​Хәмдүнә Тимергалиева кабат шаккаттыра!

Халыкара “Татар җыры” эстрада фестивале быел “Пирамида” сәхнәсендә 22 декабрь көнне унтугызынчы тапкыр узачак. Грандиоз тамашага оештыручылар гына түгел, җырчылар да бик тырышып әзерләнә. Төрле кызыклы экспериментларда теләп катнашучы Хәмдүнә Тимергалиева, мәсәлән, бу юлы тамашачыны яңа образы белән шаккаттырмакчы. Татарстанның халык артисткасы күнелгелгән сәхнә күлмәкләреннән баш тартып, заманчарак вариантка тукталырга булган. Чалбарлы костюммы? Әллә итәклесеме? Берсен генә сайлап алу бик авыр. 







Сезнеңчә, яраткан җырчыбызга кайсы вариант күбрәк туры килә? “Татар җыры” сәхнәсендә  чыгыш ясау өчен Хәмдүнә Тимергалиева 3 образның кайсын сайлар? Бу сорауга җавапны 22 декабрь кичендә белербез!

Татар хатын-кызлары өчен кызыклы язмаларны Сөембикә Telegram-каналында укыгыз


Ошый
Поделиться:
Комментарийлар (6)
Cимвол калды:
  • 1 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Молодец, Хэмдунэ апай! Минем балачак жырчым. Яратам
  • 1 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Минемчә, өченче вариант.
  • 1 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Минемчэ- беренчесе сэхнэгэ якынырак образ.
  • 1 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Икенче вариант
  • 1 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Беренче вариант супер булачак!!!
  • 1 октябрь 2020 - 09:59
    Без имени
    Икенче вариант бик килешэ.
Хәзер укыйлар
  • Бозым Сихерчеләр, имчеләрне никтер картаеп-бирчәеп беткән карчыклар кыяфәтендә генә күзаллый иде моңарчы Галия. Аларның яшәгән йорты да каядыр бер читтә, аулакта булырга тиеш иде кебек. Ул йорт үзе үк күңелдә шик уятырга, шом кертергә тиеш...  Ачык йөзле, ак яулыклы апа каршы алды аларны.
    8318
    1
    106
  • 8805
    2
    57
  • Ялгыш очрашу Инде ничә ел үткән, әмма аны күргән саен, атлап барган җирдән адымнарын әкренәйтә, йөзенә иңгән гаепле елмаюын махсус җыерылган кашлары астына яшерергә тели. Оныта алмый бугай шул...
    9774
    1
    55
Реклама
Соңгы комментарийлар
  • 30 сентябрь 2020 - 09:42
    Без имени
    Шамсия ярата белмэгэн,анламыйда яратунын ничек булганын.
    Парлы ялгызлар
  • 30 сентябрь 2020 - 15:34
    Без имени
    Аңлашылмады. Ире белән язылышмыйча яшәгәннәрмени? ЗАГСка барабыз дигән.
    Күз белән каш арасы...
  • 30 сентябрь 2020 - 16:46
    Без имени
    Ике тиле...
    Парлы ялгызлар
  • 29 сентябрь 2020 - 20:37
    Без имени
    Шундый матур язылган!Укыйсы да укыйсы гына килэ!
    Яшел кар
  • 28 сентябрь 2020 - 10:18
    Без имени
    Гел белмэсэ бик эйбэт. Бер ачуланышканда йорэк озгеч сузлэр ишетэсегез килмэсэ белдермэгез. Иргэ таянган иделгэ таянган дилэр. Таяк та бер ата. Гомер озак.
    Аналыгыңны алганнарын иреңә әйтергәме, юкмы?