Булачак иремә мин кирәк, улым кирәкми

Шундый «кызык» хәлдә калдым. Әлегә бу хакта әти белән әнигә дә, туганнарга да сөйли алмыйм. Әмма күңелемне бушатасым да бик килә. Югыйсә шартлыйм бугай инде. Аннан миңа киңәшләр дә бик кирәк. Сине бер белмәгән кешенең киңәше кайчак күпкә дөресрәк була. Чөнки ул сине жәлләп тормыйча тормыйча бирә киңәшен, күңелеңне төшерүдән курыкмыйча. Ә миңа хәзер туганнарның, дусларның жәлләве кирәкми. Иң мөһиме – дөрес карар кабул итәргә кирәк, чөнки киләчәк тормышым шуннан тора. 
Беренче ирем белән 5 ел элек аерылыштым. Аңа кияүгә чыгуым ялгыш булган инде ул. Мин моны туйлар узуга аңладым. Характерлар туры килми дип әйтәләр бит әле. Менә безнеке нәкъ шулай иде. Бер түбә астында берничек яши торган кешеләр түгел идек без. Тик араны өзәргә соң иде инде – бала көтә идем. Әмма барыбер бала туганчы да бергә яшәп бетеп булмады... 
Ир-ат ягына борылып та карамам дигән идем, тик язмыштан узмыш юк диләр бит. 
Бер ел элек таныштык без, очраша башладык. Мин аерылган икәнемне, балам барлыгын танышуга әйттем аңа. Соңыннан сүзе булмасын, кем белән йөргәнен белсен дип. Аннан бит мин кабат сайлаган кеше балама ата да булырга тиеш иде. 
Улым белән алар уртак телне тиз таптылар. Үз әтисен бөтенләй белмәгән бала кемгә дә «әти» дип әйтә ала бугай ул. Тегесе килгән саен аңа дип нәрсә дә булса кыстырып килә иде: йә берәр уенчык, йә шоколад. Кая барсак та, өчәү бардык: улымны үзебездән калдырмадым. 
Ул өйләнешү турында сүз кузгатты. Мин моңа әзер идем инде – эшләрнең шуңа барганын сизә идем. «Туй ясыйбыз», – дип тә ул үзе әйтте. Миңа аның кирәге дә бик юк иде инде – бер тапкыр күрдем бит. Аныңча булсын дип кенә ризалаштым. Инде менә туйга җыенабыз. Барысы да кешеләрнеке кебек булды: әти-әнисе белән сорарга да килделәр. Туй көне билгеле, кунакларга чакырулар инде әзерләнгән, таратмаган гына әле. 
Таратырбызмы, юкмы, инде белмим. Менә нинди хәл килеп чыкты. Туйдан соң без аның фатирында яшәргә тиеш (без хәзер улым белән әниләр янында торабыз). Бер атна элек ул миңа килде дә: «Без анда икәү генә күчәрбез», – ди. «Ничек инде икәү генә дим? Ә улым?» – дим аптырап. «Ул әбисе белән бабасы янында калыр. Кешеләр шулай итә бит. Син бит миңа бала табачаксың, уртак балабыз барыбер булачак», – ди. Баксаң, аның әти-әнисе шулай уйлый икән! Ә ул алар сүзен кабатлый! 
Инде миңа нишләргә икән хәзер?
Үзем бер карарга килмичә бу хакта әти белән әнигә дә әйтмичә торам әле. Ә ннидидер карар кабул итәргә инде вакыт. Балам барлыгын башта ук белмәсә дә бу кадәр ачу килмәс иде. Үзе дә белде, әти-әниләре дә. Ташлап калдырырга уенчык түгел бит ул. 
Гөлназ, Казан. (исемемне, зинһар, үзгәртеп чыгарыгыз)

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (49)
Cимвол калды:
  • 16 сентябрь 2021 - 05:32
    Без имени
    Ир дип мин баланы беркайчанда ташламас идем ин беренче урында минем балаларым тора
  • 15 сентябрь 2021 - 20:54
    Без имени
    Яраббым син тиле мэллэ .Ир диеп кем баласына ташлый Хайваннар да балаларын ташламый
  • 15 сентябрь 2021 - 10:38
    Без имени
    Балагызны ташламагыз! Сезгэ насыйп яр табылачак, иншалла.
  • 14 сентябрь 2021 - 15:03
    Без имени
    Уз балан,ны шушы иргэ алыштыралармы.... Уйлама да ир булыр ул, менэ Балан, синсез нишлэр??? Гафу итэр димэ. Гомер буе укенэрсен,
  • 14 сентябрь 2021 - 14:49
    Без имени
    Бала,..бэгьер.калдырсан. укенеп яшэячэксен, яшэудэ булмаячак ул тормыш сагыш кына ....
