В Казани состоятся гастроли легендарного театра «Современник»

С 1 по 6 июля 2016 на сцене ТГАТ им.Г.Камала пройдут большие гастроли одного из лучших театров России — Московского театра «Современник». В год своего 60-летнего юбилея коллектив представит в Казани три знаменитых названия из своего большого репертуара - спектакли «Три товарища» по Э.М.Ремарку (1, 2 июля) с участием практически всей труппы театра (главные роли исполняют Светлана Иванова, Александр Хованский, Сергей Юшкевич, Сергей Гирин); «Вишневый сад» А.П.Чехова (3, 4 июля) с Мариной Нееловой, Сергеем Гармашем и Ольгой Дроздовой в главных ролях; «Двое на качелях» У.Гибсона (5, 6 июля) с Чулпан Хаматовой и Кириллом Сафроновым. Гастроли пройдут при поддержке Мэрии Казани, сообщает министерство культуры Республики Татарстан
Все три спектакля поставлены выдающимся режиссером Галиной Волчек, которая руководит «Современником» более сорока лет. Ее творческая деятельность отмечена множеством званий и наград, но, как неоднократно говорила сама Волчек, ее главная награда – «переполненный зрительный зал театра». Спектакли Галины Волчек во всем мире признаны подлинными образцами развивающегося во времени русского психологического театра.
Московский театр «Современник» был основан группой молодых актеров — Олегом Ефремовым, Галиной Волчек, Игорем Квашой, Лилией Толмачевой, Евгением Евстигнеевым, Олегом Табаковым - в 1956 году. В годы «оттепели» он стал первым театром, рожденным свободным творческим объединением группы единомышленников и сумевшим отстоять себя как целостный художественный коллектив. Основой репертуара «Современника» всегда были и остаются произведения, созданные современными авторами.
В сентябре 1970 г. Олег Ефремов принял предложение возглавить труппу Художественного театра. Вместе с ним из «Современника» ушли многие ведущие актёры; пресса писала об исчерпанности миссии театра и предрекала скорый конец «Современника». В 1972 году труппа проголосовала за то, чтобы художественное руководство театром приняла на себя Галина Волчек. Вопреки прогнозом театр не умер. В труппу пришли новые актеры и среди них Марина Неёлова, Валентин Гафт, Лия Ахеджакова, Авангард Леонтьев. В театре сформировались и стали серьезными актерами Елена Яковлева, Сергей Гармаш, Василий Мищенко, Ольга Дроздова, Мария Аниканова, Чулпан Хаматова, Сергей Юшкевич, Александр Хованский. Сегодня рядом с ними большие, ответственные роли играют молодые талантливые артисты – Светлана Иванова, Виктория Романенко, Артур Смольянинов, Шамиль Хаматов, Илья Лыков ...
«Современник» следует одной из главных своих задач - говорить со зрителем сегодняшним языком о сегодняшних проблемах. Более 150 спектаклей поставлено на сцене театра за эти шестьдесят лет - и почти половина из них по пьесам, написанным авторами специально для театра. Отсюда началось шествие пьес Виктора Розова, Михаила Рощина, Людмилы Петрушевской, Александра Галина, Владимира Гуркина, Николая Коляды и многих других. Оставаясь верным современности, театр ищет ее и в классике, сквозь призму которой стремится увидеть живую, сегодняшнюю проблему.
Фото с сайта http://www.sovremennik.ru
Все три спектакля поставлены выдающимся режиссером Галиной Волчек, которая руководит «Современником» более сорока лет. Ее творческая деятельность отмечена множеством званий и наград, но, как неоднократно говорила сама Волчек, ее главная награда – «переполненный зрительный зал театра». Спектакли Галины Волчек во всем мире признаны подлинными образцами развивающегося во времени русского психологического театра.
Московский театр «Современник» был основан группой молодых актеров — Олегом Ефремовым, Галиной Волчек, Игорем Квашой, Лилией Толмачевой, Евгением Евстигнеевым, Олегом Табаковым - в 1956 году. В годы «оттепели» он стал первым театром, рожденным свободным творческим объединением группы единомышленников и сумевшим отстоять себя как целостный художественный коллектив. Основой репертуара «Современника» всегда были и остаются произведения, созданные современными авторами.
В сентябре 1970 г. Олег Ефремов принял предложение возглавить труппу Художественного театра. Вместе с ним из «Современника» ушли многие ведущие актёры; пресса писала об исчерпанности миссии театра и предрекала скорый конец «Современника». В 1972 году труппа проголосовала за то, чтобы художественное руководство театром приняла на себя Галина Волчек. Вопреки прогнозом театр не умер. В труппу пришли новые актеры и среди них Марина Неёлова, Валентин Гафт, Лия Ахеджакова, Авангард Леонтьев. В театре сформировались и стали серьезными актерами Елена Яковлева, Сергей Гармаш, Василий Мищенко, Ольга Дроздова, Мария Аниканова, Чулпан Хаматова, Сергей Юшкевич, Александр Хованский. Сегодня рядом с ними большие, ответственные роли играют молодые талантливые артисты – Светлана Иванова, Виктория Романенко, Артур Смольянинов, Шамиль Хаматов, Илья Лыков ...
