В Казани состоятся гастроли легендарного театра «Современник»

С 1 по 6 июля 2016 на сцене ТГАТ им.Г.Камала пройдут большие гастроли одного из лучших театров России — Московского театра «Современник». В год своего 60-летнего юбилея коллектив представит в Казани три знаменитых названия из своего большого репертуара - спектакли «Три товарища» по Э.М.Ремарку (1, 2 июля) с участием практически всей труппы театра (главные роли исполняют Светлана Иванова, Александр Хованский, Сергей Юшкевич, Сергей Гирин); «Вишневый сад» А.П.Чехова (3, 4 июля) с Мариной Нееловой, Сергеем Гармашем и Ольгой Дроздовой в главных ролях; «Двое на качелях» У.Гибсона (5, 6 июля) с Чулпан Хаматовой и Кириллом Сафроновым. Гастроли пройдут при поддержке Мэрии Казани, сообщает министерство культуры Республики Татарстан
Все три спектакля поставлены выдающимся режиссером Галиной Волчек, которая руководит «Современником» более сорока лет. Ее творческая деятельность отмечена множеством званий и наград, но, как неоднократно говорила сама Волчек, ее главная награда – «переполненный зрительный зал театра». Спектакли Галины Волчек во всем мире признаны подлинными образцами развивающегося во времени русского психологического театра.
Московский театр «Современник» был основан группой молодых актеров — Олегом Ефремовым, Галиной Волчек, Игорем Квашой, Лилией Толмачевой, Евгением Евстигнеевым, Олегом Табаковым - в 1956 году. В годы «оттепели» он стал первым театром, рожденным свободным творческим объединением группы единомышленников и сумевшим отстоять себя как целостный художественный коллектив. Основой репертуара «Современника» всегда были и остаются произведения, созданные современными авторами.
В сентябре 1970 г. Олег Ефремов принял предложение возглавить труппу Художественного театра. Вместе с ним из «Современника» ушли многие ведущие актёры; пресса писала об исчерпанности миссии театра и предрекала скорый конец «Современника». В 1972 году труппа проголосовала за то, чтобы художественное руководство театром приняла на себя Галина Волчек. Вопреки прогнозом театр не умер. В труппу пришли новые актеры и среди них Марина Неёлова, Валентин Гафт, Лия Ахеджакова, Авангард Леонтьев. В театре сформировались и стали серьезными актерами Елена Яковлева, Сергей Гармаш, Василий Мищенко, Ольга Дроздова, Мария Аниканова, Чулпан Хаматова, Сергей Юшкевич, Александр Хованский. Сегодня рядом с ними большие, ответственные роли играют молодые талантливые артисты – Светлана Иванова, Виктория Романенко, Артур Смольянинов, Шамиль Хаматов, Илья Лыков ...
«Современник» следует одной из главных своих задач - говорить со зрителем сегодняшним языком о сегодняшних проблемах. Более 150 спектаклей поставлено на сцене театра за эти шестьдесят лет - и почти половина из них по пьесам, написанным авторами специально для театра. Отсюда началось шествие пьес Виктора Розова, Михаила Рощина, Людмилы Петрушевской, Александра Галина, Владимира Гуркина, Николая Коляды и многих других. Оставаясь верным современности, театр ищет ее и в классике, сквозь призму которой стремится увидеть живую, сегодняшнюю проблему.
Фото с сайта http://www.sovremennik.ru
Все три спектакля поставлены выдающимся режиссером Галиной Волчек, которая руководит «Современником» более сорока лет. Ее творческая деятельность отмечена множеством званий и наград, но, как неоднократно говорила сама Волчек, ее главная награда – «переполненный зрительный зал театра». Спектакли Галины Волчек во всем мире признаны подлинными образцами развивающегося во времени русского психологического театра.
