Әлфия Афзалованың оныкчыклары Вашингтонда яши

Ләйсән НИГЪМӘТҖАНОВА.
Вашингтон.
 

Беләм, бу көннәрдә Казан, Татарстан, бөтен татар дөньясы атаклы җырчы Әлфия Афзалованың – әбиебезнең, әннәкиебезнең юбилеен бәйрәм итә. Филармониянең концертлар залында аның җырлары яңгыраячак. Якташлары – Актанышлар да махсус концерт әзерләп киләчәк икән. Әнием Зөлфия, Гүзәл апа, аның балалары, Рената сеңлем аша мин бөтенесеннән хәбәрдар. Без дә күңелебез белән шул тантанада. Әбиемнең йөз чалымнары, безнең белән иркәләп сөйләшүләре, миңа биргән киңәшләре, искиткеч тавышы – барысы да йөрәккә сеңеп калган. Казан пединститутының чит телләр факультетында укып йөргән чакларым иң бәхетле көннәрем булган икән. Әбием белән дус кызым кебек аралаша ала идем бит. Кайбер яшерен серләремне дә сөйләп ташлыйм үзенә. Бер сүздән аңлап ала иде мине. Менә ул һаман күз алдымда: матур, зирәк, тәвәккәл, шаян... Бервакытта да тәкәбберләнми, мактанмый, берәүне дә гаеп итеп сөйләми. Бөтен кеше аңа тартыла, эч серләрен чишә, киңәш сорый иде. Кызганыч, аны соңгы юлга озатырга кайта алмадым: ара ерак, балалар кечкенә... Әбием авырый башлагач, моннан ике ел элек әтием белән әнием АКШтан Казанга кайтып китте. Алар шунда хәзер.

      

Әлфия Афзалованың Америкада яшәп ятучы оныкчыклары – дүртәү! Җырчы әбиләрен алар да яхшы белә, ярата. Бөтен балаларым да Әлфия Афзалованы «Әннәки» дип йөртә. Таныштырыйм әле үзләре белән.



Евага
 15 яшь. Ул 9 нчы класста укый. Чирлидинг мәктәп командасында шөгыльләнә. Җырларга, китаплар укырга ярата, үсештә үзенчәлекләр күзәтелгән балалар төркеменә булыша. Әнникие кебек бик матур тавышлы.



Тристан Саша
, аңа 8 яшь! 15 гыйнварда аның да туган көне! 2 нче класста укый. Хоккей ярата. Россия җыелма командасы һәм үзебезнең «Ак Барс» өчен җан ата! Яраткан ризыгы – пәрәмәч!

Сева Эндрю 6 яшь ярымлык. 1 нче класста укый. Баскетбол – аныкы! Ул чәкчәк ярата!



Әлфия Афзалованың дүртенче оныкчыгы Максимилианга 2 яшь. Монтессори методы белән эшләүче балалар бакчасына йөртәбез. Биергә, җырларга, рәсем ясарга, төрле җәнлекләр белән уйнарга ярата.

Мин балаларымда дәү әнием чалымнарын күреп сөенәм. Алар әннәкиләренә охшаган! Шаяннар, җыр-музыкага һәвәсләр, аралашырга яраталар. Иң мөһиме: Әлфия Афзалова дигән бөек җырчының дәвамчылары булып үсәләр!