  • 11 март 2021 - 06:49
    Без имени
    Ир диеп баланы ташламыйлар!!!!
  • 10 март 2021 - 08:06
    Без имени
    Узенэ ир табасын дилэр, э балага эти табып булмый, шуна курэ аллахы тэгэлэ биргэн, баланын атасы белэн яшэргэ иде, бер ир дэ алтын тугел, сабырлык кирэк!
  • 9 март 2021 - 18:46
    Без имени
    Әнисен яраткач баласын да яратыга кирәк икәнен ничек аңламый икән
  • 9 март 2021 - 15:40
    Без имени
    Әгәрдә әбисе авырып китсә бала нишли инде, аннары әбисе үз балаларын үстергән бит инде, бала һәрвакыт анасы белән булырга тиеш
  • 9 март 2021 - 14:22
    Без имени
    Пока не поздно. Ванны эз
  • 9 март 2021 - 11:32
    Без имени
    Икенче ир кирэк .булгач ник аерылдын сон.баланга эти кирэк икэнен белгэнсендер бит.икенче иренгэ балан нэрсэгэ ул.уз баласын тели бит ул.шунга курэ ират ул.балан очен яшэрэ иде характер курсэтмэскэ иде.баланнын ни гонахсы бар.ускэч барыбер этисен эзли ул .чонки кан тарта .кычытканда барып басылганда кайтып йормилэр .балан очен яшэ.бер ир дэ баштан сыйпап тормый.сабыр булырга кирэк.корсаклы чыккансын бит .сакларга иде узенне.хаман ирлэр гаепле .беренче тормышта хатын кыз гаепле.90/тормыш жимерелмэу хатын кыздан.беренче ирен бн яшэ балан да бэхетле булыр.
  • 26 гыйнвар 2021 - 17:13
    Без имени
    Ахырдан укенерсен бит ,я бала бэлэн бар я аргызны Оз ,
  • 25 гыйнвар 2021 - 18:38
    Без имени
    Баладан да газиз кем бар доньяда!!!
  • 25 гыйнвар 2021 - 09:46
    Без имени
    Ир диеп баланы ятим италар мени, ил бетмаса ир бетми ул, баланны да, узенне да ярата, хормат ита торган чын ир табылыр але, ашыкма, баланны яратып рахатланеп яша
  • 25 гыйнвар 2021 - 09:42
    Без имени
    Бергэ тора башлауга ул сине балан белэн аралаштыртмаячак. Уз фикере булмаган кеше тормыш итэргэдэ яраксыз ул....
  • 25 гыйнвар 2021 - 07:50
    Без имени
    Узегез эйтеп торасыз -уенчык тугел бит ул ташлап калдырырга дип. Баоагызны ташлап китеп, гомергэ укенерсез. Рэнжетмэгез сабыйны. Э бу иргэ килгэндэ-ойлэнмэс борын эти-энисе сузен сойли, уз фикере булырга тиеш бит инде. Ташлагыз аны. Э насыйп ярыгыз очрар.
  • 25 гыйнвар 2021 - 07:28
    Без имени
    Мин баламны иргэ алмаштырмас идем. Бала бит ул Аллаhа тагэлэнен ииин зур бул. Балбагерь ите!
  • 25 гыйнвар 2021 - 06:16
    Без имени
    Баланы уз итмэгэч ул ир тугел, баланы ана алыштырмыйлар. Уз бэхетен алда эле синен
  • 24 гыйнвар 2021 - 22:12
    Без имени
    Сина нэрсэгэ ул.баланны алыштырма.рэхэтлэнеп Балан белэн Тор.ил бетмэсэ Ир бетми.
  • 24 гыйнвар 2021 - 21:58
    Без имени
    Качыгыз пока сон тугел! Игелек курсэтмэячэк андый таш йорэкле кеше.
  • 24 гыйнвар 2021 - 20:45
    Без имени
    Кач тизрәк бу егеттән, әни кешегә бала беренче чиратта, баласызны эзләсен!
  • 24 гыйнвар 2021 - 18:06
    Без имени
    Андый Иргэ кияугэ чыгарга кинэш итмим, балагыз хэзер ук артык икэнен сиздерэ бит, ул ана эти булмаячак, бала кимсенеп яшэр.
  • 24 гыйнвар 2021 - 17:37
    Без имени
    Исем сез чыгарыгыз, зинхар. Минем танышым, баласын эти-эниенэ калдырып Ире белэн башка чыкты лар. Нэтижэ дэ бала узенэ кул салды.
