27 май 2020 яңалыклары

  • 27 май 2020 - 20:49
    1 июньнән керәсе яңалыклар?
    Июнь аеннан Россия гражданнарын шактый күп яңалыклар көтә. Болар: балаларга яңа компенсацияләр, пенсиягең кагылгысызлыгы, онлайн ипотека һәм башкалар.
    873
    0
    2
  • 27 май 2020 - 20:27
    Яшьлек хатасы
    Лаеклы ялга чыгуына ике ел үтсә дә, Энҗе, һаман эшкә барасы булган кебек, һәр көн ашкынып иртә таңнан тора. Ничектер көтеп алган лаеклы ялда үз җаена, салмак-тыныч кына яшәргә өйрәнеп китә алмый хатын.
    4124
    1
    50
  • 27 май 2020 - 19:50
    Капчыктагы Вәли
    Ирләр алар, руслар әйтмешли, капчыктагы мәче кебек. Алар белән язмышыңны бәйләгәндә, чын-чынлап кем белән кушылганыңны белә алмыйсың. Бүген сиңа чәчәкләр ташыган, күзләреннән сөю очкыннары бөркелгән ир-егет, өйләнешеп яши башлауга, мыр-мыр килеп йөргән  карт мәчегә әверелмәс дип, беркем дә ышандыра алмас.
    1512
    0
    8
  • 27 май 2020 - 17:08
    Комментарий өчен 10 мең сум штраф!
    Чаллы шәһәр суды «Вконтакте» төркемендә язган комментарие өчен, бер ир-атны 10 мең сумлык штрафка тарту карарын кабул иткән.
    297
    0
    0
  • 27 май 2020 - 11:37
    Очасылары бар!
    Дөньядагы иң көчле ярату – әнинең баласын яратуыдыр, мөгаен. Ә менә шул иң көчле хиснең дә чикләре бармы? Гомумән, яратуга чикләр кирәкме?
    1486
    0
    0
  • 27 май 2020 - 11:32
    Быел вузларга гаризаларны имтиханга кадәр үк кабул итәчәкләр
    Быел югары уку йортларына керү өчен гаризаларны 20 июньнән, Бердәм дәүләт имтиханнарын биргәнче үк тапшырырга мөмкин булачак.
    316
    0
    0
  • 27 май 2020 - 11:16
    Быел Сабан туй булачакмы?
    Әлегә республика Сабан туен уздыру турындагы карар юк. Кайсыбер регионнар аны он-лайн уздыру фикерен дә белдерә. 
    706
    0
    1
  • 27 май 2020 - 10:30
    Бүген бер йортны яшен суккан
    Бүген төнге 12 тулып 16 минутта Татарстаннның Лениногорск районында бер йортны яшен суга.
    1868
    0
    3
Хәзер укыйлар
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 21 октябрь 2020 - 14:33
    Без имени
    Кияугэ чыккансын икэн, баласы бар икэнен белеп, теперь "с этим жить".... Яшь чагымда бер егет кияугэ чакырды, тик минем улым бар, мин аерылышкан диде. Шул вакытта мин араларны оздем, улына тартылып, беренче гаилэсенэ китсэ, минем бала атасыз усэрме диеп. Ул вакытта ике булмэле квартирада яшэп ята иде.Яшэп китергэ бик эйбэт иде. Тик.....
    Бирнәле ир
  • 21 октябрь 2020 - 16:21
    Без имени
    Ашагач, остэл яныннан торып киткэндэ, урындыкны алып куймасан, ирен ялкау була. Чэй эчкэндэ остэлгэ тугеп эчсэн,-ирен исерек була. Кояш баегач, тырнак киссэн-гомерен кыска була. Чэч-тырнакны телэсэ кая ташлап йорсэн, теге доньяда барсын да эзлэп табасы була. Тэрэзэ тобенэ утырсан, буен кыска кала.
    Илсөя БӘДРЕТДИНОВАга ниләр эшләргә ярамый?
  • 20 октябрь 2020 - 21:23
    Без имени
    Тормышта нинди генә кызганыч,аяныч хәл булмый,ахыры язгы тәмам булганга рәхмәт сезгә!!!
    «Китмә!» (6)
  • 21 октябрь 2020 - 05:43
    Без имени
    Оҡшаны!
    Анаң догасыннан язма
  • 20 октябрь 2020 - 08:48
    Без имени
    Акчага интегеп, берничә бала үстерсәң, дарулар да алырга туры килсә, алары аның бик кыйбат, матур күлмзәк-трусик турында уйлый да алмыйсың ул. Өйрәтүе җиңел. Кайсы хатын-кызның матур, затлы киенәсе килмәсен!?????
    Нинди киемнәргә акча жәлләмәскә?