«Современник» следует одной из главных своих задач - говорить со зрителем сегодняшним языком о сегодняшних проблемах. Более 150 спектаклей поставлено на сцене театра за эти шестьдесят лет - и почти половина из них по пьесам, написанным авторами специально для театра. Отсюда началось шествие пьес Виктора Розова, Михаила Рощина, Людмилы Петрушевской, Александра Галина, Владимира Гуркина, Николая Коляды и многих других. Оставаясь верным современности, театр ищет ее и в классике, сквозь призму которой стремится увидеть живую, сегодняшнюю проблему.
Фото с сайта http://www.sovremennik.ru
Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз
Хәзер укыйлар
-
Кар патшабикәсе Билгеләнгән вакытта кафеда иде инде кыз. Ишекне ачып керде дә, ярым буш залга күз йөртеп, үзенә кирәкле кешене эзләде. Гомерендә беренче күрүе булса да, ул аны әллә каян таныды. «Снежная королева!» – дигән уй сызылып үтте кабат. Ханбикәләрдәй затлы иде ханым.
-
Тапшырылмаган имтихан Без еш кына: «Күргәннәрдән китап язырлык, кино төшерерлек», – дибез. Беркемнең дә язмышы ал да гөл түгел. Тик кайберәүләр, аның кире якларын оста итеп яшерә,
-
Гомернең ике яры Бездә бүген – дебют! Гөлнур Сафиуллинаның дебюты! Ниһаять!.. Аның хикәяләр яза башлавын бик көткән идек без. Хәер, Гөлнурның журналист язмалары ук чын хикәя итеп кабул ителә: йә елмаеп, йә күз яшьләрен тыярга тырышып укыйсың... Ә геройлары үзенә охшаган: тыйнак, акыллы, сизгер күңелле, серле... Кечкенә генә бер сүзе, карашы, хәрәкәте белән дөньяларны үзгәртә, гап-гади тормышны ямьгә төрә белгән... Менә шулай! Хикәяләрендә – фәлсәфә, хисләр, сизгер хатын-кыз йөрәге, тагын әллә ниләр – кыскасы, өр-яңа халәт!
-
Карындашым – көндәшем Язын чәчәк аткан алмагачның чәчәкләре ап-ак, бик матур. Ләкин нигә соң алмаларының тәме бертөрле түгел? Берсе баллы, ә икенчесе, карар күзгә матур булса да, эчендә – корт.
Соңгы комментарийлар
-
4 март 2021 - 08:26Без имениНик вакытында аерылмадым дип гомер буе зар елап, психушка юлында уздырыр идең гомерңне. Үзеңне аяк астына салып таптаган ир белән ничек гомерңне үткәрер идең. " Хатын качмый ул" дип гомер буе өстеңнән йөрер иде.«Иреңне берәүгә дә бирмә!»
-
3 март 2021 - 11:39Без имениДүрт аяклы ат та абына. Хатаһын аңлағас, бик якшы. Бер зә хыянат итмәгән ир-ат юктыр тип уйлайым, белмәйбез генә)))Кайтуың белән...
-
3 март 2021 - 17:55Без имениУкый башлаганчы, кендек бавын өзә белергә кирәк, дип уйлаган идем. Ләкин монда эшләр башкача икән. Ул кыз нинди гаиләдә ускән? Әти-әни, әби-бабай бер - берсен хөрмәт итеп яшәгән гаиләдә тугелдер. Ничек инде, уз гаиләсе? Өҗмах - әниләрнең аяк астында бит! Минем әнинең энесе яшь вакытта Курше зур авылдагы кызны бик яратып йөргән иде. Әниең белән тормыйм, дигәч, аңа өйләнмәде. Шул авылдагы икенче кызны алып кайтты. Шул авылда йорт салып чыкты, әни кучсә генә кучәбез, диде. Ике балалары усте, зур урыннарда эшлиләр. Дәу әни устереште балаларын. Аның хәер-фатихасын алып калдылар. Тәрбиядән дияр идең, безнең дәу әни дә утә дә йомшак иде. Таләпчән дә тугел идеУлым өйләнде дә, мине онытты
-
3 март 2021 - 19:19Без имениШәп хикәя.Укыйсы килеп тора.Матур гадәт булган бит.Бала сөенечен уртаклашу. Автор халкыбызның эчкерсез мөнәсәбәтләрен күрсәткән.Котлату
-
2 март 2021 - 22:12Без имениГомер ул бер генэ, Килми ул гел генэ. Син анын, кадерен бел генэ.! Марат С.Н.Карындашым – көндәшем
-
Ханбикәләребез Кем ул ханбикә? Дөресен әйтик, бәгъзеләребез аны көнгә биш-алты күлмәк алыштыручы көяз хатын, ефәк тотканнан да кулы кабаручы назлы җан итеп күз алдына китерә. Әлбәттә инде, иркә, тәкәббер вә кыланчык..
-
Кадерле Мәрьям апа Шундый язмышлы кешеләр була, күзгә-башка әллә ни чалынмыйча, тыйнак, гади генә яшиләр дә тыныч кына китеп тә баралар.
-
Сугыш өзгән хыял Сәхнәдә В. Асафьевның «Бахчасарай фонтаны» балеты бара. Уланованың Мариясе шулкадәр табигый, чын, ышандырырлык итеп үлә – ирексездән күзләргә яшь тула.
-
Шәфкать иясе Шәфика Сәнгать күгендә кыска гына вакыт балкып янган Шәфика Котдусованы атылган йолдызга тиңлиләр.