  • 24 гыйнвар 2021 - 14:18
    Без имени
    Ир дип бала ташламыйлар инде
  • 24 гыйнвар 2021 - 13:02
    Без имени
    Балан сыймагач бу кешенен сина кирэге юктыр дип уйлыйм. Бала энидэн калырга тиеш тугел.
  • 24 гыйнвар 2021 - 07:50
    Без имени
    Ир очен газиз баланы калдыру башыма сыймый, ирлэр бетмэс, баланы уз итучесе табылыр, баланны иргэ алыштырма
  • 23 гыйнвар 2021 - 23:37
    Без имени
    Сез ана кияргэ чыксагыз,бик бэхетсез булачаксыз,балагызны да бэхетсез итэсез.ашыкмагыз уз бэхетегезне табарсыз тик Анын белэн тугел.эти энисе нэрсэ эйтсэ шуны эшли торган ир, ир тугел.ялгыша курмэгез.
  • 23 гыйнвар 2021 - 23:11
    Без имени
    Эзе булмасын.
  • 23 гыйнвар 2021 - 21:26
    Без имени
    Сина Ир табылыр э балага эни беренче урында.Син узенне Балан урынына куеп карада аннары уйларсын нишлэргэ икэнен.
  • 23 гыйнвар 2021 - 21:08
    Без имени
    Ялгышырсын ,эгэр ризалашсан.икегэ буленп яшэп булмый. ,...
  • 23 гыйнвар 2021 - 19:51
    Без имени
    Бүген шундый шарт куя икән, иртәгә тагы да кәттәрәген уйлап табачак! Үзе тапмаса, ата- анасы. Бер үк тармага икенче тапкыр басасын түгелме, сенлем?
  • 23 гыйнвар 2021 - 19:40
    Без имени
    Сенелем ашыкма туйга хэтле шундый суз булгач тормыш булмый ул синен балан аларга кирэк тугел бала белэн кучкэч пропискага керэсез шунардан куркалар бер чыгып карагансын ашыкма сине хэрмэт итеп яздым Фэнужэ апан!!!
  • 23 гыйнвар 2021 - 19:38
    Без имени
    Туй ясамаска, кияуга бу кешегэ чыкмаска,энисенэ баласын калдырырга кушкан ир, ир тугел инде,монда чын сою дэ юк, ялгышма, сина язган кеше очраячак ул.
  • 23 гыйнвар 2021 - 19:18
    Без имени
    Уйлап та торасы юк, ниндидер ир дип, уз туган баланы калдырмыйлар, бала кунелен уйла. Ул сине кичермиячэк.
  • 23 гыйнвар 2021 - 18:53
    Без имени
    Сеңлем үзеңне чынлап яратса балаңны да үз итәр иде артмас иде балаң
  • 23 гыйнвар 2021 - 17:41
    Без имени
    Үзеңне улың урынына куеп карарга киңәш итәм, аңа әнисенең иң кирәк чагы
  • 23 гыйнвар 2021 - 17:16
    Без имени
    Баланын ни гаебе бар, Ир ат жинел уйлый
  • 23 гыйнвар 2021 - 16:59
    Без имени
    Газиз баламны теляся нинди иргя алыштыраммы мин?....Алла сакласын!!!!
  • 23 гыйнвар 2021 - 16:26
    Без имени
    Качырга аннан .Доньяда ин кадерле кеше бала .
  • 23 гыйнвар 2021 - 16:03
    Без имени
    Бу кешедэн тизерэк качарга кирэк, узенэ ир кирэк дип болай да этисез баланы энисез дэ калдырмассын инде, бер тапкыр авызыннан мондый суз чыккач ул барыбер баланы уз итмэячэк, уртак балалар тугач бигерэк тэ. Ирлэр бетмэс ул, баланы ятим итэ курмэ
  • 23 гыйнвар 2021 - 15:49
    Без имени
    Синен баланны телэмэгэн кешедэн ерак торырга кирэк ничек инде бала энисе исэн килеш эби бабайда усэргэ тиешш балага эни кирэк ана
  • 23 гыйнвар 2021 - 15:08
    Без имени
    Икесега хаталанасын ,үҙ аҡылы юҡ,баланың яҙмышы иң уйнама,баребер бәхетле булмассын
  • 23 гыйнвар 2021 - 14:06
    Без имени
    Үз фикере,үз аңы белән яшәмәгән кеше белән ничек тормыш корып булсын инде
  • 23 гыйнвар 2021 - 13:11
    Без имени
    Акыллым, агар сине яратса ул алай эшларга тиеш тугел дип уйлыйм. Хазер ук уз кунеле ничек айтэ шуны эшламича, эти _ энисе сузе белан барса, аннары нарса була. Минем 2 улым ойланган, мин бервакытта аларнын телакларена каршы килмадем. Харкем бэхетле булырга хаклы. Бала энкэ белан усарга тиеш, Дэу эни никадар яхшы булсада.
