6 апрель 2020 яңалыклары

  • 6 апрель 2020 - 17:05
    «Үзгәрәсем килә...»
    Язманы укыгач, мөгаен, шулай уйлап куючылар булмый калмас. Әйе, беренче мөрәҗәгать иткәнчегә кадәр кирәге юк. Ә аннан... Шопер турында әйтәм.
    1968
    0
    10
  • 6 апрель 2020 - 16:32
    Их, сагынам шул чакларны!
    Балаларыбыз бәләкәй чагында җәйге озын ялларны һәрвакыт гаиләбез белән авылда үткәрдек. Колач җитмәслек ак чыршыдан салынган йортта җәйге эсседә дә һава җиләс, рәхәт. Җәйге өйдә – верандада һава бигрәк тә яхшы: кичләрен ул җиләк-җимеш бакчасыннан таралган хуш исләр белән тула. Күктә ай калыккач, бергәләшеп төнге күкне күзәтергә чыгабыз. Тымызык җәйге төннең хозурлыгы! Йолдызлар яңгыры астында галәм белән серләшәбез. Күпмеләр алдык икән без шундый гаҗәеп дәресләр һәм гомергә истә калырлык матур тәэсирләр!.. 
    875
    0
    15
  • 6 апрель 2020 - 16:29
    Карантин... хатын-кыз аркасында килеп чыккан 
    Америка Кушма Штатлары тарихындагы иң билгеле карантинның хатын-кыз исеме белән бәйле булуын ишеткәнегез бар идеме? Ул каратинны аның исеме белән атаганнар да – «Тифлы Мэри» дигәннәр.  
    664
    0
    3
  • 6 апрель 2020 - 15:24
    "Чәчүне удаленно чәчәбез..." Авыл хәбәрләре. Көндәлек 05.04.2020
    Аллага шөкер, дөньялар иркенәеп китте, чикләр ачыла төште сыман. Смс-код алдык та, күрше районда яшәүче әниемнәргә яшәргә күчендек. Ике сәгать вакыт бирелгән иде, сыештык!
    566
    0
    4
  • 6 апрель 2020 - 14:42
    Партизаннар
    Җәйге каникуллар башланды исә, “Сугышлы” уйный башлыйбыз. И күрсәгез дә, белсәгез иде безнең аңа ничек әзерләнгәнне. Кинода күргән, китаптан укыган бөтен белгәннәребезне җигәбез...
    770
    0
    9
  • 6 апрель 2020 - 14:12
    Илнар Миранов: «Мин бөтенләй башка»
    «Сөембикә» журналында – яңа проект! «Ничек бар – шулай» рубрикасында укучыларыбызга таныш шәхесләр белән җиңелчә әңгәмә корабыз. Алар нәрсә белән яши, көннәре ничек башлана, хыяллары... Геройларыбыз белән ютуб каналына ролик та әзерләдек. «Бер сүз белән» дип аталган блиц-сораштыруда кыска җаваплар, тик алар ничек бар – шулай. Бүгенге героебыз – җырчы Илнар Миранов.
    1319
    0
    1
  • 6 апрель 2020 - 07:38
    Әнвәр Нургалиев тормышында күтәрә алмаслык кайгы
    Башкортстанның атказанган артисты Әнвәр Нургалиев гаиләсе зур югалту кичерде: кичә аның әнисе гүр иясе булган. Бу хакта җырчы үзенең инстаграмдагы битендә хәбәр итте.
    1991
    0
    8
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 октябрь 2020 - 09:04
    Без имени
    Март аенда язылган кимчелеклэр турында. А воз и ныне там!
    Ныклыкка сынау
  • 22 октябрь 2020 - 18:36
    Без имени
    Сер. Интер. кенэ. язмассыз. микэн. телефон. номерын?
    Күкләр кушкан эш
  • 22 октябрь 2020 - 18:38
    Без имени
    Иптэшемнен. Тез. Буыннары. сызлый,э. уземнеке. артроз
    Күкләр кушкан эш