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (4)
Cимвол калды:
  • 24 октябрь 2021 - 20:12
    Без имени
    Татар телен белэлэрме?
  • 24 октябрь 2021 - 20:12
    Без имени
    Тристан Ева Максимилиана нинди Элфия апанын дэвамчылары булсыннар инде экият язасыз. Алар АМЕРИКАЛЫ!!!! Алар кемнендер башкаларнын дэвамчысы, гафу итегез.
  • 24 октябрь 2021 - 20:12
    Без имени
    Әлфия апаның оныкчыклары, ягъни Ләйсәннең балаларының дүртесенең дә фамилияләре НИГЪМӘТҖАНОВ! Бездәге кайбер рус телле татар балалары кадәр генә татарча беләләр, аңлыйлар! Ләйсәннең әнисе Зөлфия ханым шул балаларга махсус татар милли киемнәрен тектереп алып барган Вашингтонга. Мәктәптә шул киемнәрдән Татарстан, Казан, татар халкы турында сөйләгәннәр. Сашаны Әлфия апа үзе - Искәндәр, Еваны Һава дип йөртә торган булган. Шунысын да әйтеп үтү кирәктер, Ләйсәннең әтисе Равил Нигъмәтҗанов Вашингтонда Татарстанның Вәкаләтле вәкиле булып эшләде, шуңа ул гаиләсе белән берникадәр АКШта яшәде.
  • 24 октябрь 2021 - 20:12
    Без имени
    Ник берсенә татар исемен кушсыннар...
Хәзер укыйлар
  • Оясында ни күрсә... Оясында ни күрсә ...Очканында шул булыр. Халкыбызның буыннан-буынга күчеп килгән әлеге мәкале бүген дә үзенең актуальлеген югалтмый. Ә очар өчен һәр кешегә ныклы канатлар, кайтырын сагынып көтә торган нигез кирәк. Бала өчен ул башта ата-ана йорты булса, үсә төшеп насыйбын очраткач, үз өенә әверелә. Бүгенге геройларыбыз Земфира һәм Рамил Әхмәтшиннарның йорты да хәзер туганнарны гына түгел, балаларны, оныкларны бергә туплый торган җылы учак булып тора.
    2466
    28
    242
  • Үгиләр... Илзирә бүген әбисенә төшеп китте. Әнисенә үпкәләде. Үз әтисе үлеп, икенче иргә кияүгә чыкканнан соң әнисе ике арада өзгәләнә: бер яктан балалары, икенче яктан яңа ире. Ир – ир инде ул. Ничек Илзирәгә ышанмый әнисе?! Ана кеше иренә түгел, кызына ышансын өчен нәрсә эшләргә кирәк бу Хариска? Башка чыдар хәле калмады бугай кызның...
    6320
    2
    93
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 октябрь 2021 - 17:51
    Без имени
    Сезгэ айлык ашарга, тулэугэ булышырга гына кирэк. Акчагызны снимать итмэгез. 1 ай шулай итеп карагыз. Тавыш чыгарса аерым торырга китэ без диегез. Бигерэк кайнанага ярыйм диеп узегезне онытасыз. Яшьлэр бит эле.
    Хезмәт хакын кайнанама бирергә тиешме без, юкмы?
  • 22 октябрь 2021 - 16:00
    Без имени
    Минем яшь вакытта кияугэ чкеач шундый ук хэл булды,акча кирэк булган саен кул сузып баш иеп ,узен эшлэп алган акчаны сорап уземне кимсетэ идем,э кайнана квзынын балаларына кием салым жыя иде,минем ирем тиз генэ бу хэлне узгерттэ ,без аерым башка тора башладык,э мин кайнана очен враг номер 1 булып калдым,алла бабай судья
    Хезмәт хакын кайнанама бирергә тиешме без, юкмы?
  • 22 октябрь 2021 - 11:16
    Без имени
    Талашып нервыларын, ны бетермэ.бераз узен, дэ калдыра бир акчан, ны. Бэлки сезнен, очен сезнен, килэчэк очен ж,ыядыр эниегез. Туз, кот, сабыр бул. Сынау бу. Аллаhы Тэгалэ белуче, хэерле гэ булсын.
    Хезмәт хакын кайнанама бирергә тиешме без, юкмы?
  • 22 октябрь 2021 - 07:13
    Без имени
    Әниләрнең 5нче майда бер хатынның буранда адашып үлгәне хакында сөйләгәннәрен хәтерлим.
    Язмышның салкын кары
  • 22 октябрь 2021 - 19:39
    Без имени
    Купме кешенен тормышын жимерде сугыш.
    «Яратудан туган бала түгел мин...»