  • 23 гыйнвар 2021 - 13:09
    Без имени
    Ниндидер ир-ат белән язмышны бәйлим дип мин баламнан баш тартмас идем. Ярый, әби бабасында торсын да ди, балага әни назы кирәк бит. Алга таба аның бн бөтенләй аралаштырмаска да мөмкин бит. Аннан соң әти-әнисе сүзеннән чыкмаган , үз фикерен әйтә, аңлата алмаган кеше бн ничек яшәргә, тулысынча ышанырга ,таянырга кирәк ?
  • 23 гыйнвар 2021 - 09:50
    Без имени
    Хэерле кеннэр! Сенлем эгэр сине чын лап яратса баланны да узенеке кебек якын курер иде. Берничек тэ баланнан аермас иде. Икенчедэн анын эти энисе сезнен тормышка гомер буе кысылачак, малайларына нишлэргэ кинэшлэр биреп торачак. Эле эш узмаган ялгыша курмэ
  • 23 гыйнвар 2021 - 01:22
    Без имени
    Баланы ничек калдырасын инде, араны озегез пока не поздно
  • 23 гыйнвар 2021 - 00:08
    Без имени
    Андый ирнен булуыннан булмавы яхшырак алдагысын бер алла гына белэ бит😮😟
  • 22 гыйнвар 2021 - 19:15
    Без имени
    Бала сезнен жаваплылыкта, ничек ул отдельно торсын ди? Бу проблеманы алдан ук хэл итэргэ кирэк, сонрак ул кеше бала белэн торырга телэмэсэ, нишлэрсез? Катгый торырга кирэк. Э инде риза булмаса, нигэ ана кияугэ чыгарга?
Хәзер укыйлар
  • Оясында ни күрсә... Оясында ни күрсә ...Очканында шул булыр. Халкыбызның буыннан-буынга күчеп килгән әлеге мәкале бүген дә үзенең актуальлеген югалтмый. Ә очар өчен һәр кешегә ныклы канатлар, кайтырын сагынып көтә торган нигез кирәк. Бала өчен ул башта ата-ана йорты булса, үсә төшеп насыйбын очраткач, үз өенә әверелә. Бүгенге геройларыбыз Земфира һәм Рамил Әхмәтшиннарның йорты да хәзер туганнарны гына түгел, балаларны, оныкларны бергә туплый торган җылы учак булып тора.
    1470
    22
    185
  •  Алиментка бирсәң...  Мине әнием тәрбияләп үстерде. Миңа 3 яшь булган вакытта, әти башка хатынга өйләнгән. Ничек кенә авыр булмасын, әни зарланмады, сыкранмады.
    5802
    4
    77
  • Үгиләр... Илзирә бүген әбисенә төшеп китте. Әнисенә үпкәләде. Үз әтисе үлеп, икенче иргә кияүгә чыкканнан соң әнисе ике арада өзгәләнә: бер яктан балалары, икенче яктан яңа ире. Ир – ир инде ул. Ничек Илзирәгә ышанмый әнисе?! Ана кеше иренә түгел, кызына ышансын өчен нәрсә эшләргә кирәк бу Хариска? Башка чыдар хәле калмады бугай кызның...
    5106
    2
    70
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 14 октябрь 2021 - 20:56
    Без имени
    Бик куркэм, эчтэлекле язма. Анда эйтелгэнчэ бэхет сезнен бн янэшэ йорсен.
    Оясында ни күрсә...
  • 14 октябрь 2021 - 20:30
    Без имени
    Бик матур унган, булган, топле гаилэ. Килэсе коннэре гез аяз, тыныч бэхет э утсен. Шундый язмалар килэчэк тэ дэ туып торсын.
    Оясында ни күрсә...
  • 15 октябрь 2021 - 08:28
    Без имени
    дус кызларны иялэштерергэ кирэкми икэн ул.
    Нигә мине чүпрәк итәләр?!.
  • 14 октябрь 2021 - 23:07
    Без имени
    "бала өчен дип" үзегезнең ахмаклыгызны гына бала бәхетеннән (һәм үзегезнең бәхетегездән дә) алда куймагыз. балага кирәк әти. балага кирәкми әтигә охшаган хәйван.
    Мәхәббәттән нәфрәткә бер адым икән
  • 14 октябрь 2021 - 22:31
    Без имени
    Огромное спасибо за информацию. Крурсы валют
    Бәхетле очрак-2