Московский театр «Современник» был основан группой молодых актеров — Олегом Ефремовым, Галиной Волчек, Игорем Квашой, Лилией Толмачевой, Евгением Евстигнеевым, Олегом Табаковым - в 1956 году. В годы «оттепели» он стал первым театром, рожденным свободным творческим объединением группы единомышленников и сумевшим отстоять себя как целостный художественный коллектив. Основой репертуара «Современника» всегда были и остаются произведения, созданные современными авторами.
В сентябре 1970 г. Олег Ефремов принял предложение возглавить труппу Художественного театра. Вместе с ним из «Современника» ушли многие ведущие актёры; пресса писала об исчерпанности миссии театра и предрекала скорый конец «Современника». В 1972 году труппа проголосовала за то, чтобы художественное руководство театром приняла на себя Галина Волчек. Вопреки прогнозом театр не умер. В труппу пришли новые актеры и среди них Марина Неёлова, Валентин Гафт, Лия Ахеджакова, Авангард Леонтьев. В театре сформировались и стали серьезными актерами Елена Яковлева, Сергей Гармаш, Василий Мищенко, Ольга Дроздова, Мария Аниканова, Чулпан Хаматова, Сергей Юшкевич, Александр Хованский. Сегодня рядом с ними большие, ответственные роли играют молодые талантливые артисты – Светлана Иванова, Виктория Романенко, Артур Смольянинов, Шамиль Хаматов, Илья Лыков ...
«Современник» следует одной из главных своих задач - говорить со зрителем сегодняшним языком о сегодняшних проблемах. Более 150 спектаклей поставлено на сцене театра за эти шестьдесят лет - и почти половина из них по пьесам, написанным авторами специально для театра. Отсюда началось шествие пьес Виктора Розова, Михаила Рощина, Людмилы Петрушевской, Александра Галина, Владимира Гуркина, Николая Коляды и многих других. Оставаясь верным современности, театр ищет ее и в классике, сквозь призму которой стремится увидеть живую, сегодняшнюю проблему.
Фото с сайта http://www.sovremennik.ru
Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз
Хәзер укыйлар
-
Дус кызымның ире икенче хатын алган Дус кызыма шулчак әллә нәрсә булды, мышык-мышык елап җибәрде, керфекләренә яккан тушь җебеп, алсу бите буйлап акты. Мин Гөлчәчәкне тынычландырырдай кирәкле сүзләр таба алмадым, ни өчен сорау биргәнемә дә үкендем...
-
Хата Тормышта бер генә кеше дә хаталардан хали түгел. Без ясаган хаталар бер-берсеннән зурлыгы йә кечкенәлеге белән генә аерыладыр. Кечкенәләре шунда ук онытыладыр. Ә зурраклары, язмышыңны башка сукмактан алып кереп киткәннәре... Алары башка шул. Алары сине гомер буе озата бара...
-
Елама, Сәрвиназ! (хикәя)
-
Ләкләкләр Яз җиткән саен ләкләкләр кайтуын өзелеп көтә башлыйм. Бу кошлар кайткач җиһанга яңа тормыш иңә кебек. Мин өчен бик кадерле алар. Аларга кагылышлы үз тарихым бар.
-
«Кичер мине, әни!» Ә менә бу – ул керәсе йорт, анда аны әнисе көтә. Унбиш ел көтә инде... Кичке эңгер-меңгер. Кәүсәриянең күзе ирексездән ике якты тәрәзәгә төште. Аларның берсендә бөкрәйгән хатын-кыз шәүләсе күренде. «Йә Хода! Ничек картайган!» Кызганудан Кәүсәриянең йөрәге чәнчеп алды...
Соңгы комментарийлар
-
23 март 2023 - 11:56Без имениБашта ул үзе генә булганда аңа игътибар күп булган, аннан сез кияүгә чыккансыз, игътибар кими төшкән, бала туган, тагын ныграк кимегән, аңа гына карап тору беткән. Ул бала гына икәнен онытып җибәргәнсез. Сезгә ул инде зур, үчтекиләргә кирәк түгел дип саный башлагансыз. Ә ул балада әкренләп әнә шул көнләшү дә, үпкәләү дә, үртәлү дә барлыкка килгән. Белмим, бу хәлне төзәтә алырсызмы.Ничек дуслаштырыйм?
