Гүзәл СӘГЫЙТОВА турында 19 ЧЫН, 1 ЯЛГАН һәм 1 яртылаш ЯЛГАН факт!

1. Мин – оялчан кеше. Оялчан булуыма кешеләр ышанмый, күп очракта, бу сыйфатымны тәкәбберлек итеп кабул итә. Ә мин аның белән һәрдаим көрәшеп яшим.

2. Әниемнең әтисе – Башкортстанның Белорет районында туып үскән, зәңгәр күзле озын буйлы башкорт. 13 февральдә бабыкаема 95 яшь тулды.



3. 3 курстан соң, җәйге сессия тәмамлангач, башымны пеләшкә алдырдым. Күпләр өчен бу мине яңа яктан ачучы, көтелмәгән вакыйга булды.

4. Минем өчен иң бәхетле кеше – яхшы йоклаган кеше. Дөньяларын онытып йоклаучыларга ак көнләшү белән көнләшәм. Йокысызлык – аерылгысыз юлдашым.



5. Биюгә сәләтемне күреп, 4 сыйныфтан соң әти-әни миңа Уфадагы хореографик училищесына барырга тәкъдим ясаган иделәр.

6. Беркайчан да диетада утырганым булмады.



7. Тормышымның 9 елы - тулай торакта, 10 елы кеше фатирларында узды.

8. Мәктәптә укыганда район күләмендә “Нәүрүз гүзәле”, “Озын толым” конкурсларында гран-при яулаган идем, җыр һәм мандолина буенча лауреат та булдым.



9. Инде 5 ел телевизор карамыйм. Үзем кызыксынган программалар белән ютуб каналында танышам.

10. Сыер саву үсмер чакның бер чорында кызыклы шөгыльгә әйләнгән иде. Хәтта авылда туганнар куна каядыр киткәндә, маллары белән уртак тел табарга мине чакыргалаганнары булды.



11. Ирем белән танышкач, өч айдан соң гаилә кордык.

12. Хатын-кыз эшеннән иң яратканы – үтүкләү. Атнаның 3-4 көне кер юып, үтүкләп үтә. Керле кием бераз гына җыела башласа, үземне начар хуҗабикәгә саный башлыйм.



13. 10 сыйныфка кадәр биология һәм химия дип хыялландым.

14. Еш мине рус кызы дип кабул итәләр. Үзара татарча сөйләшә башлап, кыен хәлгә калучылар байтак.



15. Мәктәптә дә, университетта да волейбол командасының төп составында булып, олимпиадаларга, бию түгәрәгенә йөреп дәресләрне еш калдырырга туры килә иде. Шуңа карамастан, аттестат һәм дипломымда гел “5” билгеләре.

16. Еларга яратам. Бәхеттән булсынмы, кыен вакытмы, кино-спектакльдән алган тәэсирме, кемнеңдер сөенеч хәбәре дисеңме – күңел тиз тула.



17. Уфадагы узган гомеремнең яртысын мин Гүзәл Усманова булып яшәдем. Шуңа да яңа никахта фамилиямне үзгәртмәскә булдым.

18. Иң курыкканым - күсе һәм үлгән кеше рухлары.



19. Яраткан шөгылем – әйбер ташлау, кешеләргә бирү. Таушалган, җебе чыккан, туйган киемнәрдән, ватык-сүтек әйберләрдән тиз арада котылырга тырышам.

20. Беренче сыйныфта укыганда, әниләр белән алдан киңәшләшмичә, туган көнемә бөтен сыйныфны кунакка чакырып кайткан идем.



21. Каһирәдә, сәяхәт вакытында, мин үземне чын йолдыз итеп хис иттем. Кая гына барсам да арттан фотоаппаратлар белән йөгереп йөрделәр. Иң гаҗәпләндергәне: Мөхәммәд Пәйгамбәрнең оныгы Хөсәен исемен йөрткән мәчеткә чират торганда да, икенче чиратның минем белән фотога төшәргә тезелүе.


 

