеше кемгә кирәк».
    4871
    0
    37
  • Өмет белән алга карап яшәргә әнкәйдән өйрәндем 1981 ел. Булачак кайнанам белән мин Казан тимер юл вокзалында таныштым. Төнге сәгать 11 дә! «Төнлә белән беренче тапкыр кайнанаң белән кайнатаңны күрергә вокзалга төшәчәксең», – дисәләр, һич ышанмас идем.
    2951
    4
    36
  • Үтмә, гомер, заяга! Хатынын һәр баганага көнләвенең урынсыз гына түгел, ә тормышларын җимерүче, бер-берсеннән читләтүче гамәл икәнлеген, кызганыч, Гамил һич кенә дә аңларга теләми...
    9652
    6
    35
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 1 декабрь 2022 - 21:27
    Без имени
    Баланын этисе бардыр бит? Этисе дэ алгаласын бакчадан, уйнатсын, саф хавалар суларга алып чыксын. Ник эни тиеш дип белэсез? Ул узенекен устереп, кеше иткэн инде, житэр ана. Олы яшьтэ, башны кутэрмичэ, бала карап булмый да эле, арыта да. Узегез тапкансыз, узегез устерегез! Алла сабырлык хэм ярдэмен бирсен. Бала устеру жинел дигэн кеше юк эле, аны бит уйнатып, ашату, юындыру гына тугел, тэрбия бирергэ дэ кирэк.
    Әни шәхси тормышын төзи, мин җәфаланам
  • 1 декабрь 2022 - 21:15
    Без имени
    Белмим, мин дэ баланы берузем тарбиялим, эни эти икенче шэхэрдэ торалар, Бер булышучым да юк, куршедэн башка, элдэ Аллага шокер ул бар, баланы иртэн торып мэктэпкэ озата (1класс), мин эшкэ БИК иртэ китэм, дэрес беткэч подъездда каршы алып квартирага кертеп, ашарга жылытып бирэ. Свидание га йорергэ уемда да юк, даже не представляю как это. Куршемэ озын гомер сэлэмэтлек телим, элдэ ул бар. Бала усэ ул, Гомер буе бэлэкэй булмый, Шуна элеге вакытта баланы карау минем очен важнее всяких свиданий и личной жизни.
    Әни шәхси тормышын төзи, мин җәфаланам
  • 1 декабрь 2022 - 16:39
    Без имени
    Баштан утте, килмэгэн туганы калды микэн, торыргада. Йэ эйтмичэ килеп керэлэр иде. Аннары зарланганнарын ишеттемдэ. Берегезнедэ чакырып китермэдем, уземнен сезгэ барып торганым юк дидем. Мэжбури тотмыйм узегез килэсез дидем. Тоже бер булмэле иде. Хэзер килэсэлэрдэ китэлэр. Эле аларча булырга тиеш. Булмый гына торсын эле.
    Иремнең туганнары...
  • 1 декабрь 2022 - 10:43
    Без имени
    Котлыйбыз! Яшьлэр безнен килэчэгебез
    «Яңа йолдыз»да яңа җиңүче!
  • 1 декабрь 2022 - 09:35
    Без имени
    Бик кызыклы ,эчтелекле язма.
    Тау артында таулар бар