-
22 март 2023 - 10:47Без имени«Улымны узем генэ устердем» дигэн суздэн сон ук барысы да анлашылды. Киленне яратмавыгыз хэр суздэн «кычкырып» тора. Вот и гаеп эзлисезОныгым минеке түгел...
-
22 март 2023 - 09:46Без имениМенэ бу ирне жэллэп язгансыз, кешенен гаилэ тормышын белмичэ язып булмый бит, юньле ирдэн хатын китми, малаен курергэ тилмереп артыннан чабып йоргэнче, гаилэ бн яшэгэндэ кадерлэрен белеп яшэргэ булган дип тэ уйлап була, остендэге киемен утюклап кию кимэу кешенен узеннэн тора, аяксыз, кулсыз кеше тугел бит ул, утюклап кисен, хатын- кыз эш аты тугел бит ул, баласын карарга вакыты тисэ бик яхшы, ир- ат бала чага тугел, гаилэ коргач ул узе йорттагы ботен кеше очен жаваплы булырга тиеш, хатын жилкэсенэ менеп утырырга тиеш тугел!!Бер очрашу
-
22 март 2023 - 14:07Без имениУлыгыз баланы яраткач, кысылмагыз. Безкапчыкта ятмый конечно. Ноикенче яктан, кешелэрбит детдомнан да алып устерэОныгым минеке түгел...
-
23 март 2023 - 16:39Без имениБу язманы бик дулкынланып,тетрэнеп укыдым,Аннан коментарийларны да укып чыктым,торле фикерлэр эйтелгэн,хэрберсе дэ дорестер дип уйлыйм.Куренекле шэхеслэрнен тормышын гади халык белми,курми бит,барысы да ал да гол кебек.Баксан, алай тугел икэн...Боек шэхеслэр бераз эгоистрак булалар шикелле,аларга кубрэк игьтибар кирэк,шуна курэ аларнын гаилэ тормышлары да ,яшэу рэвешлэре дэ бераз узгэрэк,ягьни каршылыклы,ямьсезлеклэр белэн чуарлана.Икенчедэн боек шэхес булыр очен узенне танытыр очен ботен гомеренне шул идеяга юнэлтергэ кирэк.Э ботенесенэ дэ житешер очен бик кочле рух,батырлык кирэктер дип саныйм мин.Андыйлар да бар сэнгать кешелэре арасында.Э шулай да Галимэ апаны актриса буларак бик яраттым,рольлэрен бик оста уйный иде.Э тормышына килгэндэ,нишлисен,беребез дэ эулия тугел,хэрбер кешенен дэ русча эйтмешли свои скелеты в шкафуЧибәрлек – матур кешенең сыңар канаты!
-
Ханбикәләребез Кем ул ханбикә? Дөресен әйтик, бәгъзеләребез аны көнгә биш-алты күлмәк алыштыручы көяз хатын, ефәк тотканнан да кулы кабаручы назлы җан итеп күз алдына китерә. Әлбәттә инде, иркә, тәкәббер вә кыланчык..
-
Кадерле Мәрьям апа Шундый язмышлы кешеләр була, күзгә-башка әллә ни чалынмыйча, тыйнак, гади генә яшиләр дә тыныч кына китеп тә баралар.
-
Сугыш өзгән хыял Сәхнәдә В. Асафьевның «Бахчасарай фонтаны» балеты бара. Уланованың Мариясе шулкадәр табигый, чын, ышандырырлык итеп үлә – ирексездән күзләргә яшь тула.
-
Шәфкать иясе Шәфика Сәнгать күгендә кыска гына вакыт балкып янган Шәфика Котдусованы атылган йолдызга тиңлиләр.