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (4)
Cимвол калды:
  • 25 июль 2021 - 14:25
    Без имени
    Гүзәл! Син миңа бик тә ошаганга күрә, ярты-йорты күзләрем белән, менә шушы юлларны язарга алдындым әле. "Мәдәният дөньясы" тапшыруын алып барганд да, чын ихлас күңелемне биреп, тыңлый идем. Оялчан булуыгыз - ул сезне бизи генә, чөнки хәзер ошыймы-юкмы күзгә күренергә тырышучы оятсызлар безне күбрәк борчый төсле. Барлык яктан да камил хатын-кызларыбыз күп булмаса да, әммә сезне күреп куанамын. Барысы өчен дә әти-әниеңә рәхмәтлемен, чөнки алар дөньяга тудырган өчен куануларын татып, бергә-бергә, таза-сау һәм тигезлектә яшәргә язсын
  • 25 июль 2021 - 14:25
    Без имени
    Сагындырдың, Гүзәл!
  • 25 июль 2021 - 14:25
    Без имени
    Югаллтык шул Гүзәлне... Ул хәзер кайда? Ялган җаваплар 2, 21ме?
  • 25 июль 2021 - 14:25
    Без имени
    Кадрия! Гүзәлебез бәби көтә!
Шушы ук темага
Хәзер укыйлар
  • Үги әнкәйнең җылы йөрәге «...Үги ананың бик әйбәтләре була. Гадәттә, алар турында гел яман сөйлиләр, ләкин алар турында юньле сүзне күбрәк сөйләргә кирәк. Чит канга ана булырга тырыша бит ул. Мәҗбүри яратып булмый бит. Ә ул рольгә кереп «уйнарга» тиеш. Бала исә рольгә керми, «уйнамый». Ике артистның берсе уйнап, икенчесе уйнамаса, спектакль туа алмый. Үги аналы гаиләдә әнә шуңа күрә җылы, уңай тормыш коруы бик кыен. Үги аналарны кызганырга, ихтирам итәргә кирәк...» Мөхәммәт Мәһдиев «Мәңгелек яз» әсәрендә үги әниләр турында әнә шундый уйлануларын язып калдырган. Үги тормышны үз башына төшкәннәр генә аңлыйдыр, мөгаен. Үги ананың да, үги баланың да үз хәле... Әмма гомер уртасына җиткән ир балачагын искә алганда «Үги әниләргә һәйкәл куярга кирәк», – ди икән, димәк, барлык үги әниләр дә, халык телендәге кебек, явыз түгелләр. Чит балаларны карап үстерә икән, димәк, алар олы йөрәкле... Үги әни белән үскән Татарстанның халык артисты Җәвит ШАКИРОВ үзе сөйләсен әле...
    8468
    10
    103
  • Егетемне кыйнадым – Ышанмыйсызмы? Чынлап әйтәм! Ул бу хакта хәтта полициягә хәбәр иткән.
    8738
    2
    71
  • Бәхетле булырга хакым бар!  Мин кияүгә 25 яшемдә чыктым. Яратып чыктым...
    8499
    8
    68
  • Өч кенә көнгә... – Кирәкми. Кешечә түгел бу. Шалтыратмагыз. Өметләнеп көткәнче, алдан ук барысын да аңласын. Башка бер сүз дә әйтмичә, нянечка балалар янына кереп китте. Ишек тавышы йөрәкне сызып үткән кебек булды. Бар да тынып калды. 
    4094
    2
    48
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 22 июль 2021 - 16:52
    Без имени
    Мондый язмаларны еламыйча укый алмыйм,чонки минем бабамда узган ул концлагерларны,9май житсэ бакча артына чыгып жылый иде, соныннан Аны оправдали, ещё орден бирделэр,Бер солдаты коткарган очен,рэхмэт Ана,онытмаган...
    Ева-Мөслимә
  • 22 июль 2021 - 11:16
    Без имени
    берниге дэ борчылма. ускенем. Вакытында. белгенсен. шунысына. соен. борчвылма. Узеннен чын. тормышын. алда. эле. Андыйларны. Аллахе. тагэлэ. кичерми. жэзасын. алыр. борчылма.
    Егетем... ике бала атасы икән инде
  • 23 июль 2021 - 11:25
    Без имени
    Бик аянычлы,котычкыч хэл.эх өлгермэгэн шул ана.рэхмэт Физэлия,уңышлар сезгэ.
    Киселгән муел  агачы
  • 22 июль 2021 - 20:00
    Без имени
    И это пройдёт.. Дигән бер акыл иясе. Тормыш тәҗрибәсе шулай туплана инде ул. Кешегә ничек ышанмыйсың... Андый подоноклар да бар инде ул. Елама дип әйтү җиңел лә ул. Син ела, ләкин аңардан файда булырмы дип уйла. Шулай булгач, яшеңне әрәм итмә. Ә ул киләчәктә барыбер бер кирәген алачак. Андыйлар гомергә үзгәрми. Бәхет телим сиңа.
    Егетем... ике бала атасы икән инде
  • 19 июль 2021 - 22:04
    Без имени
    Табаң юк мени, әзрәк башын "сафландырып" алырга. Нинди чит хатын белән язышу ул, син дә аның иренең номерын тап та языша башла. Белми дип тыныч кына йөрмәсеннәр. Син әдәп саклаганда алар мәхәббәт уенын башларлар. Котырту түгел, баштан үткәнгә язу. Сөйләшәсе килсә, ире белән сөйләшсен. Чит ир әйбәт инде. Гаилә алып бару түгел бит. Син юганны киеп, ашатып эчертеп чыгарасың,. Тәтиегет тапкан. Үзенекен тәти итеп тотсын да сөйләшсен. Язып җмбәр үзенә, иреңә язам дип.
    Ирем телефоннан башка хатын белән языша